Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 13
Cheng Jian ailesine önceden haber vermişti, böylece Chi Xiaochi eve döndükten sonra bir sorguyla karşılaşmadı.
Telefonunu kapattı ve Uçak Savaşları oynamak için Xbox'ıyla birlikte kendini odasına kilitledi.
Bildiği kadarıyla Cheng Jian'ın Cheng Yuan ile oyun oynama alışkanlığı vardı.
Bu genç Sayın Başkan sadece Uçak Savaşları oynuyordu, bu yüzden oyun konsolundaki Uçak Savaşları'nın neredeyse tüm oyun dosyaları iki kardeş tarafından bırakılmıştı.
Cheng Jian'ın boş vakti olursa, %80 ihtimalle onu bulup biraz stres atmasına yardımcı olacak, ipuçları alışverişinde bulunacaktı.
Her ne kadar ruh halinin oyununu etkilemesi gibi bir mazeret olsa da, Chi Xiaochi'nin beceriksizliğinin duygusal etkinin çok ötesinde olduğu açıktı.
Yaklaşık bir saat oynadıktan sonra, Chi Xiaochi'nin puanı hâlâ ellinci sırada seyrediyordu. Sıralamaya bile girememişti. Görüşü, patlayan küçük uçakların kıvılcım saçan özel efektleriyle parladı.
Kumandayı yere attı ve 061'e "Gözlerim ağrıyor." diye yakındı.
061 bir an düşündü, sonra ses kütüphanesini açtı.
Çok geçmeden, Chi Xiaochi'nin kulaklarına anlaşılır bir kadın sesi geldi, "Devrimci Parti için, görme yeteneğinizi korumak ve miyopluğu önlemek için, göz sağlığı egzersizleri, başlayın."
Chi Xiaochi, "..." Beyfendi, lütfen beni rahat bırakın.
061, "Cheng Yuan'ın hayatına bir an önce uyum sağlamak istediğini biliyorum ama bu kadar çok çalışmana gerek yok." dedi.
Chi Xiaochi, "Gençken oyunlarda harikaydım." diyerek kendini haklı göstermeye çalıştı.
061, "... İyi, iyi, harika."
Chi Xiaochi daha sonra "Bu kumanda çok eski." dedi.
061, "Evet, biraz eski. Taranan fabrika bilgilerine göre çoktan iki yıllık."
061, Chi Xiaochi'yi bu utanç verici durumdan kurtarmak için sadece bir yol açmakla kalmayıp, aynı zamanda onun için bizzat kırmızı halı getirip serecek kadar uzlaşmacıydı.
Ancak o böyleyken, Chi Xiaochi devam etmenin bir anlamı olmadığını hissetti.
Umutsuzca yere yığıldı, "İyi, berbatım."
061 nazikçe, "Hâlâ biraz göz sağlığı egzersizi yapabilirsin." dedi.
Chi Xiaochi, "......"
Sistemin rehberliğinde Chi Xiaochi bir dizi göz egzersizi yaptı, ardından bir süre daha oyun oynadı ve akşam yemeği vakti geldiğinde itaatkâr bir şekilde aşağı indi.
Ailesi çoktan aşağıda onu bekliyordu.
Merdivenlerde durup masada oturan annesine baktı ve "Anne." diye seslendi. Sonra babasına döndü, "Baba."
Cheng Yuan hiç ağlamamış gibi gayet iyi görünüyordu ama gözleri uykusuzluktan kan çanağına dönmüştü, inanılmaz derecede yorgun, sersemlemiş ve odaklanamıyor gibiydi.
Annesinin gözleri yaşlarla doldu ve başını çevirdi.
Cheng Yuan'ın babası genellikle oturduğu sandalyeyi işaret etti, "... Otur."
Tam o sırada Chen Teyze mutfaktan bir tencere dolgun fasulye filizi ve gevrek hardal turşusuyla kaplı sıcak dilimlenmiş balık getirdi. Balık dilimleri parlaktı, kaynayan sıcak çorbanın içinde ıslanıyordu, eti narin ve yumuşaktı, taze çorba altın sarısıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)
AvventuraChi Xiaochi: Doğuştan dördüncü sınıf vatandaş, üç ödüllü film imparatoru, ikinci derece öfkeli, birinci sınıf görünüme sahip... Hayatta bir kazanan olmak için cehennemden zor modda sürünerek çıktı. Sonra, bir avize tarafından bitkisel hayata sokuldu...