57

7 3 3
                                    

Buzda Aşk Şarkısı - 14

Başlangıçta, Lou Sifan bunu çok fazla düşünmemişti.

He Changsheng'in kişiliğini anlamıştı. Bir görev verildiğinde, eğer yapacağını söylüyorsa, hiçbir kestirme yola sapmadan yapardı.

Pazartesi günü geldiğinde, eğitime gitmesi gereken Dong Ge hastalık izni aldı.

Sabah eğitimi bittikten sonra Lou Sifan, He Changsheng'i aramaya gitti ve ona Dong Ge'nin nasıl olduğunu sordu.

He Changsheng de çok şaşırmıştı. "Hastalık izni mi aldı?"

Lou Sifan, "Hastalık raporunu ve teşhisini teslim etti, Cuma günü eve geldiğinde sağ ayak bileğini burktuğunu söyledi." dedi.

He Changsheng, "Bu doğru olamaz, Cumartesi günü onu atlama antrenmanına götürdüm." dedi.

Bunu duyan Lou Sifan ne olduğunu hemen anladı.

Gülümsedi ve şöyle dedi, "O gerçekten de çok fazla. Ne aptal bir çocuk, neden böyle bir şey hakkında yalan söylüyor? Antrenman yaparken mi düştü?"

He Changsheng gencin kızarmış gözlerini ve solgun, kansız dudaklarını düşündü.

"Ama kimsenin bilmesini istemedim..."

Fırlatma atlayışı yaparken düşüp kendini incitmiş olabilir miydi?

Yalan söylemek gibi bir konuda He Changsheng uzman değildi. Cevap vermemeyi tercih etti. "Onu ziyarete gideceğim."

Lou Sifan için bu, söylediklerinin sessizce onaylanması anlamına geliyordu.

Kıyafetlerini çekti. "Ben de seninle geliyorum."

Kapıyı çalıp Dong Ge'nin odasına girdiklerinde Dong Ge yatakta uzanmış kitap okuyordu. İçeri girdiklerini görünce onlara sadece başıyla soğuk bir selam verdi.

Lou Sifan yatağın yanına doğru yürüdü. "Dong Ge, sana hasta yemeği getirdik. Bacağın iyi mi?"

Sağ bacağını yorganın içine çekti. "İyi, sadece küçük bir yara."

Lou Sifan, "Daha dikkatli olmalısın. Bizim işimizdeki insanlar için bacaklarımızın ve ayaklarımızın önemi hayatımızdan sonra gelir."

Bunu söyledikten sonra He Changsheng'in onayını almak için döndü, "Changsheng, sence de öyle değil mi?"

He Changsheng Dong Ge'nin yüzüne baktı. "Evet."

Lou Sifan yorganını açmak için uzandı. "Qianbei yaranın ne kadar ciddi olduğunu görsün."

Parmağı Dong Ge'nin yorgandan dışarı fırlayan küçük ayak parmağına değdi. Bu dokunuşla Dong Ge o kadar irkildi ki neredeyse yataktan fırlayacaktı. Ayak bileğindeki yara da ortaya çıkmıştı.

Bu tür küçük bir antrenman sakatlığı, yarışma sezonunda olmayan artistik patinajcılar için gerçekten de önemsizdi. İki gün dinlendikten sonra iyi olacaktı.

Bunu gören Lou Sifan biraz pişmanlık duymaktan kendini alamadı.

Dong Ge'nin ifadesindeki değişikliği fark eden He Changsheng biraz sinirlendi. "Lou-ge, o yaralı, ona rastgele dokunma."

Lou Sifan hemen iyi bir tavırla özür diledi. "İyisin, değil mi?"

Dong Ge sessiz kaldı.

Lou Sifan içinden sessizce güldü.

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin