Buzda Aşk Şarkısı - 9
Binlerce kilometre ötede, spor okulunun yakınındaki bir erişte dükkanında.
Lou Sifan biraz dalgın bir şekilde eriştesiyle oynuyordu.
Karşısında oturan He Changsheng onun yüz ifadesinin tuhaf olduğunu görünce, bunu gizleme zahmetine girmeden doğrudan sordu, "Neyin var senin? Aklında bir şey mi var?"
Lou Sifan, "Yok bir şey." dedi.
He Changsheng başını eğdi ve pirinç eriştesini yemeye devam etti. "Oh."
Başka bir şey sormayınca, Lou Sifan dudaklarında bir gülümsemeyle ona doğru eğildi. "Eğer sadece 'önemli değil' dersem, başka bir şey sormayacak mısın?"
He Changsheng kaşlarını kaldırdı. "......Ah?"
Lou Sifan He Changsheng'in bu yönünü sevmişti. Genellikle soğuk ve kayıtsız görünürdü ama aslında tepkileri her zaman biraz yavaştı. Bu tezatla, biraz daha sevimli görünüyordu.
Bu tür bir reddetme isteği ama yine de hoş karşılama, bir adım ileri ve bir adım geri ile Lou Sifan aralarındaki mesafenin çok azaldığını hissetti.
Hatta bu, kalbindeki sıkıntının bir kısmını da yok etti.
"Son gençlik artistik patinaj serisi oldukça hareketli geçti. Koç ders sırasında bizim için bir canlı yayın düzenledi."
He Changsheng, "Biz de izliyoruz. Çok sayıda iyi fidan bulduk."
Lou Sifan, "İzlediklerinizin hepsi muhtemelen çiftler pateni bölümündedir. Bil bakalım tekli paten bölümünde kimi gördüm?"
He Changsheng sıcak pirinç eriştesini höpürdeterek yedi. "Kim o, tanıyor musun?"
Lou Sifan çenesini elinin üzerine dayayıp ona baktı ve cevabı doğrudan vermeyi planlamıyormuş gibi görünüyordu.
...... Yani ikisi de bu kişiyi tanıyor muydu?
Çok hızlı bir şekilde, banyonun ortasında duran, gözleri inatçılık ve kayıtsızlıkla dolu bir çocuk zihninde belirdi. "O çocuk mu?"
Lou Sifan gülümsedi ve başını salladı.
Dong Ge adındaki bu çocuk gerçekten de He Changsheng'i ilk gördüğündeki haline çok benziyordu.
O zamanlar He Changsheng'in dudağı yarılmış, yanakları morarmış ve saçının bir kısmı kopmuştu. Spor okulundan bir grup çocuk tarafından etrafı sarılmış, tekmelenmiş ve dövülmüştü. Ancak ayağa kalkmasına yardım ettiğinde, gözleri hala inatla parlıyordu ve yenilgisini kabul etmeye son derece isteksizdi.
Ayrıca, anılarında küçük Dong Ge de en az He Changsheng kadar yalnızdı. Küçük Dong Ge'yi daha önce gizlice küçük sarı bir köpeği beslerken gördüğünü hatırlıyordu ve ayrıca onun tek başına buz pateni yaptığını, tek başına sersemlediğini ve ebeveynleri arasında çıkan bir tartışmanın ardından ağlamak için buz pistindeki tribünlere koştuğunu görmüştü.
Bu tür nazik, hassas ama bir o kadar da huysuz bir insanın Lou Sifan'ın koruyucu içgüdülerini uyandırması muhtemeldi.
Ve en önemlisi, o sırada Changsheng banyodan gelen dayak seslerini belli belirsiz duyduğunda, ifadesi o kadar çirkinleşmişti ki, bunu nasıl görmezden gelebilirdi?
He Changsheng, "Nasıldı?" diye sordu.
Lou Sifan, "Koç onun geçişlerini çalışmamız gerektiğini söyledi. Hatta bazı bölgelerde onun geçişlerinin benimkilerden bile iyi olduğunu söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
MaceraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...