Göz at
◾◽◾◽◾◽
"Hile! Hile yaptılar!"
Naruto'nun koşarken Idate'i taşıdığı bir fotoğraf, yaşlı adamın sergilediği gösteriden pek de etkilenmemiş görünen Daimyo'ya doğru fırlatıldı.
"Bakın! Tanrım, taşınıyordu!" Kyuroku Wagarashi bağırdı ve irkilen Idate'e parmağını salladı. 7. Takım, Idate'in etrafında korumacı bir şekilde duruyordu, görünürde silah yoktu, ancak düdük atmosferi diğerlerini genç ninjanın konu kavgaya gelirse geride durmayacağı konusunda uyarmak için yeterliydi.
Daimyo, fotoğrafı parçalara ayırmadan önce yalnızca fotoğrafa baktı, önünde duran Naruto ve Idate'e baktı. "Kuralları ihlal ettiklerini söylemeye cüret mi ediyorsun? Peki ya sen? Hile yapma yarışını kaybedersin. Wasabi varsayılan olarak kazanır."
Kyuroku'nun protesto etmek üzere olduğunu gören daimyo elini kaldırdı. "Sözüm kesindir."
"Vay be!" Naruto neşelendi. "Sen kazandın, Idate!"
"Evet," diye homurdandı Sasuke öfkeyle yere otururken, "tebrikler."
Idate, Naruto'nun ona sürekli tezahürat yapmasını ve iltifat etmesini, Sasuke'nin ince tebriklerini ve Sakura'nın sevinç yorumlarını şaşkınlıkla izledi. Ondan hiç büyük bir şey yapmış gibi bahsedilmemişti. O her zaman Ibiki'nin küçük kardeşi, hain ya da zavallı Konoha ninjası özentisiydi. Ama bu üç genç ona bir insanmış gibi, sözlerine değer biriymiş gibi davranıyorlardı.
Idate aniden eğilerek Naruto ve Sakura'yı şaşırttı. Sasuke sanki bunun olacağını biliyormuş gibi gülümsedi. "Arigato, Takım 7! Bana çok yardımcı oldun!"
"Çağırdım," diye homurdandı Sasuke, hareket ederken yüzünü buruşturarak.
Sakura anında doktor moduna geçti ama önce mütevazı davranıp Idate'e teşekkür etti. "Seni baka! Sana sakin olmanı söyledim ama ne yapıyorsun?! ÜÇ KİDORİ!"
Sasuke, Sakura'nın vücuduna iyi davranmadığını ve çakrayı vücuduna uyguladığı tıbbi ninjutsuya odaklarken "sakinleşmesi" gerektiğini söyleyerek etrafta dolaşmasını eğlenerek izledi.
"Bunların hepsini aldın mı?" Sakura dik dik baktı.
Sasuke şaşkınlıktan kurtuldu ve soğukkanlılıkla kadın takım arkadaşına baktı. "HAYIR."
"Sen-" Sakura kafasına vurmak için elini kaldırdı ama Sasuke'nin refleksleri daha hızlıydı ve Sakura'nın bileği bir saniye sonra Sasuke'nin demir tutuşundaydı.
Sasuke içini çekti. "Yaralanmadım mı? Ne harika bir doktor, hastasını öldürmeye çalışıyor."
"Baka."
"Teşekkürler."
"Hmph."
Tıklamak!
Her ikisi de kıkırdayan bir Idate'i ve bir kameranın onlara baktığı bir Naruto'yu görmek için arkalarını döndüklerinde Sasuke'nin yüzü soluk pembeye döner ve kaşlarını çatar ve Sakura parlak kırmızıya döner.
"Düğün defterine bir tane daha girecek!" Naruto şarkı söyledi ve polaroidin yavaşça kameradan çıkmasını izledi.
Idate kıs kıs gülüyor ama Sakura ayağa kalkar kalkmaz, yüzünde fırtınalı bir ifade beliriyor. "Naruto..."
"Git onu getir," diye hafifçe tezahürat yaptı Sasuke, yumruğunu kaldırdı.
"Önce beni yakalamalısın!" Naruto koşmaya hazırlanmadan önce dilini çıkardı. Bunun yerine Ibiki Morino gölgelerden çıkıp genine doğru yürüdü ve tüm genç ninjaları dimdik ayağa kalkmaya ve üstlerine boyun eğmeye itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...