33.bölüm

24 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

"Yarış şimdi başlıyor!"

Idate yana doğru koştu, iskelenin yanından hızla geçti ve karaya devam etti; şaşkınlık dolu nefeslerini ve ona korkak ve pısırık diyen alayları tamamen görmezden geldi. Üç genin de herhangi bir tehdide karşı tetikte, chunin sınavlarında karşılarına çıkan Ame-nin'leri ihtiyatla süzerek onu takip ediyordu.

"O nereye gidiyor?" Naruto, Idate'i rahatlıkla takip ederek ama büyük çocuğa şaşkınlıkla bakarak sordu.

Sakura yaklaştıkları sahile başıyla işaret etti. "Muhtemelen oradan yelken açacağız. Eğer baştan tekneyle gitseydik rüzgar bize karşı esiyordu, bu yüzden daha yavaş giderdik."

Naruto içini çekti. "Başka kim üç Rain aptalına karşı dikkatli olmamız gerektiğini düşünüyor?"

"Ben de bu havayı alıyorum" diye kabul etti Sasuke, "ancak onlara daha güçlü birinin eşlik ettiğine dair bir his var."

Sakura "Dikkatli olun" diye uyardı ve ardından bir ormana doğru koştular. Idate'in kafası karışmıştı. Daha önce buraya hiç gelmemişti ve yarış başlamadan önce bir süre bu ormanda antrenman yapmıştı.

"Neler oluyor?" Idate etrafına bakınarak mırıldandı. "Vaktimi boşa harcayamam!"

"Ne konuda kafan karıştı?" Sasuke çocuğun yavaşladığını görünce sordu.

Idate Uchiha'ya bakmak için hızla döndü. "Bu ormana hiç gitmedim ama tüm rotayı ezberledim!" 

Naruto çakrasını uzattı ve çakranın başka işaretlerini aradı. Önsezisi doğruydu. "Genjutsu."

Sakura hemen çakrasını dördünü de kapsayacak şekilde yaydı ve ardından parmaklarını tanıdık bir işaretle büktü. "Kai!"

Etraflarındaki dünya anında cam gibi paramparça oldu ve Idate, eğitim aldığı tanıdık ormanı görünce rahat bir nefes aldı. 

"Hey, harekete geç!" Naruto öncülük etti ve Idate'i hafifçe iterek çocuğu koşmaya devam etmesi için teşvik etti ama fazla uzağa gidemediler. Geçmeleri gereken köprüde, parlak mavi saçlı, uzun boylu, zayıf bir ninja bir direğe yaslanmış, tırnaklarını bir kunai ile törpülemişti. Idate ve Team 7 köprüye yaklaştığında ninja başını kaldırıp elindeki bıçağı döndürdü.

"Ah," dişlerini göstererek gülümsedi, "seni bekliyordum."

Idate başını yana eğdi. "Aoi-sensei?"

Ninja neşeyle el salladı. "Evet."

"Olmadığın biri gibi mi davranmaya çalışıyorsun?" diye sordu Idate, ihtiyatlı bir tavırla. "Sen... tuhaf görünüyorsun."

"Tahmin etmek." Aoi gülümsedi ve tek gözünü kapattı.

Sakura hırladı. "Saldırgan küçük pislik."

"Ağzın çok mu bozuk?" Aoi irkildi ama gözleri eğlenceyle parlıyordu. "Peki neden bu unvanı hak ediyorum? Sadece üstüm gibi olmaya çalışıyorum."

"Lütfen yapma," dedi Sasuke havadan, "bir tane yeter."

Aoi ilgilenmiş görünüyordu. "Kimden bahsettiğimi biliyor musun?"

"Hah." Sakura gözlerini devirdi. 

"Tıpkı onun gibi olduğumu söylüyorlar," Aoi göğsünü şişirdi, "becerikli ve bir dahi. Kopyacı Ninja ile karşılaştırılmak ve ona benzediğimin söylenmesi hoş bir duygu!"

Naruto, tamamen kahkahaya dönüşmeden önce sessizce alay etti. Aoi, güçle parlayan kılıcını çıkarmadan önce ona dik dik baktı. "Bu kadar komik olan ne, fışkırtma?"

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin