-39-

36 4 19
                                    


Ks3

Kim Lara

"Ben hâlâ bir halt anlamadım? Normal mi bu?"

Taehyung'un bana bakmasına karşı içten içe gülmek istesem bile derin bir nefes alıp onu tasdiklerce başımı sallamıştım.

"Şimdi baban... Bay Kim yani. Jimin sayesinde mi Jong'a ulaşmış?"

Jimin'in dalgınca yeri izleyen bakışlarına bir süre göz gezdirmiş ardından Taehyung'a geri bakmıştım.

"Jong'un ismini her daim biliyordu. Kim olduğunu... Ama ulaşmak için Jimin'in patlak veren olayını ele almış olmalı."

Taehyung anladığını belli edercesine başını aşağı yukarı hafifçe sallamıştı. Bense bakışlarımı tekrar Jimin'e çevirmiştim.

Geldiğinden ve babamı gördüğünden beridir dalgın ve moralsizdi. Ettiğimiz kavganın etkisi eminim ki vardı ancak... Bilmiyorum. Bu denli onu üzen neydi ki?

"Peki... Jong ne alemde?"

Taehyung'un meraklı sesine karşı tebessüm ederek ona bakmış omuzlarımı silkmiştim yavaşça.

"Muhtemelen yaşamaya çalışır vaziyette?"

Kıkırtısı kulaklarıma dolduğunda bende gülmüştüm. Bakışlarımı geri Jimin'e çevirmiştim. Ancak derin bir nefes alarak ayaklanması ve Taehyung'a bakmasıyla kaşlarım çatılmıştı. 

"Ben eve geçiyorum, geliyor musun?"

Taehyung'un da kaşları çatıldığında onunda Jimin'de olan moralsizliği fark ettiğini anlamıştım. Fark etmemesi imkansızdı.

"Sen iyi misin?"

"Geliyor musun Tae?"

Taehyung ayaklandığında ben de ayaklanmıştım. 

"Arabayla geçelim. Gel."

Taehyung onun omuzuna hafifçe dokunup bakışlarını gitmeden önce bana çevirmişti.

"Sonra görüşürüz."

Ona içten bir tebessüm sunduğum sırada arabaya yönelen bedenlerine bakmıştım. Ancak içimde büyüyen sıkıntıya engel olamadan hızlıca Jimin'in arkasından gidip kolunu sıkıca kavramıştım. Adımları durup bedenini bana çevirdiğinde ifadesiz bakışlarına kilitlendim.

"Sorun ne? İyi gözükmüyorsun?"

Yüzümde gezinen gözleri kalp atışımın düzenini bozarken yutkunma isteğimi bastırmayı denemiştim.

"Umurunda mı gerçekten?"

Ettiğimiz kavgadan dolayı olduğunu şu an daha iyi kavradığım sırada derin bir nefes vererek başımı olumlu şekilde sallamıştım.

"Olmasa... Sormazdım Jimin."

Bakışlarını benden kaçırdığında elimi yavaşça kolundan çekerek dudaklarımı birbirine bastırmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin