Ks3Sinirle volta atan bedene karşı göz deviren Taehyung, Lara'yla kesişen bakışlarına karşı derin bir nefes verdi.
"Neye celallendi? Anlamadım da ben."
"Anlarsan bana da özet geç."
Jimin sinirle gülerek onlara baktığında ikisi de ona boş bakışlarını yolluyordu.
"Siz şaka mısınız ya?"
Taehyung oflayarak saçlarını karıştırdığında duydukları kapı sesiyle hepsi merdivenlere doğru bakmıştı. Aşağı inen Tia'nın bakışları anında Lara'yı bulurken hissettiği suçluluk duygusuyla yutkunmuş, yavaşça yanlarına gelmişti.
"Otur Tia."
Jimin sakin kalmaya çalışarak konuştuğunda Tia zaten gergin olan ortamı germemek için oturmuştu koltuğa. Jimin'in bakışları Taehyung'un parmaklarıyla bıkkınca oynayan Lara'ya kaydığında tüm sinir bedenine işlemişti.
"Sen bir gelsene benimle."
Hızla Lara'nın kolundan tuttuğu gibi çekerken kızın kaşları çatılmış, ancak ona karşı çıkmamıştı.
Yukarı çıktıklarında Jimin girdikleri çalışma odasının kapısını kapatarak ona bakmıştı.
"Bana her şeyi en baştan anlat. Orada ne işin vardı? O herifle ne bağlantın var?"
Lara'nın göz devirmesiyle Jimin daha da sinirlenmeye başlamıştı.
"Jimin. Bilmen gereken bir şey olsaydı, bilirdin."
"Lara. Beni, daha fazla sinirlendirme."
Lara'nın tek kaşı kalkarken Jimin yaptığı blöfün işe yaramayacağını biliyordu. Zamanında ajanlık yapan birinden ne bekleyebilirdi?
"Sinirlendirirsem ne olur Jimin? Beni de mi öldürürsün?"
Jimin üzerine doğru adımladığında aralarındaki kısa mesafe ikisininde kalplerini harekete geçirmişti.
"Bunu yapmayacağımı biliyorsun."
Jimin'in fısıltı şeklinde çıkan sesiyle Lara başını hafifçe sallamış gözlerini anlık olarak karşısındaki adamın dudaklarına indirmişti.
"Biliyorum."
Jimin'in elleri kızın beline giderken Lara onun kollarını tutmuş, ayakta kalmak için destek almıştı.
"Burada tek blöf yapan sen değilsin ama."
Jimin ufak bir şekilde güldüğünde Lara'nın dudaklarında ufak bir tebessüm oluşmuştu.
"Başka blöflerde yapabilirim."
Kız ellerini onun ensesine çıkartırken başını iki yana sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...