71

13 3 1
                                    

Bir Savaş Tanrısı Olduğumu Duydum - 8

Bu ezici ruhani güçten gelen darbeyi göz ardı etse bile, mekanın bakır kemiklerinin ve metal derisinin parça parça dağıldığını görmek bile ruhuna korkunç bir darbe indirmişti. O kişinin tüm vücudu gevşedi. Eğitim odasının zeminine yatırıldığında, doğruca dizlerinin üzerine çöktü ve donuk gözlerle Ji Zuoshan'a baktı.

Koyu mavi, iki metre boyundaki mechanın önünde o kadar zayıftı ki saldırmaya bile değmezdi.

Chi Xiaochi ona daha fazla dikkat etmedi. Şaşkın Rosie'ye döndü, elini göğsüne koydu ve eğilerek selam verdi.

Doğrulduktan sonra, bedenindeki Ji Zuoshan aceleyle Chi Xiaochi'ye "Bay Chi, bunun için tazminat ödememiz gerekiyor mu?" diye sordu.

Ji Zuoshan, şiddetli dövüş modundan çıktıktan sonra, enkaz halindeki mekanın dağılmış parçalarına baktı ve hafifçe şok oldu.

"Tazminat ödemek mi?" Chi Xiaochi, "Eğer her şeyin parasını ödeyeceksen, daha sonra evden çıkarken yanında daha fazla para getirmeyi unutma, böylece parçaladığın her Zerg mermisi için onlara tıbbi ücret bırakabilirsin." dedi.

Ji Zuoshan, "......"

Chi Xiaochi, "Yani tazminat ödeyecek misin?" diye sordu.

Ji Zuoshan itaatkâr bir şekilde, "Ödemeyeceğim." diye yanıtladı.

Chi Xiaochi, mechanın pilotu olarak yerdeki dağınık enkazın üzerinden geçti ve hazırlık odasına döndü.

Ji Zuoshan'ın mütevazı geçmişi ve yaklaşık iki yıldır Omega olması, bunca zaman boyunca Ji Zuoshan'a diğerlerinden daha aşağı olduğu yanılgısını vermişti.

Bugünden önce öyle olabilirdi; ancak bugünden itibaren hiç kimse Ji Zuoshan'ın burnunu gösterip, "Seni insan kurban." diyecek yüz bulamadı.

Antrenman odasının dışındaki alan çoktan gürültüyle patlamıştı.

Daha önce dövüşlerde mechaların hasar gördüğünü görmüşlerdi ama birinin bir mechayı doğrudan elle parçaladığını hiç görmemişlerdi.

Rosie bir süre afalladıktan sonra hazırlık odasına doğru yürümeye başladı. Zhan Yanchao'nun yanından geçerken ona dönüp başıyla selam vermeyi de ihmal etmedi. "Bir 'insan kurban' için bu kadar yüksek standartlara sahip olan İkinci Genç Usta Zhan'ın gerçekten bir tarzı var."

Sözlerinin ardındaki anlam şuydu, 'Buna layık mısın?'

Zhan Yanchao'nun yüzü hafifçe yeşile döndü.

Xiao Ji'sinin bu kadar yetenekli olduğunu kesinlikle bilmiyordu.

Aslında daha önce hiç umursamamıştı.

Onun bakış açısına göre, zaten yeterince güçlüydü, Xiao Ji'yi koruyacak kadar güçlüydü. Xiao Ji'nin güçlü olup olmaması önemli değildi, sadece onun Omega'sı olması önemliydi.

Ancak, kendisine dürüstçe sorarsa, kendi kişisel mechasını kullansa bile, Zhan Yanchao'nun 4. sınıf çelikten yapılmış bir mechayı bu ölçüde yok etmesine imkan yoktu.

Daha önce Ji Zuoshan'ın nasıl hissettiğini düşünmek için hiç zaman ayırmamıştı. Sadece Xiao Ji'nin gerçekten faydalı olduğunu, kollarında tuttuğunda gerçekten sıcak hissettiğini ve onu öptüğünde dudaklarının gerçekten yumuşak olduğunu hissetmişti.

Ancak bugün, Ji Zuoshan'ın performansını görünce, her zaman açık sözlü bir şekilde düşünen Zhan Yanchao'nun aklına belirsiz bir düşünce geldi.

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin