◾◽◾◽◾◽
Konsey çok tuhaf bir sessizlik içinde, birbirlerine tanıdık ama kin ve şüpheyle bakarak konuştu.
Üçüncü Hokage Sandaime'nin vefatından bu yana, bir sonraki Hokage'nin kim olacağı hassas bir konuydu. Birçok kişi saldırı sırasında köyde bulunan ve pek çok hayat kurtaran Jiraiya'ya yöneldi ancak Sanninler teklifi geri çevirdi.
Şimdi, bu toplantı Beşinci Hokage Godaime'nin görevini kimin üstleneceğini tartışmaktı.
Jiraiya saat dokuzda içeri girerken "Toplantı başlayacak" dedi. İlk defa ciddiydi, sapkın benliği görünürde yoktu.
Bir meclis üyesi "İnsanları aday göstermeliyiz" dedi ve Jiraiya onu Hiruzen'in takım arkadaşlarından biri olan Kuharu Utatane olarak tanıdı.
Hiruzen'in takımının son takım arkadaşı Homura Mitokado başını salladı. "İyi fikir. Adaylık?"
Danzo elini kaldırdı. "Kendim. Hokage olmaya uygun olduğumu düşünüyorum, sonuçta yaptığım her şey Konoha'nın en iyisi içindi."
İnsanlar Danzo'nun ROOT ile yaptığı son gösteri hakkında hiç şüphesiz fısıldaşmaya başladı. Kakashi Hatake ve Üçüncü olmasaydı, KÖK devam etseydi ne olurdu kim bilir?
Jiraiya elini kaldırdı. "Başka bir Sannin öneririm. Konoha Prensesi'nin ta kendisi. Tsunade."
Konseyde bir mırıltı dolaştı, bazıları bu fikre başlarını salladı, ancak bazıları adaylığı hemen reddetti.
Kuharu herkesin dikkatini çekmek için öksürdü. "Neden Kakashi Hatake olmasın? En etkileyici özgeçmişe sahip ve Konoha'daki en sadık şinobi."
"Kakaşi mi?" Jiraya mırıldandı. "Çalışabilir."
"O çok genç." Danzo itiraz etti. "Başlığın ağırlığını bilmiyor."
Jiraiya'nın gözleri parladı. "Çok mu genç? Beş yaşında genin rütbesine terfi ettirilir yükseltilmez savaşa atıldı, daha sonra altı yaşında chunin oldu, unutmayın, bu biz Sannin'in de terfi ettirildiği yaştı. Terfi eden en genç oydu. 10 yaşında katılmaya başladı. Ayrıca 13 yaşında ANBU'ya alınıp 14 yaşında ANBU kaptanlığına terfi ettirildi. Bütün bunlar olurken babasını, sensei'yi ve kim bilir nasıl iki takım arkadaşını kaybetti. ANBU'da kaç kişiyi kaybetti?"
"O halde Kakashi Hatake'nin Godaime olması gerektiğini mi düşünüyorsun?" Kuharu bunu teşvik etti.
Jiraiya başını salladı. "Evet, bu iş için uygun. Ancak aktif bir şinobi olsaydı Konoha için çok daha iyi bir değer olurdu. Onun itibarı suikastlardan ve temiz görev geçmişinden geliyor."
"Çok iyi." Homura başını salladı. "Bu mantıklı. Şimdi iki adayımız var. Tsunade ve Danzo var."
"Oy verelim diyorum." Danzo, hâlâ bir başkasının daha var olmasından dolayı gözleri öfkeyle parıldayarak dışarı çıktı.
Jiraiya başını salladı. "Kabul."
Oylama artık geçerliydi; konseyin çoğu, kadının takım arkadaşı Orochimaru gibi köyü terk ettiği yönündeki protestolara rağmen Tsunade'ye oy vermişti.
"İnan bana," Jiraiya ayağa kalktı, "Beşinci Hokage olarak geri dönecek."
"O halde gidip onu bulacaksın." Kuharu emrediyor.
"Bir şartla." Jiraiya'nın gözleri hesaplı ve mesafeli bir şeye dönüşüyor. "Naruto Uzumaki'yi yanımda getiriyorum."
Konsey sessiz kaldı. Homura boğazını temizliyor. "Peki buna neden izin verelim?"
Jiraiya parmağını kaldırdı. "İçindeki Bijuu'yu kontrol etmek için eğitilmedi."
İkinci parmak havaya kalktı. "O bir hedef. Her ikisi de S seviye kayıp ninja olan Konoha'nın sadık şinobileri Itachi Uchiha ve Kisame Hoshigaki'nin onu aramaya geldiğini gördünüz ve duydunuz."
Üçüncü parmak havaya kalktı. "Bunu söyleyerek köyün kendisine bir hedef koymuş olacak. Konoha'ya saldırılmasaydı harika olurdu, özellikle de elimizde bir Hokage olmadığı için."
"Doğru," diye düşündü Kuharu, "ama üç ay içinde geri dönmelisin. Hokage olmadan gidemeyiz."
"Anlaşıldı." Jiraiya başını salladı.
"Ve Jinchurikiler" diye ekliyor Homura. "O da geri gelmeli. Eğer tek Jinchuriki'mizi kaybedersek, köy dostlarımız için de işler pek iyi gitmez."
"Hai," diye yanıtladı Jiraiya, acının ve saldırının sesine sızmasını önleyerek. Bu meclis üyeleri Naruto'yu bir kişi olarak değil, yalnızca bir araç olarak görüyorlardı. Soğuk kalpli insanlar.
Kuharu, "Konsey görevden alındı" diye emrediyor. "Kurbağa Bilge Jiraiya, Kyuubi'nin sahibi Naruto Uzumaki eşliğinde Beşinci Hokage için ilk adayımız Yaprak Tsunade'yi bulmaya gidecek. Eğer Tsunade Hokage olmayı kabul etmezse isim Danzo Shimura'ya düşecek."
Konsey hızla dağıldı ve Jiraiya tek kelime etmeden ayrıldı. Tsunade'yi hemen bulması gerekiyordu. Ayrıca dünyanın en inatçı kadınını Hokage olmaya ikna etmesi gerekiyordu ki bu çok acı verici olurdu. Üstelik eğer kabul etmezse Hokage yeri Danzo'ya verilecek ve Jiraiya, Danzo'nun Hokage olması halinde öfkeli bir Kakashi olacağı düşüncesiyle ürperdi.
Böyle bir durumda Kakashi kayıp ninja haline gelebilir. Durun... o bunu yapmaz değil mi? Köye sadık... değil mi?
Bunu düşündükçe Jiraiya, düşüncelerine korkunun girdiğini hissetti. Hayır. Kakashi köye sadık değildi. Hokage'ye sadıktı. Sakumo'nun intiharına yol açan tüm utandırma olaylarıyla uğraştığı, ardından minik bir Kakashi'nin kendi babasının cesedini bulduğu ve daha da fazla hakaretle uğraşmak zorunda kaldığı tüm o zamanları hatırlayan Jiraiya, Kakashi'nin hâlâ köyden nefret ettiğini biliyordu. az da olsa olsa.
Sadece Hokage yüzünden kaldı. Lord Dördüncü, onun sensei'si. Jiraiya, sarışın adamın, Kakashi'nin Konoha'da kalmasını nasıl sağlayacağını söylemesi için Sannin'e yalvardığını hatırlıyor. Kakashi kaçmayı düşünüyordu ama Jiraiya ve Minato, on üç yaşındaki küçük çocuğun ANBU'da olması anlamına gelse bile onun kalmasını sağlamayı başarmışlardı.
Lord Üçüncü, Yondaime geçtikten sonra. Hiruzen ANBU kaptanına karşı dürüst olacak kadar akıllıydı, bu da Kakashi'nin Üçüncü'ye karşı komplo kurduğunu fark ettikten sonra kendisinin şinobi olmaya uygun olmadığını düşünmesine rağmen Kakashi'nin onun sağ kolu olmasına yol açtı. Hiruzen'in genç Hatake'ye olan inancı olmasaydı Jiraiya neredeyse Kakashi'nin köyden ayrıldığını görebilirdi.
Eğer Danzo Beşinci Lord olsaydı...
Jiraiya, Konoha'nın en büyük ninjasının başına ne geleceğini düşünmek istemedi.
◾◽◾◽◾◽
Yazarın notu
Doldurucu... özür dilerim. BTW, buraya kadar okuduğunuz ve tüm bu görüşleriniz için çok teşekkür ederim! Dostum, çok şey yaptığımı hissediyorum ve henüz tam bir ay bile olmadı! Bu kitabın nereye gideceğini görmek beni çok heyecanlandırıyor, o yüzden bundan sonra ne olacağını nasıl yazdığımı görmek için buralarda kalın.
Lütfen oy verin ve yorum yapın!
Sonraki bölüme devam et
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...