12.bolüm

30 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

"Hokage-sama" dedi Kakashi. "Takımımdan bir isteğim var"

Yaşlı adam geniş kenarlı şapkasının altından başını kaldırıp baktı, gözleri hesaplıydı. Ne olacağına dair bir fikri vardı ama bunu bizzat katılanlardan duymak istiyordu. "Devam et."

"İlk cinayetleri." Kakashi sessizce devam etti. "Sadece ilk öldürmeleri için bir görev."

Hiruzen Sarutobi sonsuza dek inkar edecekti ama piposunda boğuldu ve piposu ağzından düştü. Hokage piposunu ararken, yere düşmeden yakalamayı başardığında Kakashi'nin dudaklarının kenarları seğirdi.

"İlk ölüm?" Hiruzen'in sesi her zamankinden daha yüksekti. Boğazını temizleyen Hokage, sağ elini kullanan adama kararsızlıkla baktı. "Emin misin?"

Kakashi başını salladı. "Evet. Öğrenmeleri gerekiyor. Son D-Seviye görevlerimizde herhangi bir öldürme söz konusu değildi. Ancak iki hafta önce Dalgalar Ülkesi'ne yönelik C-Seviyesinden A-Seviyesine dönüş göreviyle birlikte, ölüme daha hazırlıklı olmak için."

"Sana güveniyorum Kakashi. Gerçekten güveniyorum." Hiruzen şakaklarını ovuşturdu. "Bu yüzden sana B sınıfı olmana izin vereceğim. Sadece...Umarım ne yaptığını biliyorsundur."

"Arigato." Kakashi görev parşömenini kabul etmeden önce eğildi ve geninine bir sonraki görevlerini anlatmak için ayrılmak üzereyken Hiruzen onun adını seslendi.

"Onları fazla zorlama Kakashi."

"Yapmayacağım."

◾◽◾◽◾◽

"Ne zaman varıyoruz?" Sasuke, dördü şelale ülkesine doğru ağaçtan ağaca uçarken sensei ve takım arkadaşlarını takip ederek sordu.

Sakura uzaktakileri işaret etti. "Zaten yaptık. Gördün mü?"

Naruto aniden bir el işareti yaptı ve tüm şinobiler tetikteydi. Kakashi, Naruto'nun düşman ninjayı sezmiş olmasından gurur duyuyordu ama onların hangi şinobi oldukları konusunda endişeliydi. Ninken ile çalışmak Kakashi'nin duyularını daha keskin hale getirdi ve koku alma duyusu bir köpeğinkiyle rekabet edebilir hale geldi, bu yüzden havayı ihtiyatlı bir şekilde kokladı.

Çocuk yakındaki çakrayı hissederken Naruto'nun elleri hareket etmeye devam etti. Yedi düşman ninja onlara doğru ilerliyor. Beş chunin seviyesi. İki birleştirme seviyesi. Varıştan yaklaşık on dakika önce.

Kakashi'nin koku alma duyusu da oldukça belirgin bir asit kokusu algıladı. Ah. Otogakure ninjası olmalı. En yeni ninja köyü her zaman asit kokardı.

Jonin, Otogakure için bir el sembolü yaptı ve tüm öğrencileri mesajı aldıklarını göstermek için kurnazca başlarını salladılar. Naruto'nun zihni hızla dönüyordu ve Kakashi, Akademi öğretmenlerinin Naruto'nun aptal olduğunu düşünecek kadar nasıl bu kadar kafa kafalı olduklarını merak etti. O, oradaki en parlak stratejistlerden biriydi!

El işaretleriyle iletişim kurulduktan sonra plan uygulamaya konuldu.

"Maaaaa, Kakashi-sensei!" Naruto bunu iğrenç bir şekilde söyledi ve Kakashi'nin çocuksu ses tonu karşısında sol gözü seğirdi. Naruto'yu bir şinobi gibi davranması için eğittiği için Kami'ye teşekkür ederiz.

Kakashi içini çekti. "Evet?"

"Daha hızlı gidelim! Çooook yoruldum!" Naruto geri çekildi. "Ve ben bu bakanın yanında koşmak istemiyorum!"

Sasuke gerçekten kırgın görünüyordu. " Yaptığın hakaret bu mu?"

Kakashi gülmesini bastırmak zorunda kaldı. Elbette Sasuke'nin rahatsız olduğu şey de buydu. Naruto gözlerini kıstı ve elleri başka bir işaret gösterdi; gelmeden beş dakika önce.

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin