◾◽◾◽◾◽
"Talihsiz koşullar nedeniyle final sınavının gözetmeni Genma Shiranui olacak. Turnuva başlasın." Hiruzen arenada bulunan Genma'ya başını sallayarak seslendi.
Genma içini çekti. "İlk maç; Naruto ve Neji."
"Bunu kazanacağım dattebayo!" Naruto arenaya koşmadan önce tezahürat yaptı.
Neji alay etti ve sanki kazanmayı bekliyormuş gibi çok daha sakin bir şekilde arenaya girdi. Genma hafifçe gülümsedi. Bu ikisi kesinlikle iyi bir kavga yaratacaktır.
"Hazır?" Genma bağırdı. "Başla!"
"Kage Bushin no Jutsu (Gölge Klon Jutsu)!" Naruto aradı ve Hyuga'yı alt etmek için Neji'ye doğru koşmadan önce koca bir turuncu ordu ortaya çıktı.
Neji, bazı klonların kendisine isabet etmesine izin vermeden önce içini çekti. Savunmasının ne zaman en etkili olacağına karar vererek, olduğu yerde dönmeye başladı.
"Hakkesho Kaiten (Sekiz Trigram Avuç Dönen Cennet)!"
Neji'den devasa bir çakra kubbesi patlayarak çocuğu tamamen çevreledi ve ona nihai savunmayı sağladı.
"Ne - harika!" Naruto klonlarını çağırmadan önce ağzı açık kaldı, aksi takdirde hepsi 'öleceklerdi'.
"Hakke Rokujuyon Sho (Sekiz Trigram Altmış Dört Palmiye)!" Neji aradı ve aniden koruyucu çakra kubbesinden ileri doğru fırladı, nazik yumruk tekniklerini kullanarak Naruto'nun tüm çakra akışlarını durdurdu.
"Artık" Neji sırıttı, "savaşamazsın."
"Kim söylüyor?" Naruto sıktığı dişlerinin arasından tısladı. "Hala taijutsu'm var!"
İleriye doğru fırlayan Naruto yumruğunu salladı ve Hyuga tarafından kolayca durduruldu. Naruto'nun orta bölümüne doğru bir yumruk atan Neji, eğer Naruto dönüp Hyuga'yı ters çevirmeseydi, Neji'nin yumruğunu sıkıca tutan elini avantaj olarak kullanarak neredeyse Jinchuriki'ye vuracaktı.
"Ha!" Naruto bir tekmeyi engellemeden önce tezahürat yaptı.
Neji'nin gözleri kısıldı. Naruto göründüğünden daha iyiydi. Belki tamamen başarısız değildi... ama başarısızlıklar başarısızlık olarak kalır.
Neji, "Kaybol" diye homurdanarak bir yumruğu engelledi. "Yeterince iyi değilsin."
"Ben-" Naruto, Neji'yi o kadar sert tekmeledi ki Hyuga sendeledi. "-yapma-" Sonra Uzumaki bir tekme attı. "-düşün-" Neji'nin başka bir yumruğu engellemeye zar zor zamanı oldu. "-Bu yüzden!"
Naruto, bacağını büyük bir güçle sallayarak etrafında döndü. Neji gözlerini kapatıp Byakugen olarak yeniden açmadan önce eğildi.
"Buna ihtiyacım olacağını düşünmemiştim," diye alay etti Neji, "ama öyle görünüyor ki. Çöküşüne hazırlan."
"Ha, evet doğru!" Naruto, çakrayı dışarı çıkarmaya odaklanmadan önce cevap verdi. Hayır, onun değildi ama Dokuz Kuyruklu Tilki'nindi.
[Hadi şunu yapalım Kit.]
[Hinata'ya yaptıklarından dolayı onun kıçını dövmem lazım!]
[Daha sonra kız arkadaşının intikamını al, önce onun kıçını tekmele.]
[O değil-]
Naruto bir 'kırmızı' çakra patlamasıyla kesildi ve Jinchuriki sırıttı.
"Bunu al!" Naruto gürledi. "Futon: Kaze Gyorai no Jutsu (Rüzgar Salınımı: Rüzgar Torpido Jutsu)!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfic- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...