Ks3
Üşüme hissiyle kabanını önüne doğru örterken ayakkabılarının zemine bıraktığı sesi dinleyerek ilerliyordu.
Etrafın sakinliği onu bir nebze rahatlatırken derin bir nefes almıştı. Tam o an omuzuna çarparak onu geriye doğru hafifçe savuran ve yere düşen bedenle durmak zorunda kalmıştı.
"Hayat gerçekten bana gülmüyor."
Kendi kendine homurdanarak yerden doğrulan bedeni çatık kaşları ardından süzmeye başlamıştı.
Tanıdık gelen simasına karşı kaşları daha da çatılırken hafızasını zorlamaya çalışsada bir sonuca varamamıştı...
Siyah bol kargo pantolon, siyah bir crop ve aynı renk bir ceket giyinen kız, omuzundan sarkan sırt çantasını düzelterek yere düşen dosya ve defterlerini toplamaya başlamıştı.
Dolgun dudaklarında ufak bir sırıtış belirirken kızda tekrar göz gezdirdi.
İnsanlar hayatları boyunca en az bir katilin yanından geçerdi değil mi?
Kesinlikle...
"Ah..."
Kız, kendisini fark ettiğinde kaşlarını kaldırarak ona bakmıştı. Dışarıdan bakınca çokça masum görünen yüzünün altında bir vahşet yatıyordu oysaki.
Telaşla önünde eğilen bedene karşı boş bir şekilde baktığında kız hafifçe tebessüm etti.
Nereden tanıyordu bu kızı?
"Gerçekten özür dilerim. Acelem vardı ve... Üzgünüm."
Bu açıklama onu tatmin etmişti çünkü öğrenci olduğu belliydi. Başını yavaşça salladığı sırada gözü kızın dosyasına kaymıştı.
Kim Lara
Bakışlarını tekrar kıza çevirdiğinde kız ona dikkatle bakıyordu.
" Önemli değil, Lara. "
Kızın kaşları anlamadığını belli eder şekilde çatılırken, dosyasına bakan gözleri takip etmiş ardından hatırladığı etiketle tebessüm etmişti.
"Sağ olun. Tekrar özür dilerim..."
Kız gitmek için bir adım attığında, bir anda içerisinde oluşan dürtüyle onun gitmemesi için dudaklarını aralamıştı.
"Jimin."
Kız tekrar ona doğru döndüğünde kaşları çatıktı. Anlamamıştı.
"Adım, Jimin."
Lara'nın yüzünde beliren gülümsemeyle gözleri bir süre gülüşüne düşmüştü Jimin'in. Ardından kızın gözlerine çıkartmıştı bakışlarını.
"İyi günler, Jimin."
Kız dönüp hızlı adımlarla yanından uzaklaştığında Jimin bu duygusunu uzun süredir kimseyle adam akıllı bir diyaloğa girmemesine bağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...