◾◽◾◽◾◽
"Geri döndün...çok erken."
Anko Mitarashi'nin kafası karışmıştı. Bu görevin zor olması gerekiyordu ancak ilk yirmi dört saat içinde bir ekip çoktan işini bitirmişti.
"Merhaba." Sarışın çocuk cevap verdi. "İşte parşömenler, şimdi sensei'mizi görmeye gidebilir miyiz?"
"Gerek yok." Arkadan bir ses şöyle dedi: "Buradayım küçük geninim."
Tanıdık gümüş saçlı bir adam onun görüş alanına girdiğinde Anko'nun içi dondu. Kakashi Hatake'dir . Yaptığı her şeyle ünlüydü ve aslında bunların hepsini on sekiz yaşının altında yaptı.
"Kakashi-sensei." Üç genin aynı anda eğildiler.
"Maşallah." Kakashi el salladı.
Önce pembe saçlı kız başını kaldırıp baktı. "Kakashi-sensei, görev sırasında birine çarptık."
"Hmm?" Kakashi ekibine baktı. "DSÖ?"
"Orochimaru." Üçü birden söyledi.
Anko kendini tüm geninlerin boyunlarını incelerken bir Lanet İşareti ararken buldu. O da farkında olmadan kendi eline dokundu ve onu nazikçe ovuşturdu.
"Hey, teme!" Naruto, Sasuke'nin kaburgalarına hafifçe vurdu. "Onda da aynı şey var!"
"Aynı şey?" Anko sakin bir sesle sordu.
Kakashi'nin gözleri kısıldı. "Lanet İşareti mi?"
"Merhaba." Sakura başını salladı. "Bunu notlarımla karşılaştırdım, bu bir Lanet İşareti. Ve kesinlikle Sannin Orochimaru ile karşılaştık."
"Bana göster." Kakashi jest yaptı ve Sasuke ileri yürüdü ve ardından lanet işaretiyle yüzleşen Kakashi'ye döndü.
Sakura ve Naruto, Sasuke'nin yanında durdular, ikisi de ona ilgiyle baktılar ama öğretmenlerine yeterince yer bıraktılar. Anko bunu sessizce izledi ve Kopya-nincenin ince hareketlerinin genine nasıl emir olarak tercüme edilebildiğine hayret etti.
"Mühürlemem gerekecek." Kakashi nihayet birkaç dakikalık sessizliğin ardından konuştu.
Naruto aniden ayağa fırladı, gözleri parladı. "Fuja Hoin'i (Kötü Mühürleme Metodu) kullanacak mısın? Geçen gün bunları inceliyordum!"
Anko yine şaşırdı. Bu küçük genin Fuja Hoin'i biliyor muydu? İnanılmaz. Bu adam çocuklara ne öğretiyordu?
"Evet Naruto." Kakashi sarışının saçlarını karıştırdı. "Haydi, bu taraftan. Bir şeyler ayarlamam gerekecek."
"Hai" Üç genin, senseilerinin arkasından yürüyerek birlikte şunları söyledi.
"Bir dakika," diye sorguladı Anko, "üçünüz de gideceksiniz? Yalnızca damgayı mühürleyen ve taşıyan kişi gitse daha etkili olur."
"Gerçekten mi?" Pembe saçlı kız senseisine baktı.
Kakashi omuz silkti. "Bilmiyorum. Uzman Anko."
"Evet. Yani en iyi sonuçları elde etmek için Uchiha, Hatake ile tek başına gider." Anko, pembe kızın yüzünün düştüğünü ve sarışın çocuğun ifadesinin ekşidiğini görünce şaşırarak bunu doğruladı.
Kakashi, Sakura'ya anahtarı atmadan önce maskenin altından gülümsedi. "Burası. Burası benim dairem. Yiyecek bir şeyler alın ve dinlenin, ben de Sasuke'yi geri getireceğim."
"Hai!" İki genin ayrılmadan önce koro halinde konuştular. "Sonra görüşürüz Sasuke."
"Hoşçakal." Uchiha, sensei'sinin peşinden odadan çıkıp başka bir yere gitmeden önce hafif bir gülümsemeyle el sallıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...