25.bölüm

24 7 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

Kakashi hastanede oturuyordu.

Hastanelerden nefret ediyordu. Bu acil durum dışında genellikle onlardan her zaman kaçınırdı. Kakashi'nin burada geçireceği süre nedeniyle daha rahat olması için özel olarak sipariş edilen bir sandalyeye oturdu.

Asla ayrılmadı.

"Kakashi, işte kahvaltın" diyor Katsumi, elinde bir tepsiyle içeri girip gümüş saçlı adama yaklaşırken. Eski ANBU kaptanına yaklaşmaya bile cesaret eden tek sağlık personeli oydu.

Kakashi içini çekerek Icha Icha kitabını kapattı. "Teşekkür ederim, Kat."

"Biliyor musun," diye başladı Katsumi sessizce, "on dakikalığına bile olsa dışarı çıkmalısın. Biraz temiz hava al. Şu sandalyenin de dinlenmeye ihtiyacı var!"

Kakashi iç geçirdi ve gerindi. "Hayır, iyiyim."

"Doksan altı saatten fazladır buradasın." Genma donakalarak odaya giriyor. "Üç öğrencinizin de tıbbi nedenli komada olduğunu anlıyorum, ancak bu sizin de komada olmanız gerektiği anlamına gelmez."

"Komada değilim!" Kakashi haykırıyor. "Ben...onların uyanmasını bekliyorum."

"Aynı şey." Genma, tahta bir tabureye oturup bir senbon çiğneyerek elini sallıyor. 

Jiraiya yüzünde birkaç kırmızı el işaretiyle içeri girdi. "Farklı bir şey var mı?"

Katsumi gözlerini devirdi. "Hiçbir şey. Her zamanki gibi, sonunda sana tokat atan kızları tavlamaya çalışıyorsun."

"Her neyse," diye somurtuyor Jiraiya, şişmiş yanaklarını ovuşturmadan önce. "Çocuklardan bahsediyorum."

Tıbbi dokuzlu iç çekiyor. "Biliyorum. Durumlarında hiçbir şey değişmedi. Hepsinde ciddi çakra yorgunluğu vardı, kritik yaralanmalar vardı ve yaklaşık bir ay daha komadan çıkmayabilirler."

Son kısım, üç arkadaşının ona endişeyle karışık sert bakışlar attığını görmemiş gibi davranan Kopya Ninja'ya anlamlı bir şekilde söylenmişti. Kakashi kendi sağlığının kötüleştiğini biliyordu ama öğrencilerini burada bıraktığı için kendini kötü hissediyordu.

"Git antrenman falan yap," diye öneriyor Genma, "Seninle antrenman yapacağım."

"Cidden?" dedi Kakashi, sesi inanamamaktan titriyordu.

Genma omuz silkiyor. "Eğer seni o yeşil sandalyeden kaldıracaksa."

Jiraiya ciddileşerek "Gitmelisin Mini-Sakumo" diyor. "Dışarı çıkıp dolaşmaya ihtiyacın var. Durumlarının değişmesi ihtimaline karşı ben senin için burada kalacağım."

Kakashi bir an düşündü. Odadaki üç yetişkin, Kakashi tek bir kelime söylediğinde nefeslerini bırakmadan önce beklentiyle nefeslerini tutmuş gibiydi.

"HAYIR."

"Cidden?" Katsumi inledi. "Her şeyi denedik. O yeşil koltukta endişe içinde debelenmekten başka bir şey yapmadın."

"Özel yapım rahat bir koltuk." Kakashi sırıttı.

Genma homurdanıyor. "Bu özel olarak yapılmıştı çünkü ziyaret saatleri sona erdiğinde doktorlar ve hemşireler seni dışarı sürüklemeye çalıştılar ama sen geri dönmeyi reddettin ve hatta seni zorla dışarı çıkarmaya çalıştıklarında onlara elektrik verecek kadar ileri gittin. Dışarı bile çıkmadın. Bundan sonra bir saat bile olsa buradayım!"

"Üçüncü Lord'un cenazesine gittim." Kakashi teklif etti.

" Cenazeye gitmenizi sağlamak için Ekip 7'yi cenazenin dışına çıkarmak zorunda kaldık ." Katsumi donakaldı.

Kakashi omuz silkti. "Yine de gittim."

"Burada mı uyuyorsun?" Jiraiya bir sandalyeye oturarak sordu. "Günlerdir uyumuyormuşsun gibi görünüyor."

Katsumi aniden boynunu, hastane yatağında oksijen maskesi takmış halde dinlenen Sakura'ya doğru salladı. Kakashi oturduğu yerden fırladı, gözleri tıbbi kunoichi'ye odaklanmıştı. Katsumi çakrayı çoğu kişiden daha iyi hissedebiliyordu, bu yüzden muhtemelen Sakura'nın çakrasında bir şeyler ters gidiyordu.

"O mu..." 

Katsumi pembe saçlı kızın yanına ışınlandığında Kakashi cümlesini bile tamamlayamadı. Katsumi'nin eli ANBU'nun dur işaretine dönüştüğünde Kakashi onu takip etmek için ayağa kalktı. Genma, uzun boylu jonin'in saldırmasını engellemek için Kakashi'nin kolunu yakaladı ve Jiraiya'ya baktı. Jiraiya, Genma'nın Kakashi'yi tekrar yerine oturtmasına yardım etti.

"Acil sağlık ekibine ihtiyacım var." Katsumi'nin sesi keskindi. " Şimdi ."

Genma, Uçan Tanrı Yıldırım Tekniğini kullanarak tüm doktorların ve hemşirelerin dinlenirken bulunacakları yere ışınlanmadan önce, "İşte" diye yanıtlıyor. Personel odası gibiydi ama her zaman meşguldü.

Jiraiya'nın gözleri büyüdü. "Bu tekniği yalnızca Birinci ve Dördüncü'nün kullanabileceğini sanıyordum."

Kakashi ofladı. "Yanlış düşündün. Ro Takımı bunu kullanabilir. Biz onun kişisel ANBU takımı olduğumuz için bunu Minato-sensei'nin kendisinden öğrendik."

"Ve sen onun öğrencisi olduğun için," diye araya girdi Katsumi, hafif bir sesle, elleri Sharigan olmadan Kakashi'nin yaptığı şeye ayak uyduramayacak kadar hızlı hareket etmesine rağmen, ama öyle görünüyordu ki Oksijen maskesiyle bir şeyler yapıyorum.

Jiraiya mırıldandı. "Yani tüm Ro Takımı bunu yapabilir mi?"

"Evet." Kakashi sandalyeye yaslanarak 'p' harfini attı. 

"Bu, Itachi Uchiha'nın yapabileceği anlamına geliyor." Bu bir soru değildi. Bu bir açıklamaydı. Jiraiya, Itachi'nin Konoha'daki üst düzey yöneticilerden kendi klanını katletme emri aldığını biliyordu ama Kakashi biliyor muydu?

Kakashi başını salladı. "Doğru."

Kakashi'nin kayıtsız ifadesine gözlerini kısan Jiraiya, ya Kakashi'nin Itachi'nin soğuk kalpli bir canavar olduğuna tüm kalbiyle inandığını ya da eski ANBU kaptanının Itachi'nin bunu emir üzerine yaptığını bildiği sonucunu çıkardı.

"Kakashi," Katsumi'nin sesi tereddütsüzdü, "Yardımına ihtiyacım var."

Kakashi anında alarma geçti. "Ne için?"

"Acil bir işlem yapmam gerekiyor, Sakura'nın ciğerleri tam olarak iyileşmiyor. Açıklamaya zamanım yok ama bana yardım etmene ihtiyacım var. Şu anda tıbbi ninjutsu yapabilen tek kişi sensin, hatta eğer birazcıksa."

"Tamam" Kakashi, Katsumi'nin yanına ışınlandı. "Bana ne yapacağımı söyle."

Katsumi doktor moduna geçti ve Kakashi buna ayak uydurmakta zorlandı ama ne yapması gerektiğinin ana fikrini anlamayı başardı. Bu, Sakura'nın kanamamasını sağlamak gibi bir şeydi ve o da tıbbi ninjutsusunu etkinleştirdi ve Katsumi'nin işe koyulmasını izledi.

Jiraiya'nın cesareti kırılmıştı. Az önce Minato'nun Ro Takımına elit bir S-Seviye becerisi olan Uçan Tanrı Yıldırım Tekniğini öğrettiğini öğrenmişti. Ancak daha da kötüsü, Kakashi'nin Katsumi'nin yanına ışınlanmış olmasıydı, bu da Ro Takımının tüm üyelerinin muhtemelen birbirini işaretlediği anlamına geliyordu, bu da Itachi'nin Ro Takımının tüm üyelerini işaretlemesine yol açtı.

Sannin pencereden dışarı baktı. Itachi o takımdayken Ro Takımının tüm üyelerinin bir listesine ihtiyacı vardı. Itachi henüz Konoha'ya ışınlanmamıştı ama asla bilemezsiniz. Zamanını teklif ediyor ve bunu bir koz olarak kullanıyor olabilir.

İyi bir kozdu. Ro Takımı en iyilerin en iyisi olacaktı, hepsi takıma zirve durumlarında eklendi ve eklendiklerinde hepsi gençti. Ve bu elit ekibin üyelerinden herhangi birine ışınlanıp hiç beklemedikleri bir anda onları öldürebilmek... yani Konoha dikkatli olsa iyi olur.

◾◽◾◽◾◽

Yazarın notu

Bu sadece Kakashi'nin ANBU ekibini daha güçlü kılmak istediğim için bir doldurma bölümüydü. Daha güçlü? Bunun gibi bir şey. Her neyse.

Lütfen oy verin ve yorum yapın!

~

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin