Buzda Aşk Şarkısı - 8
Ancak Dong Feihong tuhaf ruh halinden çabucak sıyrıldı.
"Ailene gelip yarışmayı izlemelerini söylememi ister misin?" diye sordu.
Chi Xiaochi çorbasını içerken durakladı.
Dong Feihong nazikçe, "Gidip onları arayacağım. Bu senin ilk yarışman, orada olmalılar."
Dong Ge gittiğinden beri ailesiyle olan ilişkisi giderek soğumuştu.
Ülkenin Dong Ge'si olmuştu ama artık Dong ailesinin Dong Ge'si değildi.
Dong Ge sakat kaldıktan sonra, onu eve götüren ve ona bakmak için yüreklerini ortaya koyan, artık yaşlanmış olan çiftti.
Yaşlanmışlardı ve öfkeleri çok daha yumuşaktı. Geriye dönüp baktıklarında pek çok şeyi düşünmüşlerdi ama artık çok geçti. Dong Ge çoktan kendini tamamen kapatmıştı.
Dong Ge'nin inşa ettiği bariyerin dışında durarak yalvardılar, bir kapı açıp oğullarını dışarı çıkarmayı, onu kurtarmayı umarak bariyere vurdular.
Ancak, küçüklüğünden beri onu neredeyse hiç övmemiş olan bu ebeveynler Dong Ge'ye hiç güvenmiyorlardı ve kesinlikle Dong Ge'nin duygusal desteği olamazlardı. Aksine, Dong Ge'nin giderek çökmekte olan zihnini daha da gerginleştirdiler.
Ancak başka seçenekleri kalmadığında ailesi gözyaşları içinde Dong Ge'yi bir sanatoryuma göndererek onu profesyonellerin bakımına verdi.
Ancak geri döndüklerinde, sıfırın altındaki sıcaklıklarda dondurucu suda onlarca saat geçirdiği için donmuş bir cesetle karşılaştılar.
Oğlunun cesedini gören Anne Dong'un içinde bir şeyler kopmuştu.
Oğlunun performanslarının videolarını tekrar tekrar izlemeye başladı.
Oğlu hayattayken doğru düzgün bir iş olmayan, gelecekte hiçbir çıkış yolunun olmayacağı ve yaşlanıp sakatlıklarla dolu bir vücuda sahip olduktan sonra çok etkileyici olacağın bu iş, yarım asrı aşmış ve tek çocuğunu kaybetmiş bu yaşlı kadının tek hayat kaynağı haline gelmişti.
En sevdiği video, Dong Ge'nin ilk yarışmasında sinirlerine hakim olamadığı için ancak beşinci olabildiği videoydu.
O videodaki çocuk, anılarındaki Dong Ge'ye en yakın olanıydı, sessiz, sakin ve gözlerinde hala tanınma özleminden kaynaklanan küçük bir utangaçlık vardı.
Bir gün, kadın ve kocası bir kez daha videoyu yan yana izliyorlardı.
Kadın bir şeyler düşünüyor gibiydi. Saçları hafifçe dağılmış, gözleri kızarmış ve şişmiş bir halde kocasına döndü. "O zaman neden Xiao Ge'nin yarışmalarını izlemeye hiç gitmedik?"
...
Günümüze dönelim.
Chi Xiaochi, "Yarışma başka bir şehirde yapılacak, çok uzak olduğunu düşünecekler. Ayrıca, onların işleri var."
Chi Xiaochi'nin, daha doğrusu Dong Ge'nin sorusuna yanıt olarak Dong Feihong ona cevap vermedi, bunun yerine başka bir soruyla karşılık verdi, "Gelmelerini istiyor musun?"
Dong Ge'nin uzun, yumuşak kirpikleri bir süre kontrolsüzce titredi. Tereddütle konuştu, "Evet."
Dong Feihong gülümsedi, "Çorbanı iç. Biraz daha beklersen soğuyacak."
"Ama onlar......"
Dong Feihong nazikçe sözünü kesti, "Bu konuda endişelenmene gerek yok. Bana bırak, bırak ben halledeyim, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AdventureChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...