19.bolum

25 6 0
                                    

 

◾◽◾◽◾◽

"Ah dostum," diye içini çekti Kiba, "Keşke onun yerine Naruto'ya karşı çıksaydım!"

"Choji'yi yakaladın." Shikamaru esnedi. "Yeterince iyi. Sound'daki o tuhaf kız yanımdaydı."

"Ama Naruto, bilmiyorum, en kolay yol gibi!" diye bağırdı Kiba, korkuluklara doğru eğilerek.

Shikamaru bir gözünü açtı. "Asla bilemezsiniz. Antrenmandan her döndüğünde çakrası giderek yükseliyor."

"Peki!" Naruto platformun aşağısından bağırdı. "Bunu kazanacağım dattebayo!"

"Görmek?" Kiba içini çekerek işaret etti. 

Ancak Shikamaru aslında ilk kez dövüşmekle ilgilenmişti. Joninlerin anlayabileceğinden şüpheleniyordu ama kendisi bir Nara olduğu için Naruto'nun rakibinin onu hafife almasına izin verdiğini görebilen tek kişi oydu.

Belki bu dövüş ilginç olabilir.

Dosu gözlerini devirdi. "Gerçekten mi? Sana bir şey diyeceğim. Kolum seni öldürebilecek ses dalgaları yaratıyor evlat. Bunları senin üzerinde deneyeceğim!"

"Bu dersin bir kuralı." Naruto, Kakashi Hatake'nin korkunç taklit edilmiş sesini duymadan önce boğazını temizledi. "Rakibinize asla becerilerinizi ve silahlarınızı söylemeyin."

Shikamaru, Kakashi Hatake'nin kaşının seğirdiğini gördü ama sensei'nin öğrencisine bakışında bir tür gurur vardı. Ah, işte bu ilginçti. Naruto, birine ders mi veriyorsun? Hayır. Bunu asla kaçırmazdım.

"Sadece bana mı öyle geliyor yoksa Naruto farklı mı?" Kiba, sarışına şaşkınlıkla bakarken fısıldadı.

Shikamaru tekrar esnedi. "Sadece sen değil."

"Sik kafalı." Dosu kolunu çözüp etkinleştirmeden önce homurdandı. "Cehennemde iyi eğlenceler."

"İkinci kural." Naruto iki parmağını kaldırdı. "Asla ilk önce kozunuzu kullanmayın."

Naruto'ya doğru ilerleyen görünür ses dalgaları vardı. Ses dalgaları ona çarparsa Uzumaki için oyun biterdi ama Shikamaru duruşundan Naruto'nun bir Jutsu'ya hazırlandığını söyleyebilirdi.

"Boufuu Kyouzuu no Jutsu (Fırtına Dalgası Jutsu)!" Naruto, çakrası doğru çıkmadığı için yüzünü buruşturarak seslendi ama yine de Jutsu'yu dışarı çıkmaya zorladı.

Rüzgar ses dalgalarını uzaklaştırıp Dosu'ya geri gönderdi, Dosu da anında kol makinesini kapattı. 

"İlginç..." diye düşündü Dosu.

Naruto daha sonra üç parmağını kaldırdı. "Kural üç. Sonuncusu."

Dosu, ona öğretmeye cesaret eden sarışına hırladı. Bu sıska genin Otogakure'deki şinobilere karşı hiçbir yanı yoktu! Ya da Dosu öyle düşünüyordu. Naruto'nun savunma duruşu karşısında Shikamaru'nun gözleri kısıldı. Uzumaki'nin elinde başka hangi Jutsu vardı?

" Düşmanını asla küçümseme." Naruto'nun gözleri kısıldı. "Futon: Reppu-Ookami (Rüzgar Salımı: Gale Wolf)!"

Kolunu çalıştırmaya çalışan Dosu'ya saldırmadan önce yoktan bir kurt oluştu. Bunun yerine ses dalgaları, havadan oluşan kurdun içinden zararsız bir şekilde geçti.

Hırıldayan ve hırıldayan kurt, tek sıçrayışta Dosu'nun üstesinden geldi, Naruto da hızla onu takip edip kunai'yi Sound shinobi'nin boynuna yerleştirdi.

"Kaybettin" diye fısıldadı Naruto.

"Bu savaş Yaprak Naruto'ya gidiyor!" Hayate çocuğu tebrik etti ve Naruto neredeyse sensei'nin kollarına geçmeden önce teşekkür ederek başını salladı.

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin