-38-

46 6 18
                                    


Ks3

Jimin elindeki telefonu masaya bırakıp derin bir nefes verirken karşısında sessizce oturan kıza kaymıştı gözleri.

Uzun süredir kendi işleriyle ilgilenmekten onunla ilgilenememişti.

"Seni de anneme götürecektim sözde... Tanrım..."

Alnını ovuşturduğu sırada kızın gözleri ona kaymış, başını hafifçe iki yana sallamıştı. Bunu istemiyordu, istediği tek şey Jimin'in onu biraz olsun fark edebilmesiydi.

Bu bencil düşüncesi onu tereddütte bıraksa bile fikirleri değişmiyordu.

"Gerek yok Bay Park.."

"Taehyung nerede kaldı?"

Jimin dalgınlığını belli edercesine bakışlarını evin içinde gezdirirken Tia içinde harlanan öfkeyi bastırmayı denemiş ve Jimin'in de bir kez olsa canının yanmasını istemişti.

Canını yakan adamın biraz olsun canı yansın istemişti.

"Lara ile buluşacağını söyledi."

Jimin'in bakışları hızla Tia'yı bulurken kaşları çatılmıştı. Duyduğu şeyin etkisiyle nefesi yavaşça kesilmiş, yutkunmakta güçlük çekmişti.

"Ne zaman dedi bunu?"

"Okuldan döndüğünde."

Jimin derin bir nefes verip sakin kalabilmek adına gözlerini yummuştu bir süre. Saçlarını karıştırıp ayaklanırken bakışları yavaşça Tia'yı buldu.

"Hazırlan hadi. Anneme geçelim."

Kızın verebileceği tepkiyi umursamadan yukarı adımladığında Tia dolan gözlerine tezat sinirle gülümsemişti. Sinirleri git gide bozuluyordu. Jimin'in onu takmayışı mıydı bu yoksa aşkının neden olduğu kıskançlığı mı?

Jimin üzerini değişmesinin ardından odasından çıktığında adımlarını direkt olarak merdivenlere çevirmişti.

Aşağı indiğinden bir süre sonrasında elindeki çantasıyla ve değiştirdiği üstüyle Tia inmişti.

"Hazırsan çıkalım."

Jimin'in durgun sesine karşı başını salladığında çoktan evden çıkmışlardı bile. Sessizce yürümeye başladıklarında Tia kaçamak bakışlarıyla Jimin'e baktı.

"Sorun ne, Bay Park?"

Jimin istemsizce göz devirecekken son anda kendini tutmasıyla Tia merakla onu izliyordu.

"Bence sessizliğini koru Tia. Yoksa saklayıp üzerinde durmayarak ufak yalanlarınla geçiştirdiğin her şeyi bizzat itiraf etmek zorunda kalacaksın."

Tia hızla gözlerini kaçırdığında Jimin çok takılmadan yürümeye devam etti. Lara ve Taehyung'un yakın olması yeterince canını sıkarken yaşanılan olaylar daha da bunaltıyordu onu.

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin