◾◽◾◽◾◽
"Ben...neden bahsettiğini bilmiyorum!" Tazuna zayıfça itiraz etti.
Kakashi'nin gözleri kısıldı. "Gerçekten mi?"
Alkoliğin cevap vermesi çok uzun sürdü. "...Evet!"
"Sasuke," diye emretti Kakashi. "Buraya lütfen."
Kuzguni saçlı çocuk elindeki kunai'yi döndürerek yürüdü. "Evet, Sense?"
"Benim bu genin," Kakashi bir kolunu Sasuke'nin omuzlarına attı, "işkence, sorgulama ve taijutsu sanatlarında eğitim alıyor. Diğerleri kadar işkence yapmadı, o yüzden..."
Sessiz tehdit ağır bir şekilde havadaydı. Tazuna yutkundu ve sanki o kadar da büyütülecek bir şey değilmiş gibi keskin bir bıçağı yukarı aşağı fırlatan çocuğa baktı.
Sasuke genç olabilirdi ama her türlü duyguyu tamamen maskeleyen soğuk ve hesaplı bakış Tazuna'yı korkutmak için yeterliydi. Tazuna korkmuştu; o soğuk görünüme yıllar süren pratikle hakim olunması gerekiyordu. Ve öyleydi. Uchiha katliamından sonra Sasuke, duygularını nasıl sergilediğini kontrol etmeyi öğrendi ve bu da onu daha da korkutucu hale getirdi.
"Şey..." Tazuna ciyakladı. "Gato'nun güç istediğini biliyorum. Dalgalar Ülkesi'ni ele geçirdi çünkü herkes biliyor ki o bölgedeki denizi kontrol edersen ülkeyi de kontrol edersin. Ama ben bir köprü inşa ettiğim için... o bundan hoşlanmıyor. O."
"Ve seni öldürmeleri için suikastçılar kiraladı." Kakashi'nin işi bitti. "Ve sen bunun eklenebilecek harika bir ayrıntı olacağını düşünmedin mi? Bu kesinlikle A sınıfı bir görev!"
"Lütfen geri dönme-"
"Geri dönmek konusunda kim bir şey söyledi?" Sasuke, kunaisini adama doğrultarak kontrolü ele alırken tısladı. "Bilmeniz gerekir ki, bunu karşılayamasanız bile, yine de mümkün olan tüm detayları ortaya koymanız gerekiyor. Eğer 7. Takım şu anki kadar gelişmiş bir eğitime sahip olmasaydı, en kısa sürede geri dönerdik. Kakashi-sensei bunun A sınıfı olacağını söyledi."
Tazuna yutkundu ve on iki yaşındaki çocuktan korkarak çılgınca başını salladı. Kakashi elini Sasuke'nin omzuna koyup genin'e kunai'yi bırakması için rehberlik etmeden önce Sasuke bir kez daha hırladı.
"Git Naruto'yu kontrol et," diye önerdi Kakashi ve Uchiha'nın varisi, Sakura'nın Naruto'nun elindeki zehri çıkardığı yere doğru hücum etti.
Tazuna rahatlayarak yere çöktü. Bu genin gerçekten sinirlerini bozmuştu.
"Bu, paçavradan kurtulduğun anlamına gelmiyor." Kakashi'nin sesi keskin ve soğuktu. "Bunu sadece görevimiz olduğu için yapıyoruz, A-Sınıfı veya C-Sınıfı fark etmiyor ve yeterince ileri gittiğimiz için."
"Hadi gidelim!" Naruto Konoha'ya doğru yürürken bağırdı.
Sakura iç çekti ama yüzünde bir gülümseme vardı. "Dalgalar Ülkesi şu tarafta, baka."
"Evet." Naruto topuklarının üzerinde döndü ve gittikleri orijinal yola döndü. "Hadi gidelim. Sensei, şu tarafa gidiyoruz, değil mi?"
Soğuk bakışını anında kapalı tek gözlü gülümsemesine dönüştüren Kakashi, ani ruh hali değişimiyle Tazuna'yı korkuttu. "Evet Naruto. Bu taraftan."
"Kımıldat, usuratonkachi." Sasuke kollarını kavuşturarak ısrar etti.
Naruto gözlerini devirdi. "Her neyse, dostum."
Grup tekrar hareket etmeye başladığında Sakura ikisinin de kafasına vurmadan önce iç çekti. Sasuke ne zaman yoluna çıksa ya da iki metre yakınında yürüse Tazuna kasılırdı ve bu da gözden kaçmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfic- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...