q6.bolum

26 6 0
                                    

◾◽◾◽◾◽

Sakura, Naruto'nun imdat çağrısının geldiği yere olabildiğince hızlı koştu.

Çok geç kalamam...Umarım iyidir...

Aniden Sakura'nın sağ kulağı sanki Antarktika'ya ışınlanmış gibi dondurucu bir soğukla karşılaştı. Sasuke'nin imdat çağrısı. İkisinin de yardım istemesini gerektirecek kadar kötü ne olabilirdi ki?

İmdat çağrısının Sakura'yı yönlendirdiği açıklığa daldığında, hem Naruto hem de Sasuke'ye tuhaf türde bir yılan-insan saldırısına uğradığında durakladı. İğrenç görünmesine rağmen yılan-insan iyi bir dövüşçüydü. 

"CHA!" Sakura yukarıdan bağırdı ve yılan-insana çakra aşılanmış güçlü bir yumruk indirerek onu uçurdu.

İçini çekti. "Elbette. Üçüncü üye."

Naruto, az önce bir maraton koşmuş gibi nefes nefese olmasına rağmen parlak bir gülümsemeyle "Teşekkürler Kami geldin" dedi.

Sakura hafifçe gülümsedi. "Yarattığın o tehlike mühürleri sayesinde."

"İşe yaramadığını sanıyordum." Sasuke inledi ve Sakura anında barındırdığı kırık kaburgaları iyileştirmeye koyuldu. Karnı, kaburgalarının tuhaf çıkıntılarının yanı sıra, menekşe rengine dönüşen morluklarla doluydu.

Sakura ağzından dökülmekle tehdit eden safrayı aşağı doğru itti. "Ne oldu?"

"Kim o?" Sasuke, Naruto'yla kavga eden yılan-insanı zayıf bir şekilde işaret ederek söyledi.

Sakura gözlerini kıstı ve sonra ona çarptı. "Orochimaru."

Sannin pembe kıza bakmak için boynunu kırdı, gözleri genninkilere dikildi. "Akıllı olan, işte buradasın, Uchiha."

"Ona dokunma!" Sasuke hırladı, gözleri kırmızı renkte parlıyordu.

Sakura paniğe kapıldı ve Sasuke'nin kafasına vurdu. "Kes şunu! O sefil Kekki Genkai'yi kapat! Kendini öldüreceksin!"

"Yaşlı adam!" Naruto bağırdı. "Buraya!"

"Kaçmamız lazım." diye fısıldadı Sakura. "O kahrolası bir Efsanevi Sannin, Kakashi-sensei bile ondan kurtulmakta zorluk çeker."

[Bunu duydun mu Kit? Gitmen gerek.]

[Ama yardımını alırsam onu yenebilirim!]

[Güya. Önce çakramı nasıl kontrol edeceğinizi öğrenmeniz gerekiyor, sonra Bilge Modu denen şeyi öğrenmeniz gerekiyor, ama vaktiniz yok! Takım arkadaşlarınız ölecek.]

[AH!]

Naruto, Orochimaru'nun uzun dilinden kaçtı; bu ne kadar iğrenç? - takım arkadaşlarını taşımak için Kurama'dan biraz çakra çağırmadan önce. Sakura hâlâ Sasuke'nin kaburgalarını iyileştiriyordu ve Naruto kasıtlı olarak Uchiha'nın karnına bakmadı.

Orochimaru, Jinchuriki yorucu olduğundan Takım 7'yi kovalayabilirdi, ancak o yalnızca Sasuke'yi işaretlemek için oradaydı ve bu sırada Kakashi Hatake'nin öğrencilerini test etmişti. Görünüşe göre genin unvanının çok ötesindeler, muhtemelen gelişmiş bir chunin.

Kendi kendine tuhaf bir şekilde gülümsedi.

Sasuke benim olacak. Bundan emin olacağım.

◾◽◾◽◾◽

"Bu ne?" Sakura parmağını yavaşça Sasuke'nin boynundaki üç noktaya dokundurdu.

Sakura kırık kolu üzerinde çalışırken Naruto irkildi. "O Orochimaru denen herif Sasuke'yi ısırdı ve olan da buydu. Artık buna dönüştü."

Takım7 göründüğü gibi değil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin