-28-

35 7 14
                                    


Ks3

Jimin hazırladığı sofrada göz gezdirip son dokunuşlarını yapmak için ocakta pişmeye devam eden krepine bakmaya gitmişti.

Tia'nın başta iyi hissetmesi lazımdı, ardından konuşmak için uzunca vakitleri olacaktı ve Jimin bu sürenin her bir dakikasını kullanmak istiyordu.

Tam o esnada çalan kapıyla dikkati dağılırken ateşi kısmış hızlı adımlarla kapıya yönelmişti. Açtığı kapının ardında gördüğü beden kalbini hızlandırırken Lara'nın bakışları da onu bulmuştu.

İkisi de aptal gibiydi...

"Küçük gazeteci'm? Hangi rüzgâr attı seni buraya? Özlemimin bu kadar ağır basacağını bilmiyordum..."

Onun alaycıl ses tonuna karşı gözlerini devirmeden edememişti Lara. Bakışları içeri doğru kayarken tekrar Jimin'e bakmıştı.

"Taehyung nerede?"

Jimin'in kaşları hızla çatılırken içindeki öfkeyi tekrar hissetmişti. Bir anda nasıl bu kadar yakın olabilmişlerdi?

"Niye? Benden yüz bulamayınca arkadaşıma mı sardın?"

Lara göz devirerek kollarını göğüsünde bağlamış ve ona bıkkınca bakmıştı.

"Pardon? Senden neden yüz bulmam gerekiyordu tam olarak?"

"Oh, Lara? Geciktiğim için üzgünüm."

Taehyung'un merdivenden inerken konuşmasına karşı Jimin sessiz kalırken Lara'nın dediği şeyden dolayı rahatsız hissetmişti.

"Sorun değil. Hazırsan gidelim. Basım işi uzun sürer."

Taehyung kabanını ve botlarını giyinip hızlıca başını sallamıştı.

"Hazırım. Arabayla gideceğiz zaten, erken varırız."

Taehyung, Jimin'in yanından geçip göz ucuyla ona bakarken yakasını düzeltiyordu.

"Ben geç gelirim, arama boşuna. Görüşürüz."

Lara'yı yönlendirmek için elini beline yaslayıp hızlıca arabaya doğru ilerleyen Taehyung'a öfkeyle bakmaktan kendini alıkoyamıyordu.

Ondan hoşlandığını kendi söylerken şimdi arkadaşının kalbindeki kişiyle ilişki içine girip yakınlaşmak Taehyung'a göre bir şey değildi.

Ancak eğer onu seviyorsa; Jimin kendini geri çeker ve Taehyung ile arasına mesafe koyardı.

Tek bilmediği şey, aralarında böyle bir ilişkinin bulunmadığıydı.

"Bay Park? Boş sokağa bakmak yeni hobiniz mi oldu?"

Tia'nın onu kendine getirmek amaçlı konuşmasına irkildiğinde bakışları yanındaki kızı bulmuş, başını iki yana sallayarak kapıyı kapatmıştı.

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin