Ks3
Tekrar ve tekrar bir cinayet...
Elleri kesilmiş, saçları kazıtılmış bir beden...
Hiçbir delilin olmadığı bu ormanlık alan..."Sence ne olabilir?"
Yoongi'nin ilgili sorusuna karşı iç çekerek baiını hafifçe iki yana sallamıştı Cora.
"Sanıyorum ki travmatik bir şey. İntikam gibi değil de... Sanki bir şeyin habercisi gibi?"
Yoongi kaşlarını hafifçe çatarak anlamadığını belli eder şekilde ona bakarken, Cora gözlerini çevrede gezdirmeyi bırakıp ona çevirdi.
"Yani eskiden yapılmış bir şeye bir ceza verecek olsa bunu yaparmış gibi..."
Yoongi kaşlarını hafifçe kaldırırken yüzünü yavaşça buruşturarak başını hafifçe iki yana salladı.
"Hâlâ anladığımı zannetmiyorum doktor."
Cora göz devirip bedenini ona doğru çevirdiğinde Yoongi hafifçe sırıtmıştı. Onun bu hali çok hoşuna gidiyordu.
"Bak şimdi. Diyelim sen geçmişte bir şey yaşadın ve bunun üstüne bilinçaltında vermek isteyeceğin bir ceza düşündün. Yapacağından değil, eline imkan verseler yapmak isteyeceğinden..."
Yoongi ona doğru yaklaşıp ellerini beline yerleştirirken dinlediğini belli eder çekilde mırıldanmıştı. Cora ise derin bir nefes vererek ellerini onun kollarına yaslamıştı.
"Sonra?"
"Sonra bu travma bir şeyleri tetikler ve iki seçenek kalır: Ya tamamen kendini dışarıya kapatırsın ya da tamamen dönüşüm geçirerek hırsıyla bu cezaları uygulamaya başlar."
Yoongi kaşlarını kaldırarak dudaklarını diliyle ıslatmış, kıstığı gözleriyle önce çevrede göz gezdirmiş sonra ise ona bakmıştı tekrar.
" Peki bu psikolojinin hangi dersi? "
Cora kaşlarını kaldırıp omuz silkerek tebessüm etmişti.
" Herhangi bir ders değil; tecrübe, mantık ve gözlem."
Yoongi ona gülerken o da gülerek geri çekilmiş, başıyla ekibi işaret etmişti.
"Hadi yanlarına gidelim. Belki bir şey bulmuşlardır."
Yoongi'nin elini tutup çekiştirerek Jungkook ve Vera'nın yanlarına geldiklerinde ikilinin bakışları onları bulmuştu.
"Eee? Var mı bir şey?"
Vera başını iki yana salladığında Cora oflamıştı.
"Peki ölen kişi kim? Yani dava ne tam olarak?"
Jungkook önce fotoğrafı çekilen cesette göz gezdirmiş sonrasında Cora'ya bakmıştı.
"Liseli bir kız, babası tarafından bu adama satılmaya çalışılıyor. Bu adamda kızı sokakta saçından sürükleyerek arabaya bindirmeye çalışıyor. Artık katil kimse adamın boş olduğu bir anı bulup yakasına yapışıyor ve öldürüyor. Önce ellerini kesiyor, sonra saçlarını kazıyor. En son kalbine bıçak saplayıp öldürüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...