Ks3Lara gözlerini üzerinde gezdirdiği adama sorgulayıcı bakışlar atarken Jimin'in aniden ona bakmasıyla tek kaşını kaldırmıştı.
Dizine yasladığı dosyasına bakıp gözlerini kısarken tekrar bakışlarını karşısındaki adama çevirmişti.
"İyi bir katil olmanın püf noktası nelerdir?"
Jimin'in onda duran bakışlarına ek olarak alaycı gülüşü yüzünde yer edinirken dolgun dudaklarını ufak bir nefesle araladı.
"Katil olsaydım bilirdim..."
Lara ona göz devirdiği sırada Jimin onun bu hâline içten içe gülmüştü.
"Hadi hadi, yeme beni şimdi. Katil değilmiş... En basit şeyi söyle, mesela cesedi nereye saklamak tercihin olur?"
Jimin onun inatçılığına karşı kollarını önünde bağlamış sağ ayağını sol dizinin üzerine doğru atmıştı.
"Gerçek bir katil cesedi saklama gereği duymaz... Ne de olsa ortalığı iyice temizlediğine inanır. Ama dediğin gibi bir cesedi saklama gereği duyuluyorsa bu istenmeden işlenilmiş bir cinayettir ve telaş, panik hissiyle saklama gereği duyarsın."
Lara'nın ağzı açılırken şaşkınca ona bakmaya başlamıştı. Elindeki kalemi değil oynatmak daha gözlerini hareket dahi ettiremeden tüyleri diken diken olmuştu.
"Bir de katil değilim diyordu..."
Şaşkın biçimde konuşmasıyla Jimin kaşlarını kaldırarak gülmüştü.
"Katilim demedim zaten... Empati diye bir şey bilmiyor musun küçük gazeteci?"
Lara kaşlarını çatarak dizini indirmiş onu süzmüştü iyice.
"Bu nasıl empati ulan?! Katillerin sırrını açığa çıkardın!"
"Sır olan tek şey kimlik olur küçük kız. İşlenilen cinayet değil. O elbet açığa çıkar."
Lara onun konuşmasına göz devirirken tekrar arkasına yaslanarak küçümseyici bakışlarını onda gezdirmişti.
"Sanki kimliği açığa çıkan benmişim gibi... Her sır bir gün açığa çıkar sevgili katil."
Jimin sessiz kalırken Lara başını iki yana hafifçe sallayıp notlarını dosyası üzerindeki kağıda yazmaya başlamıştı. Bu esnada Jimin fırsat bulmuş gibi kızın yüzünde bakışlarını gezdirdi.
Ardından gözlerini sıkıca yumdu.
Kafasında canlanan siluet o muydu gerçekten?Kesinlikle...
"Eee... Niye peki bir insan katil olur? Cinnet falan mı geçiriyorsun yoksa?"
Jimin gülmemek için kaşlarını çatıp dudaklarını birbirine bastırarak kafasını sallamıştı.
"Hatta dönüşüm geçiriyorlar. Saat gece on ikiden sonra ay ışığında hemde..."
Lara göz devirerek bakışlarını ondan çektiğinde gülmeye başlamıştı Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...