◾◽◾◽◾◽
"Geçtik mi?" Naruto yüzünde bir gülümseme belirerek tekrarladı.
Sasuke tek kaşını kaldırdı. "Ama herhangi bir zil sesi alamadık."
"Usta?" Sakura sessizce söyledi. O eğilince herkes ona döndü. "Arigato."
Kakashi, Sakura'ya tek gözlü kapalı gülümsemesini verdi. "Rica ederim."
"Ne?" Naruto'nun kafası hala karışıktı. "Neden?"
Sakura başını kaldırıp ona baktı. "Eh, Kakashi-sensei bir sensei olduğu için ne yaptığını biliyor, değil mi? Yani aslında onu sürekli sorgulamanıza gerek yok. Sanırım amaç bir takım olarak çalışmaktı ve o zamandan beri başardık, geçtik."
Kakashi her iki çocuğun da kafasına vurmadan önce başını salladı. "Onu dinleyin. O haklı. Ve benden bu kadar şüpheci olmayı bırakın. Şu andan itibaren hepiniz 7. Takım'ın bir parçasısınız ve benden başkası Kakashi Hatake tarafından yönetilmiyor."
Üç genin de eğildiler. "Hai"
"Güzel şimdi" Kakashi'nin sesi keskin bir hal aldı. "Asla ve bu kelimeyi vurgulayacağım, asla ama asla benim öğretme yöntemimi sorgulamayacaksın."
Üç çocuk hızla bakıştılar. "Hai."
"İkincisi. Şikayet etmeyeceksin, bana ne yapman gerektiği konusunda öneride bulunmayacaksın. Ben sana ne yapman gerektiğini söyleyeceğim, sana öğrenmek istediklerini öğreteceğim, o yüzden sabırlı ol."
"Hai."
"Üçüncü olarak, antrenmanlardan önce ve sonra birlikte vakit geçireceksiniz. 7. Takım sadece bir takım değil, biz artık bir aileyiz. Anlaşıldı mı?"
"Hai."
"Son olarak bu da bir garanti. Daha güçlü olacaksın. Daha hızlı olacaksın. Daha güçlü olacaksın. Ama benim söylediklerimi ve yapmanı söylediklerimi dinlemelisin. Ben ne yaptığımı biliyorum, sanılanın aksine. Başka bir deyişle, o halde dinleyin."
"Hai"
"Bu kuralları takip edersen herkesin bildiği en iyi şinobi olursun. Şimdi, sen geçtin ve yarına kadar herhangi bir eğitim yapmamamız gerekiyor, hadi birlikte öğle yemeğine çıkalım."
"Hai"
Dördü Naruto'nun yalvarışlarına boyun eğerek Ichiraku Ramen'e doğru yola çıktılar. Oraya giderken diğer takımların sınava girdiğini gördüler.
"Git Kiba!" Naruto bağırdı ve 8. Takım, 7. Takımın yanından geçtiğini gördü ve bu onları şok etti. Testlerini çoktan bitirmişler miydi?
"Odaklan" diye bağırdı Sasuke, Naruto'nun ağzını kapatarak. "Hala testi yapıyorsun!"
Kurenai sözüne sadık kalarak testi durdurmadı. Dikkatlerini dağıttığı için Naruto'yu azarlayan Sakura, çocuğun kafasına şimdiden üç defadan fazla vurmuştu.
"Şimdi," diye içini çekti Kakashi, "bana kendinden bahset. Sadece neyde iyi olduğunu söyle."
Naruto birinci oldu. "Eh, benim adım Naruto Uzumaki. İnsanların beni hafife almalarını sağlama eğilimindeyim, bu harika, böylece onları kolayca yenebilirim. Ah, ayrıca mühürlerle çalışmayı seviyorum. Artık eşyaları mühürleyebiliyorum."
Kakashi başını salladı. Belki bu çocuk babasına benzerdi.
"Ben Sakura Haruno'yum" dedi Sakura utanarak. "İyi bir tıbbi ninja olmak istiyorum ama taijutsu'm oldukça zordur. Çakra kontrolüm oldukça iyidir, bu konuda en iyi notları aldım. Hızımla karşılaştırıldığında çok daha güçlüyüm..." söz edildiğinde kız irkildi. Taijutsu'su ve hızıyla.
Kakashi bu kızın fiziksel olmaktan çok entelektüel olduğunu fark etti. Vücudunu oğlanların standardına ulaştırmak için onunla daha çok çalışması gerekecekti. Ama öte yandan onun çakrası üzerinde çalışmasına da gerek kalmayacaktı.
Sonra hepsi kunai'yi parmaklayan Sasuke'ye baktı. Daha sonra sıranın kendisine geldiğini fark ederek yukarıya baktı. "Ah. Ben Sasuke Uchiha. Taijutsu'da oldukça iyiyim, genjutsu'da ortalamanın biraz üzerinde ve ninjutsu'da ortalamayım. Kardeşimi öldürmek istiyorum çünkü o tüm klanımı öldürdü."
Sensei'si bir intikamcı fikri karşısında içten içe irkildi. Kakashi bu fikre yabancı değildi ama hiçbir zaman iyi sonuçlanmadı. Görünüşe göre Sasuke çok yönlü biriydi, ancak çakra kontrolü tartışmasız en kötüsüydü.
"Oraya gidiyoruz." Kakashi ellerini çırparak dikkatleri kendisine çekti. "Senin rolün bu. Naruto, o zaman stratejist olduğunu biliyorum ve öyle kalacaksın. Bir plan yaparak oldukça iyi iş çıkardın."
"Hai, sensei." Naruto rolünden memnun olarak başını salladı.
"Sakura, çoğunlukla savunmada olacaksın. Çakra kontrolün iyi, aynı zamanda maksimum miktarda tuzak kurmak için de iyi. Ayrıca tıbbi bir ninja olmak, ilk ateş hattında olmaman gerektiği anlamına geliyor, bu yüzden Genellikle saldıran son kişi olurum."
"Hai." Pembe kız gülümsedi. Saldırı konusunda pek iyi olmadığı için rolünü beğendi.
"Sasuke. Sen bizim ön cephemiz olacaksın. Taijutsu'da muhtemelen en yetenekli kişi olduğundan, herhangi bir çakra ve Naruto kullanmadan düşmanı kolaylıkla tespit edebilirsin ve birlikte savaşırken kesinlikle dikkate alınması gereken bir güç olacaksın."
"Hn," diye homurdandı Sasuke. O kadar kişi arasında Naruto ile birlikte çalışacağı gerçeğinden en mutlu olanı o değildi , ama sensei'sine karşı gelmemesi gerektiğini biliyordu.
"Hey, geldik!" Naruto coşkulu, parlak bir çocuğa dönüşerek bağırdı.
Sakura içini çekti. "Bence bipolar."
"Kabul ediyorum," diye cevapladı Sasuke, takım arkadaşının içeriye bağlı olduğunu izlerken, Sakura'yla takım çalışması hakkında konuşurken gördüğü kişiye hiç benzemiyordu. Sakura'nın arkasında konuşlanmıştı ve böylece Naruto ile Sakura'nın tüm konuşmasını gördü.
Kakashi onlara kapalı göz gülümsemesiyle baktı. "En azından hayattan keyif alıyor."
"Kakashi-sensei, Sakura, Sasuke, acele edin!" Naruto içeriden işaret etti.
Herkes oturduktan sonra Kakashi maskenin altından gülümsedi. İçeri girdiğinde tüm restoranın nasıl sessizleştiğini ya fark etmedi ya da açıkça görmezden geldi, ama bu onu etkilemedi. Çocukları izlerken onları eğitmek için tuhaf bir heyecan hissetti.
"Yiyip bitirmek." Kakashi hızla yemeklerini yerken onlara baktı. "Çünkü yarın saat dörtte antrenmana çıkacaksın. Benimle kırk dördüncü antrenman sahasında buluş."
Sakura tavuğunda boğuldu. "B-ama bu-bu Ölüm Ormanı!"
Kakashi omuz silkti. "Açık olarak."
Sasuke ve Sakura anında yiyebildikleri kadar yemeye başladılar ama Naruto'nun kafası karışmıştı. "Ölüm Ormanı mı?"
Kakashi çocuğu "Bu çok tehlikeli" diye bilgilendirdi. "Bazı insanlar canlı çıkmıyor."
Takım arkadaşlarının çılgınca daha fazla yemek sipariş ettiğini gören Naruto, yapacakları şeyi yapmaya karar verdi.
"İyi bir fikir." Kakashi elini gümüş saçlarının arasından geçirmeden önce mırıldandı.
Bu geninler onlara neyin çarptığını anlamayacak.
◾◽◾◽◾◽
Yazarın notu
İşte, takımdaki rolleri bunlar! Ölüm Ormanı'nda eğlenecekler...;). Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim (her ne kadar sadece üçüncü bölüm olsa da) ve dördüncü bölümü sabırsızlıkla bekliyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...