93

4 1 0
                                    

Karma Döngüsü, Ne Ekersen Onu Biçersin - 7

Chi Xiaochi, Yuan Benshan'ın doğallığını fark etmemiş gibi davrandı. Dudaklarını büzdü, ifadesi tereddütlüydü.

Onun yüzünü gören Yuan Benshan'ın dudaklarının kenarları kalktı ve gülümsemeye benzer bir ifade takındı. "Neden birdenbire bunu sormak aklına geldi?"

"Sormuyorum......" Chi Xiaochi ellerini arkasına koydu, yüz ifadesi sanki bu konuyu çoktan derinlemesine düşünmüş gibiydi. "Ben, biriyle Yin-Yang gözlerini değiş tokuş etmenin bir yolunu biliyorum."

Bu noktayı söyledikten sonra, kirpikleri tam zamanında titredi ama son derece parlak bir gülümseme yaydı. "Her zaman onuncu görevde ayrı düşmemizden endişelenmiyor musun? Eğer gerçekten endişeleniyorsan, sana bir göz verebilirim."

Xi Lou, "......" Ne oluyor lan?

"Neden birdenbire böyle saçma bir şey düşündün?" Yuan Benshan uzandı ve onu omuzlarından yakaladı. Gözleri kıpırdamadı, aksine gizlemeye çalıştığı ama daha da belirginleştirdiği bir panik havası vardı.

Chi Xiaochi hafifçe göz kırptı. Gözleri doğru miktarda yaşla parlıyordu. Güneş gözlüklerinin altından bile gözlerindeki hafif sulu parıltı görülebiliyordu, "Bu gerçekten saçma mı?"

Yuan Benshan onun omuzlarını sıkıca kavradı. "Söyle bana Chunyang, neden böyle düşünüyorsun?"

Chi Xiaochi sanki meslektaşının duymasından korkuyormuş gibi hafif bir panikle arkasına baktı.

Chi Xiaochi'nin bakışlarını gören Gan Yu, sanki kavga ettiklerinden şüphelenmiş gibi ona şaşkın bir bakış attı ve onlara doğru bir adım attı.

Chi Xiaochi, Yuan Benshan'ın omuzlarını itti ve birkaç adım öne çıktı. Biraz utanarak, "Sesini alçalt." dedi.

Yuan Benshan sesini kısmaya zorlasa da yanıtı alışılmadık derecede yoğundu, "Gözlerine neden ihtiyacım olsun ki? Ben senin gözünde öyle biri miyim?"

Chi Xiaochi, zaten çok aşinayız, neden hala bana karşı bu kadar kibar davranıyorsun diye düşündü. Sen tam olarak öyle birisin.

Ama yüzünde acılı ve huzursuz bir ifade vardı. Tutarsız bir şekilde şöyle dedi, "Hayır, sadece...... sadece sen ve ben en iyisi diye düşünüyordum. Diğer insanlar...... onlar da çok iyi olsalar da...... ben yine de seninle olmak istiyorum."

Bu sözler çok garip bir şekilde söylenmişti.

Yuan Benshan bir şeyin farkına varmış gibiydi. Sakinleşti, sesini daha yumuşak bir hale getirdi ve hareketleri artık o kadar sert değildi, "Chunyang, aptalca şeyler düşünme ve aptalca bir şey yapma. Muhtemelen internette pek çok sözde yöntem vardır, ancak bunların işe yaraması gerekmez."

Chi Xiaochi sessizce mırıldandı, "Muhtemelen işe yarayacaktır. Bu bir tür sıvı ilaç......"

Yuan Benshan'ın ifadesi daha da çirkinleşti. Sesini hafifçe yükselterek, "Asla olmaz. Ya gözlerini incitirsen, o zaman ne yaparız?"

Chi Xiaochi anında uysallaştı. Başını eğdi ve "Geri döndüğümüzde...... bunu deneyebiliriz." dedi.

Yuan Benshan "Bunu sonra konuşuruz." diyerek konuyu geçiştirdi.

Yuan Benshan'ın onu incitmek istemeyen tavrı onu mutlu etmiş gibi, Chi Xiaochi gülümsemekten kendini alamadı ve bir sıra küçük beyaz dişini ortaya çıkardı. "Evet. Seni dinleyeceğim. Doğru, başka bir konu daha var......"

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin