18

46 10 4
                                    

Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 18

061, Anlar Arasındaki Boşluk'tan ayrıldı ve 023'ün ofisine gitti.

Kuantum bilgisayarı hala elektrolizle kaplanmış bir parlaklıkla dolu akım dalgalarıyla dalgalanıyordu. Küçük veri akışları her yöne ve aralara dağılıyor, zaman zaman çarpışıyor ve küçük bir kıvılcım yağmuru gönderiyordu.

023 kuantum bilgisayarının önünde oturmuş, 061'in ona buraya son gelişinde verdiği Pacman oyununu oynuyor, odayı Pacman'in topaklarını yerken çıkardığı cıvıl cıvıl seslerle dolduruyordu.

Gümüş rengi saçları kısa kesilmiş ve hatta kıvrılmıştı.

061 onu selamladı, "Yeni saç stili mi?"

023 ona küçümseyen bir bakış fırlattı. "Neden buradasın?"

061, "Efendi beni arıyordu."

023, "Domuz Beyin sana ne sordu?"

061, "......"

Efendi gerçekten de beyin benzeri dev bir yaratıktı. 023'ün koruduğu görünür ama soyut kuantum bilgisayarının aksine, laboratuvarda yetiştirilmiş eski bir devin beyni gibi grotesk, alacalı ve kıvranan, sinapslı, sinirleri olan fiziksel bir bedeni vardı.

Ve elbette, gerçekten de hotpot meraklılarının en sevdiği domuz beynine benziyordu.

023 kumandasıyla oynadı, "Onun duymasından mı korkuyorsun? Ofisim Anlar Arasındaki Boşluk'tan altmış oda uzakta. Ayrıca, temel kodumuz bir gizlilik sözleşmesi ve güvenlik duvarı anlaşmaları içeriyor. Efendi bile olsa, mahremiyetimizi ihlal etmeye hakkı yok."

061 çaresizce, "Elbette, sadece benim önümdeyse sorun yok. Ama sen 009'a domuz beyninden bahsettiğinden beri, ne zaman toplantılara katılsa, Efendi'ye bakarken kullandığı bakışlar biraz farklı."

023 gözlerini devirdi, "Seni ne için çağırdı?"

061 hafifçe gülümsedi, "Bu iyi haber. Efendi bana son zamanlarda işlerimin nasıl gittiğini sordu ve hatta yeni bir tür hizmet projesi için bir genişleme planında yer alabileceğimi umduğunu söyledi."

023, "Faydaları?"

061, "Görev kotam 120 göreve düşürülecek."

Faydasını duyduktan sonra 023 ancak o zaman, "İçerik?" diye sordu.

061 başını salladı, "Bilmiyorum."

"Bilmiyor musun?"

"Henüz imzalamadım. Yüce Efendi bana sadece önceden haber verdiğini söyledi. Proje başladığında beni bilgilendirecekmiş."

"Deneyin genel detayları hakkında bir şey biliyor musun?"

"Yüce Efendi, bu uzayın mevcut yasalarını veya herhangi bir temel anlaşmayı ihlal etmeyeceğini söyledi."

"120 görev, bu gerçekten cömert bir muamele," 023 öksürdü, kumandayı bıraktı ve vücudunu gerdi. Kaslarını çalıştırırken, gelişigüzel ama dikkatli bir şekilde, "Chi Xiaochi ile işler nasıl gidiyor?" diye sordu.

061'in sezgileri 023'ün bu soruyu sormasında bir tuhaflık olduğunu söylüyordu ama muhtemelen ev sahibiyle fazla yakınlaşmasından endişe ettiğini düşündü ve bu konuda çok derin düşünmedi.

Objektif bir değerlendirme yaptı: "İlişkimizde sorun yok."

023 ilgisiz bir şekilde, "Hı-hı." diye cevap verdi.

061 hafifçe güldü, "Hey, belli ki soran sendin, yine de cevabın neden bu kadar soğuk?"

023, "Sadece öylesine sordum. Ne söylememi istiyorsun?"

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin