14.bolüm

32 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

7. Takım binaya girdi ve rekabette anında rahatladı.

Ne kadar aptal bir genin.

Geçmişi görmek o kadar kolay bir genjutsuydu ki, genjutsu'yu tanıma ve serbest bırakma konusunda 7. Takım'ın en kötüsü olan Naruto bile bunun bir genjutsu olduğunu söyleyebilirdi.

"Yapmalı mıyız...?" Sakura, sessiz mesajı anında fark eden takım arkadaşlarına fısıldadı.

Sasuke başını salladı. "Rekabetimizi ortadan kaldırıyorlar."

"Kötülük," diye yorumladı Naruto ama Uchiha'ya benzeyen bir sırıtışı vardı.

"Hey!" Yanlış kapıyı koruyan Chunin, yavaşça ve tedbirli bir şekilde sınıftan çıkan Takım 7'yi işaret etti. "Nereye gittiğini sanıyorsun?"

Hızlı düşünen Sakura utangaç bir şekilde gülümsedi. "Tuvalete gidiyorum."

"Üçünüz de mi?" Chunin ikna olmamış görünüyordu.

Sasuke'nin gözleri parladı ve KI'sini serbest bıraktı. Hava elektrikle çıtırdayarak yakındaki genin temkinli olmasına neden oldu. "Her yerde gizlenen bir grup piç varken onun yalnız gitmesine izin vereceğimi mi sanıyorsun?"

Koridordaki herkes yutkundu ve Uchiha'dan uzaklaştı ve 7. Takım hiç kimse müdahale etmeden telaşsız bir şekilde ayrıldı. 

"Bu harikaydı!" Naruto, Sasuke'yi şakacı bir şekilde dirseğiyle dürttü ve Sasuke sırıttı ve tüm tavrı değişti. Sasuke'nin KI'si dağıldı ve üç genin gerçek seviyeye ulaşmak için merdivenlerden yukarı çıktı.

Kakashi orada durmuş, üzerinde sahte kitap kapağı bulunan bir tür kitap okuyor ve genin ekibini bekliyordu.

"Bizi uyarmış olamaz mıydın?" Naruto kollarını çaprazlayarak somurttu.

Kakashi kaşlarını kaldırdı. "Genjutsu mu? Hayır. Testin bir parçası."

"Hayır," Naruto parmağını salladı, "aptal yarışmacılar konusunda! Kim sonsuza kadar orada durur?"

Onlara kapalı gözlerle gülümseyerek yanlarına gelen Kakashi, bir kez daha saçlarını karıştırdı. "İyi şanslar çocuklar. Unutmayın, birlikte çalışın."

"Hai sensei." Üç genin, gerçek testin başlayacağı odaya birlikte yürümeden önce, senkronize bir şekilde başlarını salladılar.

"Bakın buraya," diye gergin bir ses geldi, "Bu Çaylak 9'un son takımı!"

Sasuke kasıldı ve arkasını dönerek Ses ninjasına etkilenmemiş bir bakışla baktı. "Hn."

"Sen?" Sakura kollarını çaprazlayarak sordu. Kız gibi görünümüne rağmen erkekler gibi tehlikeli olabiliyordu ve bunu göstermeye istekliydi.

Ses ninjası, Takım 7'den uzaklaşmadan önce alaycı bir şekilde gülümsedi ve savunma pozisyonlarına yapılan ince geçişleri kaçırmadı. Yani diğer çaylaklar kadar beceriksiz değillerdi. Bu ilginç olurdu.

"Evet!" Kiba oraya doğru ilerledi. "Siz de mi buradasınız?"

"Neye benziyor köpek?" Sasuke karşılık verdi.

Kiba, Uchiha'ya tiksintiyle baktıktan sonra Naruto'ya "Onunla nasıl başa çıkıyorsun?" diye fısıldadı.

"Eh," Naruto omuz silkti, "sadece ona biraz tom ver-"

"Kapa çeneni, usuratonkachi." Sasuke tısladı ve eliyle Naruto'nun ağzını kapattı.

Sakura kıkırdadı. "Ne? Toma konusunda sana rüşvet vermelerini istemiyorum-"

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin