-27-

33 6 6
                                    


Ks3

Jimin olduğu yerde gözetlediği villanın çevresindeki adamlar için güzel şeyler düşünüyordu.

Ya tek kurşunla icaplarına bakacaktı ya çeşitli işkence planları kuracaktı...

İkincisi onun için daha cazipti.
Öğrencisine yıllardır hayatı zindan eden bu adamlara en büyük acıyı hissettirmek onun için en büyük zevk olurdu.

Hızla etrafına baktı. Eli cebine gitti. Hissettiği sert cisme karşı yüzünde oluşan ufak sırıtışa engel olamadan hızla ağaçların arasına karıştı. Çantasını ağacın dibine koyup içinden aldığı kolonya kutusunu açmış, bitene dek çimenlere dökmüştü. Biten kutuyu çantasına geri tıkıp çantasını omuzuna geçirmiş çakmağı kolonyanın ıslattığı çimenlere çakmıştı.

Yanmaya başlayan ve alkolün döküldüğü yerleri boylu boyunca saran alevlere karşı sırıtarak oradan ayrılmıştı.

Dakikalar içerisinde artan yangın evin çevresindekileri korkuturken herkes yangın yerine ilerlemeye başlamıştı.

Kapıdan çıkan Jong'u görmesiyle hızlıca evin arkasına doğru ilerlemişti. Arkadan kapıyı zorlayarak içeri girdiğinde dış kapıda duran bedene karşı hızla ilerleyip ensesine sertçe vurmuş bayılmasını sağlamıştı.

Koşar adımlarla yukarı çıktığında kapıdan telaşla çıkan Tia ile karşılaşmıştı.

"Bay Park? Yangın?"

"Bırak şimdi. Hadi al birkaç eşyanı, gidiyoruz."

Tia hızla koşarak önceden hazırda bulundurduğu çantasını omuzlarına geçirmiş montunu eline alıp koşarak Jimin'in yanına gitmişti. Jimin onun elini tutup hızla arka kapıya götürdüğünde birlikte koşarak sokağın sonundaki arabaya yönelmişlerdi.

Arabaya bindikleri an Jimin hızla oradan ayrılmalarını ve anayola çıkmalarını sağlamıştı.

"İyi misin?"

Tia'nın bakışları onu bulurken başını sallayıp yutkunmuştu.

"Ben iyiyim... Tam vaktinde geldiniz..."

Jimin'in bakışları hızla onu bulurken kaşları çatılmıştı.

"O ne demek?"

"O... İlk kez böyleydi Bay Park. Bana..."

Sustuğunda, Jimin anladığı şeyle sinirli bir nefes vermişti.

"Böyle işin var ya..."

"Onu öldürmediniz, değil mi?"

Tia'nın telaşlı sesiyle Jimin başını iki yana sallayarak virajı dikkatle dönmüştü.

"Hayır. Daha güzel planlarım var."

Tia onun için endişe duysa bile şuanlık sessiz kalmıştı. Yarım saatin ardından geldikleri evin önünde dururlarken Jimin hızlıca arabadan inmiş, Tia'nın çantasını alıp onunda inmesine yardımcı olmuştu. Arabayı kilitleyip eve girdiklerinde Taehyung kapı sesine karşı kaşlarını çatarak okuduğu kağıtlardan başını kaldırarak içeri giren iki bedene bakmıştı.

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin