Kodamandan Kurtulmak - 19
-Anlar Arasındaki Boşlukta.-
Sayısız dünya film makaralarına sıkıştırıldı. Sanki fiziksel bir biçime sahiplermiş gibi birbirlerinin üzerinden akıyor, kesişiyor ve iç içe geçiyorlardı.
İntikam için bekleyen ev sahiplerinin hafıza parçaları gibiydiler. Onlar oynatılırken bile, şeffaf enerji iplikleri kaçtı, Efendi'nin çok sevdiği enerji entropisi.
İnsan beyni bu hafıza parçalarını teker teker okudu, enerjiyi emerken titreşti. Koyu kırmızı yüzeyi daha sonra ince, şeffaf bir parlaklık tabakasıyla kaplandı ve tüm Ana Beyin devasa, parlak, yarı saydam bir jöle gibi göründü.
Efendi'nin özel yapay zekası uzun bir süre onu izledikten sonra, "Kızgın mısın?" diye sordu.
Efendi dudak büktü.
Yapay Zeka, "......" Görünüşe göre gerçekten kızgın.
Birçok dünya arasında uzun süre gezindikten sonra, Efendi hareketlerini durdurdu ve yüksek sesle "No. 1198'in durumu ne?" diye sordu.
Yapay zeka Chi Xiaochi'nin kimlik numarasını aradı ve mevcut bilgilerini dijital gösterge tablosuna aktardı.
Ev sahibi numarası: No. 1198
Ev sahibi adı: Chi Xiaochi
Dünya zorluk seviyesi değerlendirmesi: A Sınıfı
Dünya tamamlanma derecesi: 95 (Şu anda Devam Ediyor)
Ev sahibi durum değerlendirmesi: Tüm işlevler iyi ve kararlı, görev tamamlanmak üzere.
Toplam entropi değeri: 116 (3310 ortalamasının altında)
Efendi bu son rakama inanmaya kesinlikle cesaret edemedi. "Ne kadar?"
Yapay zeka, "116" dedi.
Efendi öfkesini bastırdı ve alçak sesle "Diğer değerler?" diye sordu.
Yapay zeka itaatkâr bir şekilde kontrol etti, "Yüklenici 3399, Shen Changqing, kümülatif entropi değeri 0."
Efendi, "......"
Yapay zeka nazikçe sordu, "Hala daha fazlasını öğrenmek istiyor musunuz?"
Efendi, "Devam et." dedi.
Yapay Zeka, "Görev hedefinin ona karşı iyi niyet seviyesi 0 ve pişmanlık seviyesi 95." dedi.
Efendi bu konudaki görüşlerini ifade edemeden, yapay zeka "Bir dakika, pişmanlık seviyesi değişti." dedi.
Efendi, Chi Xiaochi'yi bir sonraki dünyaya göndermek için sabırsızlanıyordu, "Bu dünya tamamlanmak üzere mi?"
Yapay zeka, "Şu anki değer 85." dedi.
Efendi, "......"
Yapay zeka, "Bir dakika bekleyin, şu an 73."
Efendi, "......"
Bunun nedeni, Chi Xiaochi'nin erken kalkması, canının sıkılması ve Zhou Kai'nin pişmanlık seviyesinin bir gecede 95'e yükseldiğini fark etmesiydi.
Şok içinde 061'i aradı, "Liu-laoshi, Liu-laoshi."
Bir sistem olarak, 061'in hâlâ ara sıra beklemeye geçmesi gerekiyordu. Dün gece Chi Xiaochi ile aynı yatakta uyuduktan sonra, doğal olarak Chi Xiaochi'nin bedenine yeniden entegre oldu. Chi Xiaochi tarafından sesle aktive edilmeden önce şu ana kadar uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AdventureChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...