14

53 10 7
                                    

Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 14

Yang Baihua gözlerini her kapadığında Cheng Yuan'ın göz kapaklarının arkasında belirmesine dayanamıyor ve ona ne olduğuna dair sonsuz olasılıkları tahmin etmeye katlanamıyordu. Ancak Cheng Yuan ailesinin malikânesinde, inanılmaz pahalı yıllık emlak ücretlerine kesinlikle değecek tam bir güvenlik önlemleriyle kalıyordu. Dahası, Cheng Yuan ön kapıdan dışarı çıkmayan, hatta bahçeye adım bile atmayan biriydi. Kendisine bir piyano verilse, bütün bir ayı eve kapanarak mutlu bir şekilde geçirebilirdi.

Yang Baihua dişlerini sıktı ve Cheng Jian'ı bulmaya gitti.

Cheng Jian işten eve dönerken Yang Baihua tarafından durduruldu.

Cheng Jian onun geliş amacını duyunca, inorganik bileşiklere bakarken kullandığı bakışını kullanarak ona düşünceli bir bakış attı, "Xiao Yuan'ın geri gelmesini mi istiyorsun?"

Cheng Jian ve Cheng Yuan'ın mizaçları gece ve gündüz kadar farklı olsa da benzer özelliklere sahiplerdi. Yang Baihua, bu yüzün kendisine böylesine küçümseyerek bakmasından son derece rahatsız oldu.

Derin bir nefes aldı ve şöyle dedi, "Xiao Cheng'e iyi davranacağım. Ben......"

Cheng Jian onun sözünü kesti, "Ailene aranızdaki ilişkiden bahset, sonra Xiao Yuan'ın bunu düşünmesine izin vereceğim."

Yang Baihua'nın nefesi boğazında düğümlendi.

Cheng Jian alay etti, "Ne? Xiao Yuan'a iyi davranacağını söylememiş miydin?"

Cheng Jian'ın aurası çok otoriterdi. Onunla yüzleşen Yang Baihua sesinin titremesine engel olamadı, "Xiao Yuan kabul etti...... bu meseleyi halletmem için bana biraz zaman vereceğini ve benimle birlikte yüzleşeceğini söyledi......"

Cheng Jian gerçekten de "Sana lanet olası bir domuz bacağı vereyim." demek istiyordu ama şu anda Yang Baihua'yı azarlamak için canı zaten sıkılmıyordu. Nefesini boşa harcamaması daha iyi olurdu.

Elini umursamaz bir şekilde salladı, "Şu anda seninle kaybedecek vaktim yok. Ne zaman halledersen, gel beni bul. Ama bir dahaki sefere randevu almayı unutma. Arabamın önüne öyle atlama. Eğer seni ezersem bu kimin suçu olur?"

Yang Baihua'nın daha fazla tartışmasına fırsat vermedi ve ayağını gaz pedalına bastırdı. Bu arabanın çevre dostu bir araç olması çok kötüydü ve bu yüzden Yang Baihua'ya araba egzoz dumanıyla dolu bir yüzle çarpmasının hiçbir yolu yoktu. Gerçekten pişmanlık vericiydi.

Cheng Jian biraz rahatladıktan sonra, Yang Baihua'nın zaten kırık olan tencereyi parçalayıp Cheng Yuan'la aralarındaki tüm meseleleri kamuoyuna duyurmak için şirketine koşacağından biraz endişelendi.

Ancak gerçekler Yang Baihua'nın sadece bir tavuk kadar değil, neredeyse bir yumurta kadar sessiz olduğunu gösteriyordu.

Buna karşılık, kenarda kavun çekirdeği çitlemekte olan Chi Xiaochi tamamen sakindi. Daha ilk iğnede kanı çekildi ve 061'e "Yang Baihua gerçekten de itibarımı korumaya kardeşimden çok daha fazla değer veriyor." dedi.

061, bu cümleyi bir tur dikkatle inceledikten sonra bile, Chi Xiaochi'nin aslında kimi aşağıladığını bir süre anlayamadı.

Chi Xiaochi daha sonra, "Liu-laoshi, Tang Huan'ın yeni albümü yakında çıkacak, değil mi?" diye sordu.

061 uzun zamandır bu harika, "Tony-laoshi" benzeri başlığa alışmıştı. Hızlı bir kontrolden sonra, "Evet. Tang Huan'ın ilk çıkışının yıldönümü bir hafta sonra. Orijinal zaman çizelgesinde olduğu gibi albümünü o zaman yayınlayacak."

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin