3.bölım

64 7 0
                                    


Naruto geç kalmıştı.

Bunun bir gerçek olduğunu biliyordu. Asla kaybetmeyeceğini düşündüğü tek şeyi arayarak evinin içinde koşuşturuyordu.

Onun kafa bandı.

Ah çok geç kaladım!

[Sakin ol, Kit. Dün gece onu nereye koyduğunu hatırla.] Kurama çılgına dönen çocuğu sakinleştirmeye çalıştı ama pek işe yaramadı.

"İşte burada!" Naruto bunu ramen zulasının üzerinde bulunca rahat bir nefes aldı. [Elbette orada, Kit.]

Naruto gözlerini devirerek apartmandan dışarı fırladı. [Her neyse.]

[Sensei'ne benden bahsedecek misin?]

[Şey...Kakashi-sensei havalı bir adama benziyor, tek fark o etrafta olduğunda ya korktuğunu ya da korunduğunu hissediyorsun. Yani bilmiyorum.]

[Korktun ve korundun mu?]

[Mesela onun düşmanı olduğunu biliyorsan diğer tarafa koşmalısın ya da o senin tarafındaysa kazanacağını biliyorsun.]

[...o zaman onu sensei olarak belirleme konusunda çok şanslısın.]

[Evet. Oh bak. Sakura ve Sasuke var!]

[Bu test sırasında odaklan, Kit. Bu Kakashi Hatake hakkında bildiğim tek şey onun dayanıklı olduğu. Genin için gerçekten zor.]

[Hai! Benim için endişelenme!]

Kurama hareketsiz kaldı ama Naruto, tilki arkadaşının her zamanki gibi onu izlediğini biliyordu. Birinin sana göz kulak olması iyi hissettiriyordu, özellikle de yanında başka kimsesi olmadığı için.

"Geç kaldın" Sasuke, Naruto'ya tiksintiyle baktı.

Naruto gözlerini devirdi. "Her neyse. Sensei nerede?"

Sakura içini çekti. "Geç oldu"

"Geç değil." Kakashi'nin şüphe götürmez sesi arkadan cevap verdi. "Hepiniz inanılmaz derecede erken geldiniz."

Üç genin arkalarını döndüler ve gümüş saçlı senseilerinin sanki bütün bu süre boyunca oradaymış gibi bir ağaca yaslandığını görünce şaşırdılar. Ama onlar daha iyisini biliyorlardı. Muhtemelen o sırada oraya ışınlandı.

"Seni nasıl hissetmedim?" Sasuke mırıldandı ve Naruto da içinden bunu kabul etti. Kurama ile arkadaş olduktan sonra tilki, köylüler ona saldırmaya başladığında bir adım önde olabilmesi için çocuğa diğer insanların çakrasını nasıl hissedeceğini öğretmeye karar verdi.

Kakashi, kuzguni saçlı çocuğa maskenin altından bir gülümseme verdi. "Çakramı maskeledim. Bu, zamanla yapmayı öğreneceğin bir şey."

"Çakranızı maskelemek mi?" Naruto soru olarak tekrarladı.

Sakura içini çekerek gevşek pembe saç telini çekiştirdi. "Bu B sınıfı bir beceri, çoğunlukla gizli operasyonlar için. Aynı zamanda keşif ve soruşturmalar için de iyi."

"Doğru." Kakashi iki zili kaldırmadan önce başını salladı. "İki zil var. Geçebilmen için öğlene kadar bu çanlardan birini kazanman gerekiyor."

"Ama iki zil var, sensei." Sakura dikkat çekti.

Kakashi'nin görünen tek gözü karanlık bir parıltıya bürünmüş gibiydi. "Kesinlikle."

"Tamam..." diye mırıldandı Sasuke, ayağa kalkıp savunma pozisyonuna geçti.

Kakashi elini kaldırıp beşten geriye saymadan önce gözlerini kapatıyor. Parmakları birer birer indirildi ve öğrencilerinin her biri ne yapacaklarını  sabırsızlıkla izledi.

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin