Ks3Dakikalar saatleri kovalarken, kan revan olmuş suratını yavaşça buruşturarak karşısındaki adamlara bakmıştı Jimin.
Kaç saat olmuştu gerçekten?
Bir? Üç? Beş?Konuşmayışı karşısındaki polisleri sinirlendirmekten başka bir şeye yaramıyordu. Karşısında MinHyuk ve İsabella vardı. Camın ardında sorguyu kaydeden kişiyi ise tanımıyordu.
Ancak canı acıdığı için konuşacağı varsa bile konuşamazdı artık...
"Ben bunu öldürürüm."
MinHyuk'un sinirle solumasına karşı İsabella ona göz devirerek kolundan tutmuştu.
"Bırakta adam bir nefes alsın. Konuşturamıyoruz senin yüzünden."
Kapının şiddetle açılmasına karşı önden Jungkook ardından Vera içeri girmişti. MinHyuk'un eseriyle karşılaşan Jungkook göz devirerek başıyla kapıyı işaret etti yavaşça.
"Tamam, siz çıkın. Gerisini ben hallederim."
"Fazla iyi olur."
MinHyuk hızla çıkarken İsabella bıkkınca onu takip etmeye başladı. Kapı kapandığında Jungkook dönüp kayıt yapan çocuğa çıkmasını işaret etmişti. Vera çıkarttığı ilk yardım çantasını açarken Jungkook, Jimin'in karşısındaki sandalyeyi çekip oturmuştu.
Jimin biraz kendine gelmeye başlarken Vera hızlı bir biçimde yüzündeki kanları ve yaraları temizliyordu. İşi bittiğinde ona bir su vermiş ardındam çantayı ve çöpleri toparlayarak odadan çıkmıştı, Vera.
Jungkook bakışlarını Jimin'e sabitlediğinde Jimin derin bir nefes almıştı.
"Jimin. Her şeyi zorlaştırıyorsun. Anlatırsan yardım edeceğim dedim, neyi zorluyorsun hâlâ?"
Jimin'in yüzünde alaycı bir gülümseme oluşurken gözlerini karşısındaki adama dikti.
"Neyi zorlamam gerek tam olarak? Size bunu yapmadım desem inanmıyorsunuz, şüpheliyim çünkü. Yaptım dersem sana yardım edeceğim diyip yüzüstü bırakırsın, sizin gibileri çok gördük ne de olsa."
Jungkook'un kaşları çatılırken Jimin kollarını masaya yaslarken başını hafifçe omuzuna doğru eğmişti.
"Söylesene... Size niye güveneyim? Ya da kanıtınız ne ki beni burada bu hâle getiriyorsunuz?"
Jungkook hızla cebinden çıkarttığı telefonunu açarken bulduğu kaydı açarak Jimin'in önüne bırakmıştı. Jimin, evin yakınlarındaki sokak kamerasına yansıdığını görmesiyle yüzünde rahatlamış bir tebessüm oluştu.
Lara gözükmemişti...
" Gülüyor musun? Delil sayesinde seni içeri tıkabilirler."
"Tıksınlar o zaman."
Jungkook kaşlarını çatarak Jimin'e uzunca baktığında Jimin derin bir nefes vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Jimin | KS3
Fanfiction"İnsanlar hayalleri için yaşar, bense o hayalleri engelleyen kişileri ortadan kaldırmak için..." Ben Park Jimin. Bu kadarı herkes için fazla...