8.bölüm

32 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

"Suiton: Teppōdama (Su Tahliyesi: Ateşli Silah)!" Zabuza bağırdı ve büyük bir su mermisi Kakashi'ye doğru uçtu.

Kakashi, "Doton: Doroku Gaeshi (Earth Release: Rock Shield)" diye fısıldamadan önce gözlerini kıstı.

Dünyanın devasa bir parçası - o kadar büyük ki Tazuna ve Team 7 bunun gerçek olduğundan emin olmak için birkaç kez gözlerini kırpıştırdı - Kakashi'yi yaklaşan su saldırısından korudu ve Zabuza o anı yakaladığında Kopya ninjası hiç de şaşırmış görünmüyordu. kaybolmak.

"Korkak." Sasuke öfkeyle köpürdü, kunaisini tutuşu sıkılaştı. "Neden o-"

"Şşşt!" Sakura sözünü kesti, yeşil gözleri parlıyordu. Bir şeyler tuhaftı. Hava yoğunlaşıyordu ve Sakura bunun bir genjutsu olup olmadığı konusunda tartışıyordu. Sonra ona çarptı. Bu bir genjutsu değildi. "Naruto, tüm buğuyu dağıt."

"Ha?" Naruto'nun kafası karışmıştı. Ancak Sakura ısrar etti ve Naruto sırf onu memnun etmek için şiddetli bir rüzgar yarattı.

"Boufuu Kyouzuu no Jutsu (Fırtına Dalgası Jutsu)." Homurdandı ve sessizce ekledi: "Burada çakrayı boşa harcıyorum."

Ancak sis dağıldığında her gün göremeyeceğiniz bir manzarayla karşı karşıya kaldılar. Hem güçlü hem de deneyimli iki S-sınıfı şinobi savaşıyordu.

"İnanılmaz." Sasuke iki ninjaya hayranlık duyuyordu. Eğer bu standarda ulaşabilirse belki Itachi'yi öldürebilirdi!

Naruto ise sisin üzerine bağlanmıştı. "Nasıl - ha - her şey ne zaman sisli oldu?"

Sakura içini çekti. "Zabuza yavaş yavaş sisli hale getirdi ve bu yüzden hiçbirimiz bunu fark etmedik çünkü bu o kadar yavaş bir değişimdi ki göze çarpmıyordu."

"D-sensei'nin kazanacağını mı düşünüyorsun?" Tazuna araya girdi ve savaşmak için göle doğru hareket eden iki şinobiyi inceledi.

Genin tereddüt etmeden cevap verdi. "Açıkça."

"Ha!" Zabuza bir zafer çığlığı attı. "Anladım!"

Ve bir su küresinin içinde oldukça sıkılmış görünen Kakashi vardı. "Sis'in Yedi Kılıç Ustası'ndan biri olsan bile sen gerçekten aptalsın."

"Affedersin?" Zabuza hırladı. "Su hapishanemdeki kim?"

Kakashi rakibine tek gözlü bir gülümsemeyle karşılık verdi. "Benim klonum, salak."

Kakashi, dumanın eşlik ettiği bir pufla elini sallayarak ortadan kayboldu ve Zabuza'nın gözleri büyüdü. Bu imkansızdı. Kakashi'nin hileleri ve klonları hakkında pek çok hikaye ve hikaye duyduğundan beri gözleri Kopya Ninja'nın üzerindeydi.

"Saçmalık mı?" Naruto kontrolsüzce güldü. "Yüzünü gördün mü?!"

Kakashi, Tazuna'yı korumak için 7.Takım'ın durduğu yerden çıkarken, "Bu kelimeyi öğrenme, Naruto" diyor.

Tazuna'nın kafası son derece karışmıştı. Kakashi nasıl onların arkasına geçti? Bu yüzden hiçbir zaman shinobi ve onların numaralarını öğrenmedi. Çok dolaylıydılar, her zaman hile ve yaramazlık yapıyorlardı. 

Zabuza kızgındı, birisinin - Kakashi S-Seviyesi bir ninja olsa bile - onu dövdüğü için kızgındı ve muhtemelen tüm bu süre boyunca bir klonla karşı karşıyaydı!

"Öğrenmiyor musun?" Naruto somurttu. "Ancak-"

"Hayır, hayırdır." Kakashi başını salladı. "Ama oradaki büyük adamın işini bitirmem lazım, siz ilerlemeye başlayabilirsiniz."

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin