-4-

53 9 61
                                    

Ks3

"Peki... Bir cinayet daha. Hemen sorgunun ardından... Sizce o mu?"

Jungkook elindeki dosyayı incelerken bir yandan konuşulanları dinliyordu.

"Zor biraz. Buradan çıkıp malzemelerini alıp kurbanını kaçırması ve bunları yapması..."

MinHyuk bakışlarını dosyadan kaldırırken İsabella'nın dediklerine göz devirmekle yetinmişti.

"O bir katil, farkında mısın? Planı için elbet hazırlığı vardır."

İsabella da ona göz devirdiğinde MinHyuk önündeki dosyayı karıştırmıştı. Ardından bakışları dalgın dalgın dosyasına bakan Jungkook'u bulmuştu. Koluyla onu dürttüğünde Jungkook irkilerek ona dönmüştü.

" Hayırdır? Ne bu durgunluk? "

Jungkook bir şey demeden önüne dönerken kapı hızla açılmıştı. Vera ve Başkan art arda içeri girdiğinde hepsinin bakışları ikisine dönmüştü.

"Evet gençler..."

Başkan monitörü açarken mırıldandığı sırada Vera taktığı flaşta aradığı belgeyi ve fotoğrafı açmıştı.

"Katil her kimse... Ki birinci şüphelimiz belli."

Jungkook'un bakışları Vera'ya kaydığında onun babasını dikkatle dinlediğini görmüştü. Canı git gide daha fazla yanarken yutkunmayı denedi.

"Öldürdüğü kişinin suç kaydı var. Ancak denetimli serbestlik verilmiş. Ailesini araştırdık. Kızının okulda birçok disiplin kaydı var. Yani sorunlu bir aile."

Herkes bıkkınlıkla denilenleri dinlerken Vera babasına karşı kaşlarını çattı.

"Genelde böyle kişileri hedef almıyor mu zaten?"

Başkan başını olumlu şekilde sallarken çektiği sandalyeye oturmuştu.

"Park Jimin'in kayıtlarda edebiyat ve müzik öğretmeni olduğu gözüküyor."

Herkes kaşlarını çatarken Jungkook kuruyan boğazını yutkunarak geçirmeye çalışmış ardından konuşmuştu.

"Okulda yaşadığı bir olayla ilgili olabilir mi?"

"Kayıtlarda gözükmüyor. Sadece istifası gözüküyor."

Vera'nın ona bakmadan verdiği cevaba karşı gözlerini masaya çevirip derin bir nefes almıştı. MinHyuk aralarında bir şey olduğuna kesin olarak emin olurken Başkan konuşmasıyla ona dönmüştü.

Ve herkesin aklındaki soruyu sormuştu.

"Bir öğretmen neden bu hâle gelir?"

.

Jimin elindeki poşetle yürürken bir yandanda kafasının içindeki sesi susturmaya çalışıyordu. Dün gördüğü kız, aklından çıkmamıştı.

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin