70

6 3 0
                                    

Bir Savaş Tanrısı Olduğumu Duydum - 7

Chi Xiaochi onun alayını görmezden gelerek doğrudan mechasının kabinine girdi.

Sinir bağlantısı sinyali ana çerçeveye iletildi ve ana sisteme bağlandı. Chi Xiaochi'nin görüş alanı açıldı. Vücudunun mecha ile bir bütün haline geldiğini hissetti. Görme duyusu, dokunma duyusu, hepsi tamamen asimile olmuştu.

Mecha akademisinde halka açık ve özel kullanım için ayrılmış sayısız antrenman odası vardı.

Burası, standart bir atletizm sahasına benzer bir alana sahip olan halka açık antrenman odalarından biriydi. Etrafı 1000 tonluk bir mechanın tüm gücüne dayanabilecek 6. sınıf güçlendirilmiş camdan bir küre ile çevriliydi. Amacı öğrencilerin dövüşmesinin yanı sıra diğerlerinin de izleyip öğrenmesini sağlamaktı.

Elbette burası aynı zamanda agresif, vahşi ve enerji dolu olanların düello yapabileceği bir yerdi.

Zhan Yanchao, Ji Zuoshan'ın yeni mekanizmasına dikkatle baktı, ifadesini okumak zordu.

Ji Zuoshan'ın eskiden Zhan Yanchao ile birlikte tasarladıkları kendi kişisel mechası vardı.

Maviye boyanmasını istemişti ama Zhan Yanchao iyi görünmeyeceğini düşünerek bundan hoşlanmamıştı. Çizimi aldı, kendi başına beyaza çevirmek için inisiyatif almış ve zorla, "Benim mecham siyah, çift renge ihtiyacımız var!" demişti.

Şimdi bile Ji Zuoshan'ın yüzündeki şaşkın ifadeyi ve yanaklarındaki kızarıklığı hatırlıyordu. "Ne çifti..."

Zhan Yanchao onun bu bakışını çok sevmişti. Kolunu gururla onun omuzlarına doladı. "Biziz tabii ki. Ne oldu, sana haksızlık mı ettim Ji Zuoshan?"

Ji Zuoshan bakışlarını indirdi, çok soğukkanlı ve sakin görünüyordu. "Hayır."

Zhan Yanchao'nun kalbi yerinden oynadı. Önceden hiç düşünmeden Ji Zuoshan'ın yanağının en kırmızı kısmına sert bir öpücük kondurdu.

Bu onların ilk yakın temasıydı ve sonunda bir saçmalığa dönüştü - Ji Zuoshan onu öpmedi ve Zhan Yanchao dikkatini çeken bir şey olduğunda başka hiçbir şeyi umursamayan bir tipti. Ji Zuoshan direndikçe, Zhan Yanchao onun kendisini öpmesini daha çok istiyordu. Zhan Yanchao sinirlenip Ji Zuoshan'ın boynunu ısırana ve bembeyaz dişlerinin arasındaki boşluklara kan tadı dolana kadar ileri geri itiştiler, bir oraya bir buraya yuvarlandılar.

Ji Zuoshan herhangi bir acı çığlığı atmadı. Sadece çimlerin üzerine oturdu ve bir elini kanayan yarasına götürerek çaresizce, "...Yine beni ısırdın." dedi.

Zhan Yanchao kendinden memnun bir ses tonuyla, "Beni öpmemeni kim istedi? Bunu kendi başına sen getirdin."

Bu sahneyi düşündükten sonra Ji Zuoshan'ı bir kez daha başkasının mechasında gören Zhan Yanchao'nun gözleri öfkeden kan çanağına dönmüş, hem kızmış ve haksızlığa uğramış hem de acımasızlıkla dolmuştu. Hatta o ekstra mechadan nefret etmeye bile başlamıştı.

Patlayana kadar dövülmesi gerekiyordu!

Bir beyefendinin tehlikeli bir duvarın altında durmayacağı söylenirdi. Zhan Yanchao'nun tehlikeli duvarı daha iyi bilinen bir tehlikeydi. Şu anda onun yanında durmak isteyen tek kişi Rosie'ydi.

O da Zhan Yanchao'nun yanında durmayı ne istemiş ne de planlamıştı. Ancak etraflarındaki kalabalık bir kuş sürüsü gibi dağıldıktan sonra, Zhan Yanchao'nun kendisinden beş metreden daha az bir mesafede durduğunu fark etti.

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin