Ks3"Park Jimin..."
Jungkook masanın etrafında bir tur dönerken elindeki dosyayı incelemekle meşguldü. Karşısında durduğu adamın kendisine olan sorgulayıcı bakışlarına karşı dosyayı masaya bırakıp ellerini pantolonunun cebine koymuştu.
"Busan, Gwangju, Seul... İlk üç cinayet farklı şehirlerdeyken, şimdi burada... Seul'de ortaya çıkan iki cinayet daha..."
Jungkook şeffaf gözlükleri ardından onu süzdüğünde bir yandan da bu masum yüzün bir katil için çok zıt gözüktüğünü düşünmüştü. Ancak katil katildi...
"Kurbanların; saçları kazıtılıyor, elleri kesiliyor ve bel bölgelerinde daha ne halt olduğu belli olmayan salak saçma bir sembol kazılı oluyor."
Jimin ona boş ve ifadesiz bakışlarıyla bakmış ardından ona karşı duyduğu ürpertiyi gizleyerek başını hafifçe iki yana sallamıştı.
"Beni ilgilendiren kısmı neresi peki?"
Jungkook alaylı bir şekilde güldüğünde Jimin bacakları üzerindeki elini sıkmıştı.
"Seni ilgilendiren kısmını sen söyleyeceksin Park Jimin."
Jungkook ona öylece bakarken Jimin kaşlarını çatarak kollarını önünde bağlamıştı.
"Sen söyle Jungkook-shi? Katillerin kendini saklama biçimi nasıldır?"
Jungkook ona gülerek elleri cebinde bir şekilde arkasına doğru yavaşça yürümeye başlamıştı.
"Kendini saklamak için yapmadığını öne sürer. Ama bunu yaparken inkâr eder biçimde değil de..."
Jimin'in arkasında durduğunda karşılarındaki sorgu odasının camına yansıyan siluetlerine bakmışlardı ikiside. Jimin gerilse bile bunu dikkatli bir şekilde kontrol altına almıştı. Jungkook ise korkutucu biçimde gülümsemişti.
"Senin gibi sorularla, yanıltıcı ilgisizliklerini belli etme çabalarıyla yapar..."
Jimin'in kaşları çatılırken tosladığı sert kayaya karşı içten içe küfretmişti. Seul'e hiç ayak basmamalıydı belki de...
Jungkook yavaş adımlarla Jimin'in karşısına ilerlediğinde ayakkabılarından çıkan tok ses odanın duvarlarına çarparak kulakları doldurmuştu.
"Park Jimin..."
Jungkook ona tekrar sert biçimde baktığında Jimin gözlerini camın arkasında sorguyu kayıt altına alan Vera'ya bakmıştı. Jungkook ise bunu fark ettiğinde çenesi sinirle gerilmişti.
"Beni tanıdığını sanıyorum..."
Jungkook'un tüyler ürpertici sesiyle Vera bakışlarını ekrandan çekip ona çevirmişti. Jimin'le görüş açısının arasına giren bedene karşı dudaklarını ısırırken içten içe sakin kalmasını diliyordu.
Lakin kocasının buna hiçbir zaman niyetlenmediği de bir yandan gözler önündeydi...
Jimin ona baktığı an dişlerini sıkarak derin bir nefes almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...