27.bölüm

25 6 0
                                    

 

◾◽◾◽◾◽

"Maaaaa," diye inledi Naruto, "şu yaşlı sapık adam! Tabii ki, dışarı çıkabilmek için onun reddedilmesini beklemem gerekecek!"

Kapı çalındı.

"Zaten mi? Dünyanın en kötü sapık olduğunu ortaya çıkarmış olmalı," diye homurdandı Naruto, kapıyı hızla açıp kapısının önünde eşleşen pelerinler giyen iki kişiyi ortaya çıkardı. "Sen kimsin?"

Itachi'nin gözleri Sharigan'ına dönüştü ve kırmızı gözlerin getirdiği özel efektleri kullanmaya gerek kalmadan genç Jinchuriki'yi büyüledi. "Sadece konuşmak istiyoruz."

"Konuşmak?" Naruto kollarını çaprazladı. "O halde burada konuşun! Pervy Sage'i bekliyorum, yani evet, zamanım var. Vur!"

Aptal ve iğrenç bir çocukmuş gibi davranan Naruto, köpekbalığı derili ucubenin zaten buna kandığını ve oldukça kendini beğenmiş hissettiğini anlayabiliyordu. Ama Sasuke'nin karbon figürüne benzeyen uzun boylu adam aptal kardeş olamazdı, değil mi? - hiç şaşırmış görünmüyordu, bu yüzden Naruto iki seçeneğe karar verdi; ya Naruto'nun nasıl davrandığını umursamadı ya da onun ötesini gördü. Uzumaki kesinlikle ilk seçeneği umuyordu.

Itachi kısaca "Kyuubi hakkında bilgimiz var" dedi, Naruto'nun yüzündeki şaşkınlık ifadesini kaçırmadan.

Naruto aptalı oynadı. İçeride merak ve panik vardı. Bunu başka kimsenin bilmediğini düşünüyordu. Takım arkadaşlarına ve senseilerine imdat çağrısı gönderen Naruto, soğuk kulağın yanıtı ve kulağında keskin bir karıncalanma hissinin patlamasıyla kendini rahat hissetti. "Kyuubi mi?"

"İçinde yaşayan şey, evlat." Kisame sırıtarak Jinchuriki'ye göz kırpıyor.

"İçimde yaşayan bir şey mi var?" Naruto diyor.

Itachi iç çekiyor. "Oyunmayı bırak çocuğum. İstediğin bilgiler elimizde."

"Ne gibi?"

"Bijuu nasıl kontrol edilir?" Itachi elini uzatarak teklif etti.

[Evet, doğru. Bunu biliyorum, çok teşekkürler. Çocuğa öğretebilirim pislik.]

[Kurama! Kötü dil!]

[Ben yüz yaşının üzerindeyim Kit. Yemin etmeme izin veriliyor.]

"Tamam aşkım...?" Naruto, sesine biraz belirsizlik katarak Itachi'ye cevap verdi. Naruto uzanıp elini Itachi'nin avucuna koydu. [Bunu benim önümde yapacağın anlamına gelmiyor. Ben reşit değilim!]

[Sanki sensei'niz bunu bilmiyormuş gibi.] Kurama homurdandı ve sahneyi Naruto'nun gözlerinden izledi. Tilki, Naruto'nun bu insanların güçlü ve yetenekli olduğunu bildiğini, dolayısıyla onlara karşı çıkmanın savaşın kaybedilmesine yol açacağını söyleyebilirdi.

[Kakashi-sensei bunu yalnızca birkaç kez yaptı.]

"Beni takip edin" diyor Itachi sessizce, Jinchuriki'yi arkasında sürükleyerek, sarışın çocuğun kafasının içinde olup bitenlerden habersiz.

[O Zabuza denen adama salak dedi, Orochimaru tarafından mühürlendiğini açıkladığında siktir et dedi, aradı-]

[Tamam, tamam, anladım. Ama cidden, küfür ettiğini duymak tuhaf.]

[O zaman bunu daha sık yapmalıyım.]

[KURAMA!]

Mavi tenli adam Jinchuriki'yi omuzlarına yüklerken Kisame aniden "Kaçmasın diye bacaklarını kesmeliyiz" dedi ve bu çocuğu çok şaşırttı.

Naruto çıldırdı. "NE?! Hayır, hadi Sharkie!"

"Bana Sharkie dedi," diye homurdandı Kisame. "İşte bu. Bacaklarını keseceğim."

"Hayır-" Naruto feryat etti ama Kisame uçmaya başlayınca sözünü kesti ve buna Kisame'nin tepesindeki Naruto da dahildi. Kisame'nin dirseği üzerindeki baskı noktasına tekme atan kayıp dokuzlu neredeyse anında bıraktı ve Naruto hızla ayağa kalktı.

Naruto somurttu ve yumruğunu önünde uzatan şişkin pembe saçlı kıza döndü. "O kadar sert yumruk atmana gerek yoktu Sakura."

Kız, takım arkadaşına saldırmadan önce gözlerini devirdi. "Dikkat!"

Itachi'nin ağzından Sasuke'ninkinden çok daha büyük bir ateş çıktı. Takım 7'nin her iki üyesi de yutkundu. Bu kişi gerçekten iyi bir savaşçıydı.

"Itachi." Sasuke tısladı ve Itachi'nin arkasında belirdi. "Burada yüzünü göstermeye nasıl cesaret edersin!"

"Küçük kardeş. Sasuke." Itachi'nin sesinde herhangi bir duygu yoktu. "Güçlendin mi?"

"Sik." Sakura, Itachi'nin önünden tükürdü ve Itachi'nin gözleri, Haruno'nun sesindeki zehri görünce hafifçe büyüdü. "Senin çok güçlü bir dahi olman ve her şeyi sikmede yetenekli olman, kardeşine de aynı olması için baskı yapman gerektiği anlamına gelmiyor!"

"Hiçbir şey bilmiyorsun, sivil kız," diye yumuşak bir şekilde yanıtladı Itachi, kızın yüz ifadesinin kararmasını ve KI'sinin aniden dışarı sızmasını, havayı taze yaprak kokusuyla doldurmasını izledi. Dünya yakınlığı, ha? Dünya'nın Serbest Bırakılması hakkında ne bildiğini merak ediyorum...

"Aramayın. Sakura. Sivil. Kız." Sasuke'nin nefesi Itachi'nin kulağına doğru sıcaktı. "O bir kunoichi, pislik."

"Çok iyi. Eğer o bir kunoichi idiyse neden siniyor ve savaşmıyor?" Itachi meydan okudu ve Sasuke'nin uçan tekmesini kolayca yakaladı. Itachi, bu güce ve hıza şaşırmıştı ama bu yüzünde görünmüyordu.

"Çünkü..." Sasuke homurdandı ve Sharigan'ın gözleri hipnotize edici bir şekilde dönen ağabeyiyle göz temasından kaçınarak bir dizi saldırıda bulundu. "İlk kanı ben almak istiyorum!"

Itachi'nin gözleri, Sasuke'nin kunaisinin sadece yüzünü sıyırdığını ama kardeşi eski Uchiha'yı fırlatıp hafifçe ayaklarının üzerine düşmeden önce yakut renkli sıvıyı çektiğini hissettiğinde genişledi.

"İlk kan." Sasuke alaycı bir tavırla yüzünde bir sırıtışla konuştu. 

Itachi, yakındaki iki düşman çakra işaretinin alevlenerek savaşa hazırlandığını hissedebiliyordu. En büyük Uchiha, kızdan gelen güçlü tekmeden kaçtı ve Jinchuriki'nin çağırdığı klonlara Sharigan gözlerini kıstı.

Aralarında hiçbir fark yoktu. Itachi yumuşak bir kahkaha attı. "Elbette. Gölge klonları. Bunu sana Hatake-senpai mi öğretti?"

"Hatake-senpai? Kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok ama kıçını tekmeleyeceğim!" Tüm istif saldırıya geçmeden önce klonlardan biri bağırdı.

"Hn." Itachi, çocuğun bu kadar çok klona nasıl dayanabildiğinden etkilenmişti - ama o Jinchuriki'ydi - ve taijutsu'su, yalnızca altı ay önce genin seviyesine yükselen biri için yeterliydi.

Ama Itachi Uchiha'ya karşı yeterince iyi değildi.

"Daha iyi" dedi Itachi gönülsüzce, küçük kardeşini duvara vururken diğer eliyle yanağındaki ilk kesiğe dokundu. "Ama yine de acıklı."

"Acıklı kıçım," diye homurdandı Naruto yerde yaralı yattığı yerden.

Kız Sakura, Itachi'ye, kim olduğu olmasaydı onu ürpertecek bir bakış attı. Itachi içten bir şekilde gülümsedi. Kardeşi bir takım bulmuştu, ona destek olacak iyi bir takım. Belki de bir takım hiç de fena değildi.

◾◽◾◽◾◽

Yazarın notu

İşte başlıyoruz, Itachi ve Sasuke kavga etti, şimdi devam edelim...Sanırım şimdi Tsunade'yi arayacaklar...? Tekrar kontrol etsek iyi olur...

Lütfen oy verin ve yorum yapın!

~

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin