10

64 12 4
                                    

Dahi Topçunun Karşı Saldırı Rekoru - 10

Yang Baihua bir süre tereddüt etti, "Bay Lou?"

"Evet. Bay Yang, içeri gelip oturmak ister misiniz?"

061 kendi görünüşü hakkında net değildi, bu yüzden doğal olarak herhangi bir tepki vermedi, ancak Yang Baihua'nın gözlerinde bu tür bir sükûnet ve sakinlik biraz farklı bir anlam kazandı.

... Uzun zamandan beri onun varlığından haberdarmış gibi görünüyordu ve bu yüzden ikisinin birbirine bu kadar benzemesine hiç şaşırmamıştı.

Ancak Yang Baihua karşısında duran kişi hakkında hiçbir şey bilmiyordu.

Yang Baihua çok fazla düşünmeye meyilli biri değildi ama bu yüz onun fazla düşünmemesini imkânsız hale getiriyordu.

061 Yang Baihua'yı eve davet etti ve ona şu bilgiyi verdi, "Xiao Yuan şu anda dışarıda. Onu burada biraz bekleyebilirsin."

"Yapmam gereken bir şey var, bu yüzden gitmeden önce burada sadece biraz kalabilirim."

"Acelen mi var? ... İçki mi istersin yoksa çay mı?"

"Su yeterli olur."

061 hafifçe gülümsedi, "Bir misafire böyle davranmak doğru değil. Ben biraz çay hazırlayayım."

Dairede Cheng Jian tarafından alınmış geleneksel bir çay seti vardı ama çay hazırlamak çok zahmetli olduğu için Cheng Jian onu bir dolaba kaldırmadan önce muhtemelen yalnızca iki ya da üç kez kullanılmıştı.

061 çay setini ve bir kutu yüksek kaliteli Phoenix Oolong çay yaprağını çıkardı, ateşi yaktı, ocağın alevlerini körükledi, ardından çaydanlığı ısıttı, hareketleri zarif ve rahattı, sakin ve telaşsız kalbini gösteriyordu.

Yüzlerce dünyadan geçmişti, bu yüzden bu oyunculuk onun için sorun değildi.

061, "Xiao Yuan'ı neden arıyorsun?" diye sordu.

Yang Baihua şaşkınlığını üzerinden attı, "Efendim?"

Karşısındaki bu kişi kendisine çok benziyordu ama burnu, gözleri, boyu ya da bacakları olsun, her özelliği mükemmel bir şekilde kendisinden üstündü. Buna, iyi bir aile tarafından şefkatle yetiştirildiği bir bakışta anlaşılan temiz mizacı bile dahil değildi.

Bu duygu hem tuhaf hem de boğucuydu.

061 ne düşündüğünü bilmiyordu ve tahmin etmeye de zahmet etmedi, sadece sorusunu tekrarladı.

Yang Baihua cevap vermedi, sadece başka bir soruyla karşılık verdi, "Xiao Cheng nereye gitti?"

061, "Bilmiyorum." dedi.

Yang Baihua, "Sizin evinizde yaşıyor ama nereye gittiğini bilmiyor musunuz?" dedi.

061 sakince cevap verdi, "Ben onun arkadaşıyım. Ne gardiyanı ne de hapishane müdürüyüm."

Yang Baihua aniden şüphelenmeye başladı.

Şüpheyle sordu, "Xiao Cheng sana bir şey mi söyledi?"

Cheng Yuan ondan şikâyetçi olmuş olabilir miydi? Onu çok yakından izlediğini mi söylemişti?

Ama bunu Cheng Yuan'ın iyiliği için yapmıştı.

Cheng Yuan'ın ağabeyi Cheng Jian onu dövmediği zamanlarda onu azarlıyor, ona bir kardeş gibi davranmıyordu. Cheng Yuan'ın onunla çok sık görüşmesini istemiyorsa, bu yanlış mıydı?

Don't Pick Up Boyfriends From the Trash Bin (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin