◾◽◾◽◾◽"Tekrar."
Kakashi sinirlenmeye başlamıştı. Naruto düğmelerine basıyordu, Sasuke dinlemiyordu ve Sakura pes ediyordu.
"Durun" diye bağırdı Kakashi ve üç genin de onun ses tonu karşısında donup kaldı. "Buraya gel!"
On iki yaşındaki üç çocuk ihtiyatlı bir şekilde senseilerinin önüne doğru ilerledi. Bir şeyler ters gitti. Bunu hissedebiliyorlardı.
"Şimdi." Kakashi derin bir nefes aldı ve kendi öğrencilerine zarar veremeyeceğini söyledi. "Bana ilk kuralımın ne olduğunu söyle."
"Seni sorgulamamak" Üç genin hep birlikte söyledi.
"Doğru" Kakashi üçüne de baktı. "Peki hepiniz ne yapıyordunuz?"
"...seni sorguluyorum." Öğrenciler birlikte fısıldaşıyorlardı.
"Evet." Kopya Ninja kollarını kavuşturarak öldürme niyetinin bir kısmını serbest bıraktı. Ninja konuşmasında bu KI olurdu. Bazen havayı soğurdu ve yakınlığınıza göre hava değişirdi.
Hava şarj oldu ve Kakashi'nin çevresinde elektrik çatırdıyordu.
Genin yutkundu. O kızgındı.
"Bana itaatsizlik ettin." Kakashi burnunu sıktı. "Ne yaptığımı biliyorum. Sasuke, aynı hatayı tekrar tekrar yapıyorsun. Naruto, ne zaman patlayacağımı görmek için sinirlerime basmayı bırakmalısın. Sakura, kendinden şüphe etmeyi bırak. Eğer yapabileceğini söylersem yap, yapabilirsin."
"Hai, sensei." Üç genin söyledi.
Kakashi gözlerini kıstı. "Sana inanmıyorum. Seni disipline etmem gerekiyor mu?"
Kimse cevaplamadı.
"Bunu evet olarak kabul ediyorum." Gümüş saçlı jonin aniden bir bacağını yıldırım hızıyla savurarak hepsini hazırlıksız yakaladı. Hepsi yere düştü ve daha toparlanamadan Kakashi tekrar saldırdı.
Sasuke uçarak bir ağaca çarptı, Naruto midesine bir yumruk indiğini hissetti ve anında kahvaltı yaptığına pişman oldu, Sakura tekrar doğrudan yere uçtuğunda neredeyse kendi Sakura şeklindeki mezarını yere kazdı.
"Sensei..." Sakura nefesini tuttu.
Kakashi kana susamışlığının kendisine ulaştığını hissedebiliyordu ama herhangi birini öldürmeden önce kendini durdurdu. Elbette hızlıydı. Elbette güçlüydü. Elbette öğrencilerinden herhangi birini göz açıp kapayıncaya kadar öldürebilirdi. Ama bunu yapmazdı. Kendini kontrol edebiliyordu.
"Bu bir ceza." dedi, sesi tehlikeli derecede alçaktı. " Beni zorlama."
"Gai, sensei." Üç ast aynı anda söyledi.
Kakashi içini çekti. "Yarın bir görevimiz var. Saat yedide burada ol."
Artık senseilerinden korkan Takım 7, artık onu rahatsız etmemeyi biliyordu. Onlara karşıyken korkutucu bir adamdı.
◾◽◾◽◾◽
"C dereceli mi?" Naruto içini çekti. "Aldığımız tüm D derecelerinden daha iyi."
Kakashi, dünkü öfkesini tamamen atlatamayarak yanıt olarak yalnızca başını salladı. Üç genin kelimelerin eksikliğini anında fark etti ve sebebin ne olduğunu hemen anladı. Bir karara vardılar; onların sensei'lerini rahatsız etmemek.
"İşte refakat edeceğiniz kişi..." Hokage işaret etti ve alkolik bir adam kapılardan içeri girdi.
"Bu fışkırtmaların beni güvende tutması mı gerekiyor?" Adam güldü. "Onlar ninja mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...