Prolog

789 24 0
                                    

Mia

Krystian jest moim najlepszym przyjacielem od już dobrych kilkunastu lat. Poznaliśmy się w szkole podstawowej, kiedy to wraz z rodzicami przeprowadziłam się z małej wsi do Łodzi. Krystian był pierwszą i jedną z niewielu osób, które pomogły mi odnaleźć się w nowym otoczeniu.

Teraz mamy po 24 lata. Oboje od tamtej pory mogliśmy na siebie liczyć w dobrych i złych chwilach. Krystian kilka lat siedzi w branży muzycznej i rozwija się w tym. Ja z zawodu jestem fotografem, wielokrotnie pomagaliśmy sobie wzajemnie w naszych branżach.

Nie jestem w stanie opisać, ile wspaniałych wspomnień razem mamy, ile zaliczyliśmy wzlotów i upadków, ile razy się kłóciliśmy i ile dla siebie znaczymy.

Oczywiście, oboje byliśmy w różnych związkach. Wielokrotnie nasze drugie połówki miały pretensje i wymagania, by zaprzestać tej przyjaźni na rzecz obecnej na tamten moment relacji.

Jak możecie się domyślić, te związki nie przetrwały. Mimo to nigdy z Krystianem nie patrzyliśmy na siebie w sposób inny niż przyjaciele.

Jak toczą się nasze życia teraz?

===============================
Kochani czytelnicy, pamiętajcie, że historia jest w pełni wymyślona i nie ma połączenia z rzeczywistością!
Rozdziały nie będą zbyt długie, ale za to mam w planach skończyć tą opowieść do końca kwietnia. Mam nadzieje że wam się spodoba ta abstrakcja :D
Pozdrawiam i miłego czytania!
===============================

Years Pass [Chivas Fanfiction Story]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz