Karma Döngüsü, Ne Ekersen Onu Biçersin - 2
Bu sözde 'saklambaç' oyununda, saat yedi buçukta tüm görev sahipleri sütlü çay dükkanından ayrılacak ve sisin içine girecekti. Zhengxin Sokağı bloğundan ayrılmadan, garip şekilli canavarlardan kaçınmaları gerekiyordu.
Yarı yolda kalan Song Chunyang da dahil olmak üzere toplamda 11 kişi bu 'saklambaç' oyununa katılmıştı.
Bir adam kızın sıcakkanlılığıyla alay etti. Soğuk bir sesle, "Xiao Guan, ona neden bu kadar çok şey söylüyorsun?" dedi.
Kızın soyadı Guan'dı. Muhtemelen Song Chunyang'ın kaçmasına yardım edemediği için duyduğu suçluluk duygusuyla, "Tanıştığımıza göre, bu kader olmalı." dedi.
Song Chunyang hem duygulanmış hem de haksızlığa uğramış hissederek burnunu çekti. "Üzgünüm, benim zaten bir erkek arkadaşım var."
Bayan Guan, "......" Çok kötü değil mi?
O anda Song Chunyang'ın beyni pelteleşmiş, kızın açıklamasıyla tamamen kaybolmuştu. Herkes birbiri ardına ayağa kalkıp sisle kaplı sokaklara adımını attığında, Song Chunyang da kalabalığı takip ederek dışarı çıktı.
Song Chunyang'ın her hareketi, korku filmlerindeki alnına "vurun beni" yazmaktan başka bir şey istemeyen topçu katillerine inanılmaz derecede benziyordu. Herkesin ona tepeden bakması hiç de şaşırtıcı değildi.
Paralel dünyanın artık her zamanki gibi hareketli olmayan sokaklarına girdiklerinde, beyaz sis inanılmaz derecede yoğundu. Hafif bir nefes bile ciğerlerini biraz rahatsız hissettiriyordu.
Az önce hâlâ ışıl ışıl olan cadde ölü bir sessizliğe gömülmüştü. Geriye kalan tek canlılar sütlü çay dükkânının girişinde durmuş, soğuk sisin içinde nefes alarak çılgınca etraflarına bakınan insanlardı.
Etrafta hâlâ yanan birkaç sokak lambası vardı ama şu anda kimseye güven veremiyorlardı. Ampullerin loş sarı ışığı sis tarafından örtülüyor, duvarların çatlaklarına gizlendikleri yerden onları gözetleyen tek gözler gibi görünmelerine neden oluyordu.
Son kişi de sütlü çay dükkanından çıktıktan sonra dükkanın ışıkları otomatik olarak kapandı.
Sessizliği bozan, sisin içinden gelen bir geri sayım sesiydi.
"Bir-- Hazır mısınız? İki-- Hazır mısınız? Üç......"
Sesler her yönden, farklı boğazlardan, farklı cinsiyetlerden, narin, derin, berrak, kısık, üzgün, neşeli...... geliyordu. Tüm sesler sanki her yerdeymiş gibi sisin içinde yankılanıyordu.
Seslerden birinin ayaklarının dibinden geldiğini fark eden biri bile vardı.
Yüz ifadesi son derece çirkin olan bu kişi bir küfür savurarak aceleyle oradan uzaklaştı.
Bayan Guan'ın anlattığına göre, yüze kadar saydıktan sonra hayaletler bir bedene bürünüyor ve serbestçe hareket edebiliyorlardı.
Benzer şekilde, Bayan Guan'a göre, görevin ilk aşamalarında, hayaletlere belirli kısıtlamalar getirilecek ve hareketleri için kurallar olacaktı. Zaman sınırına yaklaştıkça hayaletler daha fazla özgürlüğe sahip olacaktı.
Ve hayaletlerle bu sokaklarda bir saat saklambaç oynamak zorunda kalacaklardı.
Kimse bu zayıf görünümlü acemiyi yanlarında götürmek istemiyordu. Hepsi kendi gruplarını oluşturup ayrıldılar ve sonunda sadece Bayan Guan Song Chunyang'ın yanında kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...