29.nolum

26 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

"Baka." Sakura içini çekti. "Seni özleyeceğim."

Naruto sırıttı ve takım arkadaşına baş parmağını kaldırdı. "Biliyorum Sakura. Biliyorum."

"Bu konuda bu kadar kendini beğenmiş olmayı bırak!" Sakura yumruğunu havaya kaldırarak hırladı.

"Yeterli." Sasuke şakaklarını ovuşturarak inledi. "Naruto'yu Beşinci Hokage'yi bulma görevine göndermek için buradayız, onu dövüp daha köyü terk etmeden ölmesi için değil."

"Teşekkür ederim tema." Naruto gülümsedi.

Sasuke homurdandı. "Her neyse, usuratonkachi."

Jiraiya, Konoha Konseyi'nde bulunduğu yerden "Yakında ayrılıyoruz" diye sesleniyor. "Hazır ol Naruto."

Naruto iç geçirip parmak eklemlerini çıtlatmadan önce başını salladı. "Bu yolculuk harika olacak. Sapık Sage bana yeni bir Jutsu öğreteceğini söylüyor, bu harika olacak!"

Sasuke yüzünde hafif, sevgi dolu bir gülümsemeyle başını salladı. "Her zaman yeni Jutsu hakkında, ha?"

"'Hım' demeyi bırak," diye azarladı Sakura, "seni bu alışkanlıktan yeni kurtardık!"

"Hn." Sasuke alay ederek Sakura'nın yumruğunu ona doğru savururken eğildi. 

Kakashi kıkırdayarak yanımıza geldi. "Maaaa, eminim ki Sasuke'ye saldırmak değil, Naruto'ya veda etmek niyetindeyiz."

"Kakashi-sensei!" Naruto bağırdı. Her üç genin de uzun boylu eski ANBU'nun uğraşması gereken daha fazla görevi olduğundan gelmesini beklemiyorlardı. Suna ve Oto'dan gelen istila, Konoha'daki şinobi sayısını muhteşem bir şekilde azaltmıştı ve bu nedenle, jonin sensei'leri daha yüksek rütbeli görevlere devam ederken genin ekipleri yalnızca düşük D-seviyelerine devam edeceklerdi. 

Kakashi ekibine imza niteliğindeki kapalı göz gülümsemesini verdi. "Ne yani, öğrencimin, bir numaralı hiperaktif salak ninjanın bu kadar veda etmeden köyü terk etmesine izin vereceğimi mi sandın?"

"Gerçekten meşgul olacağını düşündük" diye mırıldandı Sakura, ayaklarına bakarak.

"Bunu asla kaçırmam." Kakashi tekrar gülümsedi. "Hadi bir fotoğraf çekelim. Altı ay. Buraya gel."

Jiraiya'ya yanına gelmesini işaret eden Kakashi, Sannin'e bir kamera uzattı ve üç genini sürüklerken iki oğlanın saçlarını karıştırdı. Dördü, resmi Team 7 fotoğraflarıyla aynı pozu verdi.

"Yakında geri döneceğim! Dattebayo!" Naruto el sallayıp köyü terk etmeden önce göz kırpıyor ve çoktan yola çıkmış olan Kurbağa Bilge'nin peşinden gidiyor.

"Seni özleyeceğiz!" Sakura bağırdı ve el salladı.

Sasuke ofladı ama Naruto takım arkadaşlarına sırıtmak için döndüğünde başıyla onayladı.

Naruto ve Jiraiya ormanda kaybolmadan önce Kakashi küçük bir el salladı, siluetleri ağaçlarla kaplıydı. Diğer iki genine dönen Kakashi iç geçirdi ve onların başlarını okşadı, bu onların hiç hoşuna gitmemişti.

"Üzgünüm çocuklar ama herhangi bir görev alamayacaksınız-"

"Ne?!" Sakura gözlerini kocaman açarak sözünü kesti.

Sasuke, sensei'sinin rahatsız edilmekten nefret ettiğini bilerek anında savunma pozisyonuna geçti. Ve Kakashi sinirlendiğinde korkutucu oluyordu. Ve korktuğunda insanları fiziksel olarak cezalandırmayı seviyordu.

"Özür dilerim, Sensei." Sakura, Kakashi'nin yüzü karardığında hatasını anında anladı ve özür dilediğinde biraz aydınlandı.

"Sorun değil." Sesi pek iyi değildi. Kakashi'nin sesi gergindi, bu da öfkesini dizginlediğinin bir işaretiydi. "Her neyse, söylediğim gibi, birlikte herhangi bir görev almayacaksınız , ancak çoğunlukla solo D ve C dereceli görevler alacaksınız."

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin