◾◽◾◽◾◽
Kakashi ANBU görevini bitirmişti ve sonunda Sen Takımının yardımına ihtiyaç duyduğunda Hokage'nin ne demek istediğini anlamıştı.
Hiruzen resmi bir şekilde "ANBU görevlerinizden alındınız" dedi.
Kakashi eğilerek selam verdi: "Arigato, Hokage-sama."
ANBU maskesini çıkardı ve geçmişte yaptığı görevleri, hepsinin bu maskeyi taktığını hatırlayarak elleriyle onun dış hatlarını çizdi.
"Şimdi ne yapacaksın?" Hiruzen piposundan nefes alarak sordu.
Kakashi sırıttı ve maskeyi çıkardı. "Tatlı geninlerime bir bakın."
"Çok iyi." Hiruzen gülümsedi. "Hadi git."
◾◽◾◽◾◽
İlki Naruto'ydu.
Jiraiya'yla birlikteydi, yani muhtemelen kaplıcaların yakınındaydı. Kakashi ürkerek kaplıcalara doğru ilerledi ve haklıydı. Çıplak kızların vücutlarına bakan ünlü Sannin vardı ve Naruto bir...kurbağayla mı konuşmaya odaklanmıştı? Jiraiya ona zaten kurbağa parşömenini imzalatmış mıydı?
"Evet, Naruto." Kakashi el salladı, sessizce içeri girdi ve Naruto'nun yanında durdu.
Uzumaki, ANBU üniformasındaki sensei'sini tanımayarak adama boş boş baktı. "ANBU? Ha? Ahhhh! Kakashi-sensei!"
"Hey." Kakashi kıkırdadı.
Naruto ayağa fırladı ve elindeki turuncu kurbağayı sensei'sine gösterdi. "Bu Gamakichi! O benim kişisel çağrım."
"Hai," dedi Gamakichi beceriksizce, bu uzun boylu ve korkutucu adamın kim olduğunu bilmiyordu. ANBU kıyafeti giyiyordu ve çakrası iyi kontrol ediliyordu ve başka rahatsız edici olan şey de maske takmasıydı.
Kakashi maskenin altından gülümsedi. "Ben Kakashi. Bu salak, Hokage'nin bazı işlerini halletmeden önce tam bir sensei idi."
"Hey!" Naruto somurttu. "Ben aptal değilim! Sapık Sage, aptal değilim, değil mi?"
"Evet, evet, her neyse," dedi Jiraya baktığı yerden.
Kakashi içini çekerek oraya yürüdü ve Sannin'i uzun beyaz saçlarından çekerek yaşlı adama etkilenmemiş bir bakış attı. "Ne yaptığını sanıyorsun? Naruto'nun önünde reşit olmayan bir çocuk mu?"
"Araştırıyor musun?" Jiraiya zayıf bir şekilde savundu. "Icha Icha serim için!"
"Kitaplarını okumayı ne kadar sevsem de," Kakashi Naruto'nun dehşete düşmüş bakışını gördü, "çıplak insanlara bakmayı içeren bir araştırma yok, seni aptal!"
Ve bu sözlerle, eski ANBU kaptanı efsanevi Sannin'i sanki o kadar da önemli değilmiş gibi yere fırlattı. Naruto yan taraftan tezahürat yaptı ve Jiraiya'nın kaşlarını çatmasına ve dik dik bakmasına neden oldu. Kakashi, Jiraiya'nın hiçbir şey denemeyeceğini bildiğinden sadece sırıttı.
"Ah, ve Kakashi-sensei! Gamabunta'yı çağırabilirim!" Naruto heyecanla konuştu. "Üçüncü aşamayı kesinlikle kazanacağım!"
"Gamabunta, ha?" Kakashi, iç geçiren Jiraiya'ya kaşlarını kaldırdı.
Jiraiya, "Kuyruklu Canavar'ı zaten biliyordu, bu yüzden onu kullanmaya zorladım" dedi. "Fazla etkili olmuş olabilir, büyük bir patlama kullandı ve Gamabunta'yı çağırdı."
"Beni...ölecek bir şeyin içine attı!" Naruto ellerini sallayarak itiraz etti.
Kakashi, Naruto'nun saçını karıştırmadan önce tekrar kıkırdadı. "Ben Sasuke ve Sakura'yı kontrol edeceğim, antrenmana devam edeceğim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...