15.bolüm

30 5 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

"On iki numaralı kapı, ha?" Sakura düşündü, başını kaldırıp tepedeki iki haneli devasa sayıya baktı.

Naruto esnedi. "Kim biliyordu? İkinci bölüm evde yapılacak!"

"Kapa çeneni, usuratonkachi!" Sasuke tısladı, bir eliyle Naruto'nun ağzını kapattı ve birilerinin duyması ihtimaline karşı yakındaki takımlara baktı.

Sakura, Uzumaki'ye baktı. "Kakashi-sensei bize, orada olduğumuzu kimsenin bilmemesi gerektiğini söylemek için bize bir klon gönderdi!"

Naruto yarım ağızla başını salladı. "Evet, evet, her neyse."

Sakura takım arkadaşlarına beyaz parşömeni gösterdi, "Demek elimizde Cennet parşömeni var ve Dünya parşömenine ihtiyacımız var."

"Kolay." Naruto kollarını uzatarak takımına göz kırptı. "Hepimiz burayı avucumuzun içi gibi biliyoruz, dolayısıyla bu aşama bir ispiyonluk. Tek yapmamız gereken Dünya kaydırmanın hangi takımlarda olduğunu gözlemlemek ve birimiz onu çalmaya gidiyor."

"Bu...çok kolay." Sasuke'nin alnında arkadaşının mantığını anlamaya çalışan kızgın bir iz vardı. Arkadaş . Naruto'yu arkadaşı olarak adlandırdı. Peki onlar arkadaş değil miydi?

Naruto, Sasuke'ye bir bakış attı. "Lütfen. Kakashi-sensei bizi kahrolası ANBU'daymışız gibi eğitiyor. Hatta bunu kabul etti! Yani biz diğerlerinden daha ileriyiz, bu yüzden sanırım üçe bir karşı karşıya gelebiliriz. Sadece bir meydan okuma için, y' Bilmek?"

"Ama" diye seslendi Sakura, "eğer ihtiyacın olursa destek çağır, tamam mı?"

Sasuke itiraz etmek için ağzını açtı ama Sakura sert bir bakışla sözlerini yarıda kesti. 

"Maaaaa," Naruto gülümsedi, "kazanacağız. Kendimizin sınırlarını biliyoruz."

Gümüş çit kapıları kendiliğinden açıldığında hafifçe irkilmeden önce Sasuke, "Ve eğitim alanları yaklaşık iki ay boyunca bizim evimizdi" diye mırıldandı.

Naruto güldü. "Şuraya bakın! Uchiha'nın varisi bir fen-"

"Kapa çeneni," diye homurdandı Sasuke, kıkırdayan takım arkadaşını ormana götürmeden önce.

Sakura iç çekerek başını salladı. "Çocuklar."

"TEME!" Naruto böğürdü ve Sakura çaresizce kaçmaya çalışan Uchiha'ya doğru esen rüzgarı gördü.

Sakura çıldırdı. "SİKİŞME ÇAKRAYI ZARAR ETMEYİ BIRAKIN!"

"Oooooo, Sakura-chan neredeyse küfrediyordu!" Naruto masumca söyledi.

"Bana bir kez daha Sakura-chan de ve-"

"Bu sevgi dolu bir onur ifadesi değil mi?" Sasuke, tozunu alarak sordu. Neyse ki herhangi bir kötü yaralanmaya maruz kalmadı ve Sakura ceza olarak onu iyileştirmeyi reddetti. 7. Takım birbirleriyle hiçbir zaman saygı ifadesi kullanmadı, bunun çok yaygın olduğunu düşündüler ve birbirlerinin benzersiz olmasını istediler.

Naruto gözlerini kıstı. "Hey. Buraya ilk geldiğimizde Kakashi-sensei'nin beni bıraktığı yer burasıydı. Burayı biliyorum!"

"Geceyi geçirebileceğimiz güvenli bir yer var mı?" Sasuke gökyüzüne bakarak sordu. "Güneşin batmasına yaklaşık iki saatimiz var."

"Evet." Naruto hangi yöne gideceğini belirlemek için çakrasını dalgalar halinde göndermeden önce başını salladı.

Sakura etrafına bakıyor, buradaki bitki örtüsüne, bitkilere ve meyvelere göz atıyordu. Buradaki yiyecekler çoğaldı ve Sakura, hangilerini yiyebileceklerini görmek için şifalı bitki ve bitkilerden oluşan bir not defterini çıkarmadan önce kendi kendine başını salladı.

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin