◾◽◾◽◾◽
"Kabuto'yu mu?"
Naruto şok oldu.
"Başka kim olabilir?"
Genç yetişkin yüzünde bir gülümsemeyle dimdik ayaktaydı.
"HAYIR..."
Naruto başını salladı. Bu imkansızdı. Ama gerçekten öyle miydi? Herkes göründüğü gibi değil. Bilmeniz gereken ilk şey bu. İnsanlar aldatabilir, insanlar yalan söyleyebilir, insanlar harekete geçebilir. Hepsi işin bir parçası.
Seni dinlemeliydim Kakashi-sensei.
"Heh," Kabuto kıkırdadı ve küçük çocuğun kendi kendine tartışmasını izledi. Çok kötü. İlk önce Shizune ile ilgilenecekti. Kabuto elini salladı ve ellerini çakrayla kapladı ve o anda en tehlikeli tehdit olan Shizune'ye saldırdı. Jiraiya Tsunade'yi ikna etmeye çalışırken Orochimaru da aynısını yapıyordu.
Naruto'nun gözleri büyüdü. "Bu...bu Çakra Diseksiyon Bıçağı! Sen bir tıbbi ninjasın!"
Kabuto, Naruto'nun Justu'yu bilmesine şaşırdı ve geçici olarak gardını düşürdü. Shizune bu şansı değerlendirdi ve saldırısını başlattı; Kabuto hazırlıksız yakalandığında yüzü kendini beğenmiş bir haldeydi.
"Sefil pislik," diye küfretti Kabuto, zihninde hepsi belirli bir Jinchuriki'ye yönelik küfürler belirdi.
Kendini silkeleyen Kabuto, senbonundaki zehir yayılmaya başlamadan önce Shizune'u devirmeyi başardı ve Kabuto çakrasını damarlarına zorlayarak zehri yavaşlattı ve sisteminden dışarı çıkardı.
"Kage Bushin no Justu (Gölge Klonu Jutsu)!" Naruto parmaklarıyla çarpı işareti yaparak seslendi. "O kadar çabuk kaçamazsın Kabuto. Adın bu mu?"
"Bu benim adım," diye hırladı Kabuto, Naruto'nun klonlarından gelen saldırılardan kaçtı.
Bir yuvarlak tekme altında eğilen Kabuto, amuda kalkarak ters döndü. Yukarıya doğru ateş eden Oto-ninja, ayaklarıyla bir klonun suratına çiviledikten sonra hafifçe yere indi ve çakra bıçaklarıyla diğer iki klonu daha indirdi.
"Sahip olduğun tek şey bu mu?" Kabuto alay etti, tüm klonlar gitmişken hafifçe nefes nefeseydi.
Naruto etkilenmemiş bir şekilde kaşlarını kaldırdı: "Futon: Kaze Gyorai no Jutsu (Rüzgar Torpido Jutsu)."
Kabuto rüzgarın bu kadar şiddetli olmasını beklemiyordu ama Naruto'yla savaşırken beklenmeyeni beklemesi gerektiğini kendi kendine söylemişti. Jinchuriki'nin her zaman bir çeşit hilesi vardı ve bu iyi değildi.
Kabuto ellerini yere vurarak "Doton: Doryuheki (Earth Release: Earth-style Wall)," dedi.
Naruto sırıttı. "Futon: Reppu-Ookami (Rüzgar Salımı: Gale Wolf)!"
Dört kurt ortaya çıktı ve hepsi de duvarı yırtan ancak Kabuto'yu zarar görmeden bırakan şiddetli rüzgarın hemen ardından duvara hücum etti. Dokuzuncu sağlık görevlisi bağırdı ve kurtlar onun üzerine gelmeden önce kunai'yi çıkarmaya ancak zaman bulabildi.
"Çok kötü," diye tısladı Orochimaru ve Naruto'nun nefesi kesildi. "Senden hoşlandım."
Kılıcını geri çeken Orochimaru, Naruto'nun nefesi kesilip karnını pençelerken, kıyafetlerinden kan sızarken soğuk bir gülümsemeyle izledi.
Naruto'nun nefesi kesildi, kelimeler ağzından döküldü. Çocuk dizlerinin üzerine çökerken Orochimaru eğildi ve kulağı Uzumaki'ye bakacak şekilde başını eğdi.
"Siktir...seni..."
Orochimaru havlayan bir kahkaha attı. "Komiksin."
"...göt herif...sikeyim...seni..." Naruto dişlerini gıcırdattı, karnından gelen acıyla birlikte guruldayan bir çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takım7 göründüğü gibi değil
Fanfiction- Naruto'dan nefret ediliyordu. Sasuke terk edildi. Sakura'ya işkence yapıldı. Aslında 7. Takım göründüğü gibi değildi. Ünlü Kopya Ninja olarak da bilinen Kakashi Hatake, Takım 7'den önce hiç bir takımı geçmemişti. Çocuklardan hoşlanmazdı ama bu çoc...