39

18 4 1
                                    

Kodamandan Kurtulmak - 16

Hemşire koğuşa döndüğünde, doktor ve diğer hemşireler çoktan Zhou Kai'nin koğuşunda toplanmıştı ve başları oldukça ağrıyordu.

Zhou Kai'nin gözleri kan çanağına dönmüştü ve durmadan inliyordu.

"Hepiniz dışarı çıkın! Bana dokunmayın!"

"Bu ne biçim bir hastane böyle!? Bana ne yapıyorsunuz? Beni bu hale getirmek Shen Changqing'in fikri miydi?!

"Shen Changqing! Shen soyadlı nerede?! Nereye gitti? Shen Changqing'i çağırın, gelip beni görsün!"

Doktor siyahi bir kadındı.

Histerik bir Zhou Kai ile karşı karşıya olmasına rağmen tavrı oldukça sakindi, "Bay Zhou, burası Toronto'daki en iyi hastanelerden biri. Eğer daha iyi bir tedavi görmek istiyorsanız, durumunuz stabil hale geldikten sonra sizi nakledeceğiz."

Zhou Kai hâlâ buna inanmak istemiyordu.

Sadece vücudunun her yerindeki acıyı ve alt uzuvlarının güçsüzlüğünü hissediyordu. Shen Changqing'in onu dikkatsizce bir hastaneye atıp eksik tedavi uyguladığını ve yavaş bir ölüme terk ettiğini düşünmesi doğaldı.

Evde Zhou Kai'nin mal varlığının envanterini çıkarırken, Chi Xiaochi hastaneden bir telefon aldı.

Hastane onu kibarca gelmeye davet etmişti.

Zhou Kai'nin ailesi uzun zaman önce ölmüştü, çok az akrabası vardı ve belli ki çocuğu da yoktu. Shen Changqing dışında, Zhou Kai bu dünyada kendisine daha yakın başka birini bulamazdı.

Ancak, Bay Zhou'nun durumu henüz anlayamadığı açıktı.

Az önce Shen Changqing'e küfrediyor, yaptığının kasten adam öldürmeye teşebbüs ve kötü muamele olduğunu söylüyordu.

Hastaneye bu tür yeni bir psikoz vakası da nadiren geliyordu ama onu psikiyatri bölümüne sevk etmenin de kendine has sorunları vardı. Yaraları çok ağır olduğu için psikiyatri bölümü onu tedavi etmek için yeterli donanıma sahip olmayabilirdi.

Bu nedenle, Chi Xiaochi'ye bunu nasıl yönetmelerini istediğini sordular.

Chi Xiaochi çok kibar bir şekilde, "Hepinizi rahatsız ettik, lütfen sakinleştirici dozunu artırın, hemen orada olacağım." diyerek cevapladı.

Chi Xiaochi telefonu kapattıktan sonra, "Zhou Kai gerçekten fazla düşünmüş. Böyle bir şeyi nasıl yapabilirdim?"

061 aynı fikirde olduğunu ifade etti.

Şu anda, Zhou Kai'nin uzun bir yaşam sürmesini Chi Xiaochi'den daha fazla isteyen kimse yoktu.

Chi Xiaochi bir sigara çıkardı ve yakmaya hiç niyeti olmadan ağzında tuttu.

Önceki dünyada Cheng Yuan'ın sesi altından daha değerliydi, bu yüzden sigara içemiyordu; bu dünyada ise Shen Changqing yaralıydı. Bir noktada, Chi Xiaochi bu Efendi'nin sigaraya karşı bir savunucu olduğundan şüphelenmişti.

Ancak, bunun avantajları da vardı. Bu kadar uzun bir sürenin ardından, sigara içme ihtiyacı oldukça azalmıştı.

"Zhou Kai'nin mal varlığı şimdi nasıl?" diye sordu.

061, "Buradaki yasaları kontrol ettim, Zhou Kai'ninki gibi durumlarda, boşandıktan sonra mal varlığının en az yarısını Shen Changqing'e vermesi gerekiyor ve her ay yine de yüksek miktarda nafaka ödemesi gerekiyor. Sam'in her yıl Shen Changqing'e vermeyi vaat ettiği şirketin yıllık temettüsünün %5'i de eklendiğinde, Shen Changqing'in hayatının bundan sonraki yarısını endişesiz geçirmesini sağlayacak kadar para var."

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin