◾◽◾◽◾◽
"Dostum, geri dönmek iyi bir duygu mu?"
"HAYIR."
"Gerçekten mi? Orada tereddüt ettiğine yemin edebilirdim, Itachi-kun."
"Hayır. Geri dönmek... kötü bir his. Artık orası benim evim bile değil."
"Eh, bu sadece karanlık."
"Göreve devam etmeliyiz."
"Doğru, Bay Her Şey İşe Gidiyor Ve Benim-Eğlenmiyorum."
"Eğleniyorum. Sadece bunun eğlenceli olduğunu düşünmüyorsun."
"Ne, meditasyon mu? Nasıl eğlenceli?"
"Kisame."
"Hey, beni geride bırakma, seni kara kara düşünen Uchiha!"
"Devam et o zaman."
"Bana öyle bakma evlat."
"Bakmıyorum."
"...Her neyse."
"Dur!" Kurenai iki çirkin görünümlü yolcuyu durdurdu. Bu ikisinde farklı bir şeyler vardı. "Neden Konohagakure'desin?"
Itachi duyulmayan bir şekilde iç çekti. Kimseyle konuşmak istemiyordu. Gerçekten mi. Sadece Jinchuriki'yi al, belki Sasuke'nin güçlenmesi için küçük kardeşini biraz dövüp gidebilirsin. Konoha'da yaşamak istemiyordu ama şimdi bu iki joninle uğraşmak zorunda.
Itachi, Kurenai'ye "Sadece geçiyordum" diye yanıtladı, ancak taktığı kocaman ve aptal şapkanın altında kadını analiz ediyordu. Öncekinden farklı görünüyordu. Daha güçlü. Daha hızlı. Çok daha iyi.
Asuma homurdanıyor, ağzındaki sigara aşağı yukarı sallanıyordu. "Doğru. Böyle mi giyindin?"
"Moda anlayışımıza hakaret mi ediyorsun?" Kisame alay etti. "Yüzümü gördüğünde gülmeni isterim."
"Beni dene." Asuma gözlerini kıstı. Bu iki kişi güçlüydü. Bunu hissedebiliyordu. Eğer kavga edecek olsalardı muhtemelen imdat çağrısı gönderip Kakashi'yi isterdi.
Kisame şapkasını çıkarıp köpekbalığına benzeyen yüzünü ortaya çıkarmadan önce vahşice sırıttı. Sonra onların dehşete düşmüş bakışlarına gülümsedi. "Gördüğün gibi mi? Bakıyorsun!"
"Yeterli." Itachi elini kaldırdı. "Savaşmak için burada değiliz."
"O halde ne için buradasın?" Kurenai savunma pozuna geçerek ikiliye inanmadığını gösterdi.
"Jinchuriki, ha." Kisame gözlerini devirerek homurdanıyor.
"Naruto, öyle mi?" Itachi sessizce söylüyor. Asuma, Kisame'nin gürültücü ve açık kişiliğinden ziyade Itachi'nin sessiz ve sessiz kişiliğinden daha fazla rahatsız olmuştu ve Uchiha'yı daha büyük bir tehdit olarak görüyordu.
Asuma kendini savaşa hazırladı. "Sen kimsin?"
"Ben?" Itachi yavaşça uzanıp şapkasını çıkardı.
"Itachi Uchiha." Kurenai'nin gözleri büyüktü. "Bingo kitabında görüldüğü yerde kaçılması gerektiği yazıyor."
Itachi, Sasuke'ye çok benzeyen bir şekilde sırıttı. "Denediğini görmek isterim."
"Ah, şimdi eğleniyor!" diye bağırdı Kisame. "Bunu yapalım!"
"Onları yok edin. Ben Jinchuriki'yi getireceğim." Itachi, bedeni sarsılıp bir grup karga olduğu ortaya çıkmadan önce emir veriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfic- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...