Bir Savaş Tanrısı Olduğumu Duydum - 1
061 hâlâ hafifçe bulanık olan gözlerine baktı ve yumuşak bir iç geçirdi.
"Henüz değil." dedi.
Chi Xiaochi'nin kafası bir an için karıştı. "Ne?"
Şu anda Chi Xiaochi hâlâ gerçek görünümündeydi. Yeni uyandığı için yanakları hafifçe kızarmıştı, saçları dağınıktı ve beyni her zamanki kadar hızlı çalışmıyordu. Tüm kişiliği şaşırtıcı derecede uysal görünüyordu.
061 sonunda ağzının kenarlarındaki gülümsemeyi bastırmak için biraz çaba harcamak zorunda kaldı.
"Tatilini böyle mi bitireceksin? Aileni görmeye gitmeyecek misin?"
Chi Xiaochi güldü.
"Arkadaşlarını?"
"Televizyonu açtım ve biraz izledim. Her biri benden daha iyi, kolları ya da bacakları eksik değil."
Onu böyle görünce 061'in kalbi inanılmaz derecede yumuşadı ve sızladı.
Belli ki onunla ilgilendiği zamanlarda Xiaochi'nin canlılığı oldukça iyiydi. Onu iki gün görmedikten sonra, gözlerinin altında sanki iyi uyumamış gibi yine koyu yeşil bir belirti vardı.
Zihinsel durumu bu haldeyken, 061 onun görev yapmasına izin verme konusunda kendini rahat hissetmiyordu.
Bir sonraki saniyede Chi Xiaochi'nin görüşü bulanıklaştı. Bir kez daha Lou Ying'in odasındaki yatağın üzerinde oturuyordu, vücudunun daha önce bıraktığı sıcaklık henüz dağılmamıştı.
Pijamasının cebinden hafif bir vızıltı sesi geldi.
Chi Xiaochi elini cebine attı ve bilinmeyen bir zamanda cebinden bir telefon çıktığını gördü.
Titreyen ekranda bir satırlık bir metin görünüyordu, "Benim, buradayım."
Chi Xiaochi bu telefonda ve mesajda kimin parmak izlerinin olduğunu biliyordu ama yine de ona takılmadan edemedi, "Kimsin sen?"
Mesajın yanıtı saniyeler içinde geldi. "Ben senin Laoshi'nim."
Sonraki saniyede bir mesaj daha geldi. "Seninle kalacağım. Uyu."
Chi Xiaochi nedenini bilmiyordu ama 061'i biraz kızdırmak istiyordu. "Uyuyamıyorum."
061'in bir sonraki mesajı uzun süre gelmedi.
Ses sistemi kapatılmıştı, Chi Xiaochi'ye okumasının hiçbir yolu yoktu.
Chi Xiaochi bu mesajı gönderdikten sonra telefonu yastığının yanına bıraktı ama kalbi garip bir şekilde sakinleşmişti.
Yanında kalan biri vardı.
Bu tür bir duygu insanı gerçekten rahatlatıyordu. Yavaş yavaş, biraz uykusu bile gelmeye başladı. Yumuşak yastığına sarıldı ve pencereden gölgeli aya bakarak zihnini meşgul eden meseleleri düşündü.
Yaklaşık üç dakika sonra bir mesaj geldi. "Korkma. Gölge benim."
Chi Xiaochi yatağın kenarına yan yattı, gözlerini kocaman açtı ve duvara baktı.
Duvarda kendi gölgesi hafifçe hareket etti.
Bir çift uzun, güzel el uzandı ve ona el salladı.
Bu biraz korkutucu bir sahne olmalıydı ama Chi Xiaochi hiç korkmadı.
İki el iç içe geçti. Yavaşça hareket eden işaret parmakları birbirinin üzerine bastırarak küçük bir köpek yavrusunun basit bir el gölgesi kuklasını oluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...