◾◽◾◽◾◽
Iruka Umino, Chunin sınavlarıyla ilgili Hokage drone'unu yarı yarıya dinliyordu. Elbette konuşan Hokage'ydi ama bu insanoğlunun bildiği en sıkıcı konuşmaydı.
"Herhangi bir tavsiye?" Sandaime bir duman bulutu çıkararak işini bitirdi.
Asuma Sarutobi boğazını temizledi. Babası ilgilenmiş görünüyordu. "Ino Yamanaka, Shikamaru Nara ve Choji Akimichi'yi tavsiye ederim."
Iruka şaşırmıştı ama bir bakıma anladı. Bu takım, takım çalışması konusunda öndeydi ve bu da Asuma'nın onları eğitmesini kolaylaştırdı. Tek yapması gereken Akademi becerilerinin tekniklerini geliştirmekti.
"Ben de Hokage-sama." Kurenai Yuhi öne çıktı. "Hinata Hyūga, Shino Aburame ve Kiba Inuzuka'yı öneririm."
Iruka düşüncelerini açıklamak üzereydi ama Sandaime onu geride bıraktı. "Çok emin misin Kurenai, Asuma?"
"HAi." İki jonin aynı anda şunu söyledi.
Daha sonra Hokage, Hokage hariç, tartışmasız en güçlü Konoha ninjasına dönüştü. Kakashi geriye baktı, iç geçirdi ve başını salladı.
"Ben, Kakashi Hatake, Naruto Uzumaki, Sakura Haruno ve Sasuke Uchiha'yı öneriyorum."
"Beklemek!" Iruka öne doğru adım atarak bağırdı. "Hazır değiller!"
"Hazır değil?" Kakashi Akademi öğretmenine çok az ilgiyle veya hiç ilgi göstermeden baktı. "Neden?"
"Onlar Akademi'deki öğrencilerimdi ve bu geninler Chunin sınavlarına hazır değiller! Sasuke belki. Sakura belki. Ama Naruto başarısız olacak! Onun ruhunu mahvedeceksin!" Iruka itiraz etti ve yardım için Sandaime'ye başvurdu.
Hokage, Kakashi'ye bakmadan önce başını salladı. "Iruka bir bakıma haklı."
Kakashi gözlerini esmere kilitlemeden önce içini çekti. "Onlar artık senin öğrencilerin değil, Iruka Umino. Ne kadar geliştiklerini bilmiyorsun."
"Ama onların takım çalışması-"
"Seni hiç ilgilendirmiyor." Kakashi'nin sesi artık soğuk ve güçlüydü. "Onlar benim astlarım, sizin öğrencileriniz değil. Artık onların ilerlemelerini göz ardı ediyorum, siz değil. Ben onların sensei'siyim, siz değil. Anladınız mı?"
Şimdi Iruka, çeşitli ülkelerdeki birçok şinobinin neden Kopya Ninja'dan korktuğunu anlamıştı. Kakashi istediği zaman çok korkutucu olabiliyor ve her zaman istediğini kolayca yapabiliyordu. Rahat tembel ninja sadece bir görünüştü.
"Hai," diye yanıtladı Iruka, başını eğerek.
Sandaime hafif bir gülümsemeyle başını salladı. "Hepiniz kovuldunuz. Asuma, Kurenai ve Kakashi, bu taze geninleri sıkı eğitseniz iyi olur."
"Bu kadar zor olmamalı." Iruka, Kakashi'nin mırıldandığını duydu. "Demek istediğim, sınava onların yarısı yaşında girdim."
"Sen bir dahiydin," diye karşılık verdi Asuma, "ama öğrencilerimiz değil."
"Sasuke öyle." Kakashi dikkat çekti.
Kurenai ona bir bakış attı. "Senin olduğun gibi değil."
Kakashi bir duman bulutu içinde kaybolmadan önce sadece omuz silkti. Elbette. Kopya. O Kopya-ninja muhtemelen gelmek istemedi, bu yüzden onun yerine bunu yapması için bir klon gönderdi.
Iruka içini çekti ve öğrencileri, özellikle de Naruto için endişelenerek Akademi'ye doğru yürüdü. Naruto her zaman sorun çıkaran ve sonunda Iruka ile çok fazla zaman geçiren çocuk gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...