Kodamandan Kurtulmak - 4
Yi Song onun söylediklerinde yanlış bir şey bulmadı.
Onun bakış açısına göre, ikisi sadece günlük hayattaki bazı meseleler hakkında konuşuyorlardı ve Bay Shen çok 'mantıklı' davranıyor, sözleriyle bir şekilde Bay Zhou'yu savunuyordu. Samimi olsun ya da olmasın, en azından görünüşte uygun davranıyordu.
Hattın diğer ucundaki Sam, sanki bir şey anlamış gibi ama aynı zamanda hiçbir şey anlamamış gibi bir an sustu. Çünkü tekrar konuşmaya başladığında sesi gayet normaldi:,"Bay Shen gerçekten çok düşünceli."
Chi Xiaochi, "Olması gerektiği gibi." diye cevap verdi.
Birkaç kelime daha konuştuktan sonra telefonu kapattı. Chi Xiaochi kanalı değiştirdi ve bir süre eğlence haberleri izledi, aslında bazı beklenmedik kazançlar elde etmişti.
Haberlerde Zhou Kai'nin dışarıda beslediği ağzı gördü.
Dün gece bir hayır etkinliğine katılmıştı ve şu anda bir gazeteci tarafından röportaj yapılıyordu.
O da Asyalıydı ve yaklaşık 25 yaşındaydı. İlk çıkışından bu yana birkaç skandala karışmıştı. Modellikten yarı emekli olmuştu ama hayırseverlik dünyasında, özellikle de beyaz olmayan çocukları desteklemek için aktif bir yeni yıldız olduğu söylenebilirdi. Oldukça çaba sarf ediyordu ve halkın gözünde mükemmel bir üne sahipti.
İyi bir itibar, onu kaybetmeyi göze alamayacağı anlamına geliyordu.
Sektöre girdiğinden beri bu kadın çalışkanlığıyla tanınıyor ve nadiren olumsuz haberlerle gündeme geliyordu. Zhou Kai de tam bu nedenle ondan hoşlanmış ve bu nedenle onu seçmişti. Onu arkadan destekledi, her itişinde daha da yükseğe çıkardı, onu havada tuttu ve etrafını çiçekler ve alkışlarla çevreledi.
Zamanla başındaki hale ne çıkarılabildi ne de değiştirilebildi.
Çünkü ne onu çıkarmaya cesaret edebiliyor ne de çıkarmaya dayanabiliyordu.
Sonuç olarak, bu son derece romantik aşkı gizleme konusunda Zhou Kai'den bile daha proaktifti.
Zhou Kai'nin insanların kalpleriyle nasıl oynanacağını gerçekten bildiğini söylemek gerekir. Fakat neyse ki Zhou Kai başkalarını kontrol etme konusunda bir uzman olsa da, kendini kontrol etme konusunda hiç de iyi değildi.
Bu tam olarak Chi Xiaochi'nin şansıydı.
Kendisine ayrılan televizyon süresi bittikten sonra Yi Song televizyonu kapattı, Chi Xiaochi'yi yatak odasına götürdü ve yatağa yatırdı.
Dünkü savaştan sonra, bu sefer biraz daha nazik olmayı bilmişti.
Chi Xiaochi yatağa uzandıktan sonra Yi Song'a "Biraz puding istiyorum." dedi.
Yi Song, "Bay Shen, şimdi tatlı zamanı değil." diye cevap verdi.
Chi Xiaochi, "Şimdi istiyorum." dedi.
Yi Song ne uşakça ne de küstahça davrandı, "O halde Bay Zhou ile irtibata geçmenize ve size biraz verip veremeyeceğimi sormanıza yardımcı olacağım."
Chi Xiaochi tereddüt eder gibiydi, "O zaman gerek yok."
Dün Yi Song'u yenmek, Chi Xiaochi'nin ona bulaşmanın kolay olmadığını göstermesiydi.
Bugün Yi Song'la birlikte hareket etmek, düşmanına zayıflığını göstermek ve Yi Song'un hâlâ zayıf Bay Shen olduğunu düşünmesine izin vermek anlamına geliyordu. Kırık çömleği parçalamayı ve sonuna kadar çılgınca davranmayı planlamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
Phiêu lưuChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...