-26-

31 5 1
                                    


Ks3

Gergince sıktığı çantasının kolunu mümkünmüş gibi daha da sıkı kavrarken kalbi çokça hızlı atıyordu.

Etrafındaki herkesin kendisine baktığını, sanki hepsinin kendisini yargıladığını hissediyordu.

Yanlış olan hisleri; onun için en büyük işkence ve yük sebebiydi.

Omuzunda hissettiği dokunuşla irkilirken ona bakan bir çift tanıdık gözle derin bir nefes vermişti.

"Üzgünüm, korkutmak istemedim."

"Sorun değil, şuradaki kafeye geçelim mi? Burası fazla sessiz."

Taehyung etraftaki sakinliği normal şartlarda garipsemezdi. Ancak bakışları hızla Lara'yı bulduğunda gereksiz bir gerginliğin üzerinde olduğunu fark ederek başını olumlu şekilde sallamıştı.

" Olur, gel. "

Birlikte yan yana yürümeye başladıklarında Lara çantasının kolunu daha iyi kavramıştı. Sanki onu koruyacak tek şeymiş gibi...

Taehyung'un bakışları, onun çanta kolunu sıkmaktan boğumları beyazlaşan eline giderken kaşlarını çatmıştı. Neden bu kadar korkmuştu?

Kafeye geldiklerinde köşede bir yere geçip kahve siparişi vererek birbirlerine dönmüşlerdi.

Taehyung, Lara'nın masada olan telaşlı bakışlarına karşı yavaşça masada oynadığı ellerine uzanmıştı. Lara bunu fark ederek hızla Taehyung'a baktığında Taehyung sakince ellerini tutup ona baktı.

"Lara... Sakin ol lütfen. Sadece konuşacağız, bunları birine anlatacak veya seni yargılayacak değilim."

Lara derin bir nefes verirken Taehyung başını hafifçe eğerek onun kadrajına girmeye çalıştı.

"Bu anlatacakların buradan çıkmayacak, güzelim. Söz veriyorum."

Lara'nın bakışları onunla kesiştiğinde Taehyung'un güven verici bakışları onu huzurlu hissettirmiş, gerginliğini atmasına biraz olsun yardımcı olmuştu. Başını hafifçe salladığında Taehyung gülümsemiş gelen kahvelerin ardından bakışlarını tekrar kıza çevirmişti.

"Başlamak ister misin?"

Lara derince bir nefes alıp ellerini tutan sıcak ellere bakmıştı. Ardından bakışlarını karşısındaki adama çevirmiş bir an önce bu konunun ortadan kalkması için dudaklarını aralayarak en baştan anlatmaya başlamıştı.

Onları izleyen kişilerden bir haber...

Gecenin ilerleyen saatleri ikisi içinde zorlu geçmişti. Taehyung günün sonunda kızı sağ salim evine bırakmış, kendi evine dönmüştü.

Kilit sesini duyan Jimin'in yüzünde alaycıl bir ifade oluşurken Taehyung dalgın bir şekilde kabanını çıkartmıştı. Jimin onun yanına giderken Taehyung yaşadığı şeyleri idrak etme çabasıyla kabanını vestiyere asmıştı.

Park Jimin | KS3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin